Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä en ainakaan salli, että naiseni tapaa miespuolisia kavereitaan, kun tiedän tasan tarkkaan minkä perässä nuo sinkut tyypit ovat

Vierailija
13.08.2023 |

Pörräävät satelliitteina muijan dm:issä, odottaen kuin haahkat että parisuhteella menisi huonosti jotta voisivat käyttää tilannetta hyväkseen. Koraanissa on tästä hyvä esimerkki "Jos sinulla olisi arvokas timantti, pitäisitlö sitä aitiopaikalla kaikkien rosvojenkin nähtäväksi? - Et tietenkään, arvokas timantti kuuluu piilottaa jotta sitä ei varastettaisi."

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Incelit pörrää kyttäämäs jossain dm:s. Normi-ihmisten ei tarvitse yrittää jokaista, kun saa muutenkin. 

Vierailija
2/21 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä siteraat koraania? Oletko myslimi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan ns. "kiltti mies" voimaincelöimässä😂...

Vierailija
4/21 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks sun tyttöystävä ei ole alkanut seurustella niiden miesten kanssa silloin kun ette vielä olleet yhdessä? 

Vierailija
5/21 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko kaikki miehet samanlaisia eläimiä, jotka eivät kykene hillitsemään itseään (myös sinä)? Eikö sellaiset kuulu selliin?

Vierailija
6/21 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi sulla ei mitään naista edes ole.

Vierailija
7/21 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkista aina naisesi miespuolisten ystävien homous viettelemällä heidät itse.

Vierailija
8/21 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti naisellasi ei ole omaa tahtoa, tai et luota häneen ollenkaan.

Vierailija
9/21 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittailin aikanaan naista, jonka ympärillä pyöri tällainen hieman reppana "kaverimies" (joka oli selkeästi ihastunut tähän naiseen).

Nainen käytti räikeästi hyväkseen sitä miestä, pyytäen jatkuvasti kaikenlaisia palveluksia, esim. autokyytejä ja remonttiapua yms.

Kyseinen nainen oli toki muutenkin aikamoinen käärme. Olin hetken aikaa lumoissani hänen ulkonäöstään, mutta kun tajusin minkälaisen tyypin kanssa olin tekemisissä, dumppasin hänet.

Vierailija
10/21 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap  nyt vain vapauttaa sen "timanttinsa", mikäli sellaista edes on.

Vierailija
11/21 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miehet on raiskareita. Pitäisi kaikki lukita kotiinsa. olet oikeassa.

Vierailija
12/21 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deittailin aikanaan naista, jonka ympärillä pyöri tällainen hieman reppana "kaverimies" (joka oli selkeästi ihastunut tähän naiseen).

Nainen käytti räikeästi hyväkseen sitä miestä, pyytäen jatkuvasti kaikenlaisia palveluksia, esim. autokyytejä ja remonttiapua yms.

Kyseinen nainen oli toki muutenkin aikamoinen käärme. Olin hetken aikaa lumoissani hänen ulkonäöstään, mutta kun tajusin minkälaisen tyypin kanssa olin tekemisissä, dumppasin hänet.

Mun kaverimies tuli muuttoavuksi, koska halusi tavata mun äidin. Oli kerran tavannut mun äidin aikaisemmin ja sillä tavalla sai muuttoavuksi. 

Vierailija
13/21 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin miehet on raiskareita. Pitäisi kaikki lukita kotiinsa. olet oikeassa.

Kyllä ne incelit kotona pysyy lukitsematta. 

Vierailija
14/21 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta olisi mahdotonta olla suhteessa jossa en luottaisi kumppaniini tai että meistä jompi kumpi yrittäisi noin sairaasti kontrolloida toista.

m54

Vierailija
15/21 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Naiseni*- se on se sana, jota inhoan ylikaiken. Ehkä vähän nyt liioittelet ja kuvittelet vain omassa mielessäsi, kuinka tyttöystäväsi ympärillä pörrää laumoittain miehiä. Taidat vain olla epävarma/ -tietoinen omasta asemastasi tyttöystäväsi elämässä!?

Vierailija
16/21 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n timantti on vauvapalstalla. Ainakin se tapailunainen.

Vierailija
17/21 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheaa, kuinka liiallinen internetin käyttö on vääristänyt incelin kuvaa sukupuolien välisestä kanssakäymisestä. Netistä pois ja ulos ihmisten ilmoille. 

Vierailija
18/21 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et salli? Kuvitteletko sinä omistavasi ihmisiä? Ihimiset, naiset mukaanlukien, ovat suhteessa vapaasta tahdostaan, eikä sinulla ole mitään oikeutta määritellä mitä toinen saa tehdä tai ei saa. Jos hänen tekemisensä eivät miellytä eikä hän huomio sinun kantaasi, niin silloin on aika lähteä. Ei kontrolloida. 

Vierailija
19/21 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimithan itsekin kunnioittavasti "naistasi" kohtaan etkä himoitse muita naisia esim. katsomalla aikuisviihdettä salaa?

Vierailija
20/21 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n maailmankatsomuksella varmaan myy sen eniten tarjoavalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme