Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihanaa, kohta alkaa kelit kylmeneen ja voi että sitä räntäsadetta kaipaan

Vierailija
13.08.2023 |

Kiva syödä tulista chili con carnea ja litkiä teetä illat.

Syksy tule pian!!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yes, samaa odottelen! Loppuu tämä ihme kesäsäiden vaihtelu: vettä tulee kun pitäis ennusteen mukaan paistaa ja toisin päin.

Tietää että räntää ja pakkasta tulee varmasti! Saa rauhassa olla sisällä juomassa teetä, neuloa, lukea jne. Ja mennä ulos toppatakissa hyvällä säällä!

Vierailija
2/17 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoaa se suorittamisen tarve kun taivaalta alkaa sataa räntää.

Aurinkoisella kelillä on jotenkin huono omatunto jos ei huvita olla koko ajan menossa johonkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yes, samaa odottelen! Loppuu tämä ihme kesäsäiden vaihtelu: vettä tulee kun pitäis ennusteen mukaan paistaa ja toisin päin.

Tietää että räntää ja pakkasta tulee varmasti! Saa rauhassa olla sisällä juomassa teetä, neuloa, lukea jne. Ja mennä ulos toppatakissa hyvällä säällä!

Eihän nykyään oo läheskään aina talvisin pakkasta. Usein tammikuussakin vettä vihmoo mustiin ikkunoihin ja lämpötila on +5.

Vierailija
4/17 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä alan siinä vaiheessa taas miettimään miten saisin toteutettua sen  Touko-syyskuu SUomessa, loppu jossain lämpimässä.  Tähän asti olen miettinyt, että en voi jättää läheisiä, mutta nyt he ovatkin kannustaneet toteuttamaan tämän.

Vierailija
5/17 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä alan siinä vaiheessa taas miettimään miten saisin toteutettua sen  Touko-syyskuu SUomessa, loppu jossain lämpimässä.  Tähän asti olen miettinyt, että en voi jättää läheisiä, mutta nyt he ovatkin kannustaneet toteuttamaan tämän.

Talviasunto Epsanjasta

Vierailija
6/17 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, just. Mä olin tänään uimassa ja aurinkoa ottamassa kahteenkin otteeseen. Oispa edes puolet vuodesta tämmöistä +23c ja aurinkoista.

Vierailija
7/17 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi lämpö on aina yhtä lähellä, kuin lentokenttä.

Vierailija
8/17 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Talviasunto Epsanjasta

Tai Italiaa olemme miettineet sukulaisten innoittamana myös. Espanja voisi olla kuitenkin parempi .

Vierailija
9/17 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aurinkoisella kelillä on jotenkin huono omatunto jos ei huvita olla koko ajan menossa johonkin.

Toi on istutettu suhun jo lapsena.

Mä oon nyt vasta 4kymppisenä alkanut pääsemään eroon tuosta.

Isä piti sisällä oloa laiskotteluna, ihan sama mitä teki, ulos piti mennä koska on hyvä ilma!

Mulle hyvä ilma on viileä ja sateinen.

Mä oon oppinut nyt vasta sitä sanomaan hyväksi ilmaksi mutta moniahan se hämää koska meidät on opetettu siihen että vain auringonpaiste on hyvä ilma.

Mulle ei ole.

Mieluummin mä menen sinne ulos silloin kun mulle on hyvä ilma, eli viileää, sateista ja harmaata.

En kuumana, aurinkoisena päivänä.

Vierailija
10/17 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän nykyään oo läheskään aina talvisin pakkasta. Usein tammikuussakin vettä vihmoo mustiin ikkunoihin ja lämpötila on +5.

Ihan parasta!

Eri

Vierailija
11/17 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyn takia 3x Espanja varattu jo tämän vuoden puolelle. Kyllä, jäädään Espanjaan heti kun tämä oravanpyörä nimeltä työ loppuu.

Vierailija
12/17 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isä piti sisällä oloa laiskotteluna, ihan sama mitä teki, ulos piti mennä koska on hyvä ilma!

Mä oon oppinut nyt vasta sitä sanomaan hyväksi ilmaksi mutta moniahan se hämää koska meidät on opetettu siihen että vain auringonpaiste on hyvä ilma.

Mulle ei ole.

Mieluummin mä menen sinne ulos silloin kun mulle on hyvä ilma, eli viileää, sateista ja harmaata.

Voin mennä ulos viileällä ja harmaalla, mutta sateella vain pakon edestä. Vaikka olisi lämmintäkin. Kuka nyt huvikseen viitsii itseään ja vaatteitaan kastella ja sotata?

Vierailija
13/17 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onneksi talvikin kuluu vuosi vuodelta nopeammin. Kaikki aika menee menee nopeasti, oli nastaa tai lystiä, tekemistä tai ei

Vierailija
14/17 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei ole.

Voin mennä ulos viileällä ja harmaalla, mutta sateella vain pakon edestä. Vaikka olisi lämmintäkin. Kuka nyt huvikseen viitsii itseään ja vaatteitaan kastella ja sotata?

En mä kyllä taivaalta sataneeseen veteen ole onnistunut itseäni sottaamaan.

Vierailija
15/17 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyskuussa sataa vielä pelkkää vettä yleensä.

Vierailija
16/17 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei ole.

En mä kyllä taivaalta sataneeseen veteen ole onnistunut itseäni sottaamaan.

Sateella lentää tienpinnasta kuraa sen verran, että sillä onnistuu sottaamaan itsensä helpostikin.

Vierailija
17/17 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juonut teetä koko kesän.