Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Help! Onko kellään täällä virtsa/munuaiskivivaivoja? Nyt on tilanne päällä...

Vierailija
13.08.2023 |

Itsellä alkoi helmikuussa oudot kivut vasemmassa nivusessa ja olin päivystyksessä useamman kerran kun virtsan mukana tuli verta ja kivut äityi pahoiksi. On ultrattu ja tehty tietokonetomografiakin jossa ei mitään näkynyt...

Silti edelleen päivittäin sama kohta kipuilee ja nyt kipua tuntuu myös häpykummun päällä, vasemmalla puolella. Runsas veden juominen helpottaa kipuja, samoin Litalgin auttaa. Mutta C-vitamiini, suklaa ja kaikki maitotuotteet sekä pähkinöiden syönti pahentaa kipua.

Kannattaisiko mennä uudelleen ultrattavaksi, jos virtsakivet on kasvaneet tässä ajassa? Toivon että joku osaisi auttaa. Olen tk.eläkkeellä ja mietin, onko mulla varaa yksityiseen

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ihmeessä uudestaan lääkäriin, jotain häikkää sulla nyt on, ei ole normaalia tuollaiset jatkuvat kivut

Vierailija
2/4 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä virtsakiviltä hyvin vahvasti, suosittelen pikaista lääkäriin hakeutumista! Vaikka lainaamalla rahat jostain yksityiseen jos kunnallisella eivät enää suostu hoitamaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet ap ja onko ylipainoa? Ruokavaliolla on suuri merkitys terveyteemme ja ruoalla voi itselleen virtsakivet hankkia helposti. Tutkimusten mukaan kasvissyöjillä on vähiten virtsa/munuaiskiviä

Vierailija
4/4 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 38 ja ylipainoa löytyy...Jos olisin tiennyt että saan virtsakivet niin tottakai olisin syönyt terveellisemmin ja laihduttanut. Nyt se taitaa olla vähän myöhäistä...

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi