Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joita ei kiinnosta oikein mikään tällähetkellä ja arki tökkii?

Vierailija
13.08.2023 |

Ei ole vaan nyt oikein lähtenyt ihan toivotusti tämä arki käyntiin täälläpäin. mistähän sitä saisi iloa?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi ihan vaan ulos lähtemällä ja oikeasti havainnoimalla siellä.Luonnosta saa voimaa ja rauhaa.Mene vaikka rannalle ,vähän evästä mukaan ja havannoi ympäristöä ja nauti.

sivusta ehdottelin.

Vierailija
2/45 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jäin katselemaan paria suurta muurahaiskekoa, täys tohina oli päällä vaikka syksy on jo ovella.Harvemmin niitä täällä kaupungissa näkee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin.

Vierailija
4/45 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna sit.

Vierailija
5/45 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muita. Olet ainoa.

Vierailija
6/45 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saan energiaa musiikista.

Vesi ihana elementti.

Lue

Tuoksut, kerää kukkia

Linnunlaulu. Laulaako he meidän iloksi vai muuten vaan

Itse pidän tulesta. Jos ei nuotiopaikkaa, kynttilät.

Tai aloita pesemällä petivaatteet hyvän tuoksuisella pyykinpesuaineella (surf). Se jo ihanaa!

Vierailija
7/45 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on monia. Ei tämä tuhoutunut ja vääristynyt kulttuuri, jossa elämme, pietä kauaa ketään onnellisena. Meidät laitetaan kaiken merkityksettömän äärelle, osa pystyy pitempään valehdella itselleen, pieni osa on jo löytänyt kaiken p askan seasta aidon onnen, ja sitten me ketkä nähdään tämä merkityksettömyys, muttei olla vielä löydetty omaa merkitystä.

Vierailija
8/45 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sama arki se on ollutkin koko ajan, koska lomasta saa vain haaveilla mutta ei vaan suju silti. Mä olen aivan loppu siihen, että ihan kokoajan on uusi tulipalo sammutettavana ja vastoinkäymiset ja hankaluudet vaan seuraa toisiaan. Yhden kun saat setvityksi niin seuraava kaatuu jo niskaan.

Lisäksi sieppaa huolella se, että minkään asian hoitaminen ei ole enää helppoa tai yksinkertaista vaan ketään et saa kiinni ilman vähintään sitä vartin jonottamista ja sitten se aspa ei edes osaa hoitaa sitä ongelmaa vaan huomaat, että kas tämähän on edelleen ihan samalla tavalla päin sitä itseään kuin ennenkin ja saat hoitaa samaa asiaa uudelleen vähintään sen toisen kerran.

Oi kun olisi vakityö ja edes kuukausi niin, että kaikki sujuu eikä mikään tai kukaan vaatisi mitään vaan kaikki rullaisi itsekseen.

Vierailija
9/45 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en siedä enää yhtään tätä ilmapiiriä ja hedonistista elämäntyyliä mikä ainakin pk-seudulla vallitsee. 

Vierailija
10/45 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tökkii lomallakin 🙄.

Tsemppiä!

Vierailija
11/45 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kiinnostaisi, jos kaikki olisi selkeää, mutta nyt ihan hirveästi muutoksia ja säätöä ja mistään ei saa kiinni. Ei saa luotua arkirutiineja. Ahdistaa ja tekee mieli luovuttaa.

Vierailija
12/45 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 4 vkoa ollut niin kipeä selkä, etten pysty mitään tekemään. Alkaa jo psyykelleki käydä. Yksin vankina kotona. Ruuat saan kotiin ja kirjoja, mutta en pysty keskittymään. En saa kunnolla nukuttuakaan.

Enkä edes lapseni haudalle pääse. Jouduin perumaan ihanan kurssin, jota olin odottanut monta kk. Itkettää.

Vierailija
13/45 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 4 vkoa ollut niin kipeä selkä, etten pysty mitään tekemään. Alkaa jo psyykelleki käydä. Yksin vankina kotona. Ruuat saan kotiin ja kirjoja, mutta en pysty keskittymään. En saa kunnolla nukuttuakaan.

Enkä edes lapseni haudalle pääse. Jouduin perumaan ihanan kurssin, jota olin odottanut monta kk. Itkettää.

Ja sitt vielä tää poliittinen tilanne, että persut valheinen ja vihan kanssa ylvästelevät. Ja urpå lapanen. Hirvittää nuorten ja työttömien tilanne, kun leikkaukset iskevät. Tuhotaan kaikki luovuus ja ruoskitaan vain ideologisesti. Kunpa pääsisi tästä painajaisesta.

Vierailija
14/45 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin.Suurkaupungissa asun ulkomailla ,mutta jotenkin on elämä pysähtynyt. 

Vierailija
15/45 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en siedä enää yhtään tätä ilmapiiriä ja hedonistista elämäntyyliä mikä ainakin pk-seudulla vallitsee. 

I feel you! Asunto ja työpaikka Vantaalla, silti haaveilen vaikka Riihimäelle muutosta vaikka ei sielä asu ketään tuttua.

Vierailija
16/45 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten evvk kaikki. Jotenkin tuo maanantaisin oikein korostuu. Huolestuttavaa kun ei edes naiset kiinnosta kuten ennen.

M.52

Vierailija
17/45 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

I feel you! Asunto ja työpaikka Vantaalla, silti haaveilen vaikka Riihimäelle muutosta vaikka ei sielä asu ketään tuttua.

Ehkä juuri siksi kun siellä ei ole ketään tuttua? Saisi olla rauhassa kenenkään häiritsemättä.

Vierailija
18/45 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on burn out enkä jaksaisi muuta kuin nukkua. Tiedän, että muutaman kuukauden päästä kiireet hellittää, mutta miten jaksan sinne asti? 

Lisäksi uusi hallitus painaa päälle ja haukkuu laiskaksi, vaikka kaikkeni olen antanut. En vaan jaksa enää. 

Vierailija
19/45 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitt vielä tää poliittinen tilanne, että persut valheinen ja vihan kanssa ylvästelevät. Ja urpå lapanen. Hirvittää nuorten ja työttömien tilanne, kun leikkaukset iskevät. Tuhotaan kaikki luovuus ja ruoskitaan vain ideologisesti. Kunpa pääsisi tästä painajaisesta.

Älä jaksa. Vasemmisto tätä vihaa ja eripuraa lietsoo suomalaisiin vääristelemällä ja valehtelemalla sekä luomalla toivottomuuden ilmapiiriä.

Vierailija
20/45 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä jaksa. Vasemmisto tätä vihaa ja eripuraa lietsoo suomalaisiin vääristelemällä ja valehtelemalla sekä luomalla toivottomuuden ilmapiiriä.

Vasemmisto on ollut hipihiljaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi