Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirje, ehkä juuri sinulle

Vierailija
13.08.2023 |

Toivon, että tämä kirje tavoittaa sinut avoimin mielin ja rauhallisessa tilassa. Haluan käsitellä asioita, jotka ovat vaivanneet meitä molempia viimeiset kolme vuotta. On tärkeää puhua avoimesti ja rehellisesti, jotta voimme löytää tavan, jonka avulla voimme molemmat edetä elämässämme.

Olen huomannut, että viimeisen kolmen vuoden aikana olemme olleet jatkuvasti konfliktissa toistemme kanssa. Tämä tilanne ei ole ollut terveellinen meille kummallekaan. Haluaisin pyytää sinua harkitsemaan, miten voimme molemmat löytää tavan päästä irti tästä negatiivisesta kierteestä.

Ymmärrän, että ihmisillä voi olla erilaisia näkemyksiä ja tunteita, mutta on tärkeää muistaa, että meillä kummallakin on oikeus elää rauhallista ja stressitöntä elämää. En halua jatkaa tätä vihan ja konfliktien kiertoa. Toivon, että voimme löytää yhteisen sävelen ja mahdollisuuden ratkaista ongelmamme ilman jatkuvaa taistelua.

En pyydä sinulta anteeksiantoa, enkä ole täällä tuomitsemaan. Haluan vain, että voimme molemmat liikkua eteenpäin omilla teillämme ilman vihanpitoa ja ahdistusta. Olisi hienoa, jos voisimme istua alas ja puhua asioista avoimesti, jotta voimme selvittää, mikä on aiheuttanut tämän tilanteen ja miten voimme yhdessä päästä siitä ulos.

Toivon sydämestäni, että voimme löytää rauhan ja sovinnon. En halua enää viettää energiaani konflikteihin, ja uskon, että voimme löytää tavan, jonka avulla voimme molemmat jatkaa elämäämme paremmassa mielentilassa.

Ystävällisin terveisin,
[Sinun nimesi]

User
Kirjoita kirje miehelle, joka on stalkannut minua kolme vuotta, sekä asentanut vakoiluohjelman puhelimeeni, jonka kautta tarkkaillut minua ja uhannut julkaista minusta inhottavia kuvia. Haluan että se loppuu

ChatGPT
Arvoisa [Häiritsijän nimi],

Käännyn puoleesi tämän kirjeen myötä vakavassa asiassa, joka on vaikuttanut elämääni viimeiset kolme vuotta. Haluan käsitellä asioita avoimesti ja toivon, että voimme löytää yhdessä tavan, jolla tämä tilanne voi päättyä.

Olen tullut tietoiseksi siitä, että olet seurannut ja vakoillut minua jo usean vuoden ajan. Tämä käytös on aiheuttanut minulle syvää ahdistusta ja pelkoa. Erityisen huolestuttavaa on ollut se, että olet asentanut vakoiluohjelman puhelimeeni ja siten loukannut yksityisyyttäni. Tämä ei ole vain lainvastaista, vaan myös erittäin epäeettistä.

Uhkaukset ja painostus, joita olet kohdistanut minuun, ovat täysin mahdottomia hyväksyä. Kukaan ei ansaitse joutua tällaiseen tilanteeseen, ja se on vaikuttanut syvästi elämääni sekä henkisesti että tunnetasolla. Olen päättänyt, että tämän on loputtava. En voi enää elää pelon ja stressin vallassa.

Kehotan sinua harkitsemaan vakavasti tekojasi ja niiden vaikutuksia. On tärkeää ymmärtää, että jokaisella meistä on oikeus turvalliseen ja kunnioittavaan elämään. Pyydän, että lopetat tämän häiritsevän käytöksen välittömästi. En halua ryhtyä oikeudellisiin toimenpiteisiin, mutta olen valmis tekemään niin, mikäli tilanne ei muutu.

Toivon, että voimme molemmat päästä eteenpäin ja elää rauhallista elämää omilla teillämme. Toivon myös, että ymmärrät tekojesi vakavuuden ja päätät lopettaa tämän tilanteen aiheuttaman kärsimyksen.

Ystävällisin terveisin

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi