Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako puolisolle laittaa viestiä jos tämä on juhlimassa?

Vierailija
12.08.2023 |

Esim. mitä kuuluu tai miten menee? Kerran.
Pyydättekö miestä ilmoittamaan jos meneekin myöhempään kun on aiemmin ollut puhetta, vai annatteko vain olla?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en häiritse illanviettoa viesteillä. 

Vierailija
22/47 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen harvan kerran kun minä lähden jonnekin niin ärsyttää ne turhanpäiväiset viestit kotoa. Mikä on niinä muutamina tunteina niin tärkeää ettei asia voi odottaa seuraavaan päivään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi puolisot eivät voi olla juhlimassa yhtä aikaa?. Eihän se estä hauskanpitoa ainakaan minun mielestäni?. Aika erikoista olisi jos olisi esim: lasten kanssa niin että vuoroviikoin/kuukausin saa käydä baarissa?. Baarissa missä istuu "ns ikivihreät sinkut?. Eikös vain?. Ja miksi pitää mennä baariin hauskaa edes pitämään?.

On niitä paljon terveellisempiäkin hauskanpito mahdollisuuksia kuin hikinen kuppila yökerho.

Minun mielestäni pariskunta jos syystä tai toisesta haluaa päästä ns nollaamaan ja nolaamaan itsensä, sen voi tehdä yhdessä. Mikäs sen rentouttavampaa kuin nauttia vapaa ajasta rakastettunsa kanssa.

Toisaalta, osittain noiden yksin baarissa viihtyvien takia suomessa "naimisissa" olevat miehet kasvattaa vieraan ihmisen lasta omanaan, ja turha sättiä tästä on ihan raakaa tutkimusta. Ja ne tilastot on pelottavan korkeat.

Vierailija
24/47 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö naiset halua tietää että jos mies vaikka päätyy vieraan naisen päälle? Kyllä minä kyselisin vähän väliä jos mies kävisi baarissa. Kyselen lapsiltakin aina missä menevät jos ovat ulkona. Se on sitä lähimmäisestä huolehtimista.

Mitä vastaat kun ukkos pistää viestiä vieraan naisen päältä`?

Vierailija
25/47 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy ensi kerralla häneltä eikä täältä

Vierailija
26/47 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä en ymmärrä kun varatut miehet ja varatut naiset "menevät" entisten IKIsinkku kavereiden kanssa baariin olevinaan hauskaa pitämään?. Minkäköhän takia sinkut käy baarissa? Ihanko vain hauskanpidon takia. Ei juu.

Onneksi en ole itse koskaan ollut kiinnostunut baareista yms yöelämästä yleensäkkään. Tietääkseni nuista ei saa kun pidemmän päälle sydänsuruja, hajonneita perheitä yms.

Vierailija
27/47 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestin lähettäminen on kyttäämistä ja osoittaa että olet epävarma

Vierailija
28/47 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan viestiä aina laittaa, ei kai siinä mitään. Tosin juhliessa ei koko ajan tule kytättyä puhelinta (toivottavasti) joten pitää ymmärtää että vastaaminen ei välttämättä ole kovin tehokasta.

Ei nyt mitään kovin raskasta sisältöä kannata laittaa juhlien keskelle, mutta kyllä minä ainakin tykkäisin jos nainen laittaisi jonkun pienen pusuviestin tai vastaavan.

Vierailija
29/47 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnin välein pitää ilmoittautua. Muutenhan sitä helposti huolestuu että on voinut tapahtua vaikka mitä, tai on väärillä teillä.

Vierailija
30/47 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla oo syytä lähetellä sille viestejä kesken illan. Jos tulisi joku oikea hätätilanne, niin soittaisin.

Vierailija
31/47 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus laitan, useimmiten en. Riippuu millä fiiliksellä sinne on lähdetty ja onko riidelty ennen.

Vierailija
32/47 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä voi laittaa, mutta kumpikaan ei suutu/loukkaannu, jos viestiä ei ole huomannut. Yleensä sanotaan mihin aikaan ollaan tulossa kotiin ja laitetaan viestiä jos meneekin pidempään.

Vierailija
33/47 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on alkoholistiperheessä mennyt lapsuus ja siitä jäänyt trauma ja kun mies lähtee jonnekkin olen ihan ahdistunut ja en tosiaan nuku..en kuitenkaan estä miestä menemästä enkä myöskään soita/viestittele ellei nyt oikeasti tule joku hätä lapsille yms..en estä miestä elämästä oman trauman takia. Mies on kuitenkin ihana ja laittaa aina välillä viestin missä menee ja kun lähtee tulemaan kotiin.

Vierailija
34/47 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä en ymmärrä kun varatut miehet ja varatut naiset "menevät" entisten IKIsinkku kavereiden kanssa baariin olevinaan hauskaa pitämään?. Minkäköhän takia sinkut käy baarissa? Ihanko vain hauskanpidon takia. Ei juu.

Onneksi en ole itse koskaan ollut kiinnostunut baareista yms yöelämästä yleensäkkään. Tietääkseni nuista ei saa kun pidemmän päälle sydänsuruja, hajonneita perheitä yms.

Aika rajoittunutta ajattelua. Itse oon menossa sinkkukaverin kanssa tapaamaan keikalle ja baariin vanhoja kavereita, mennään hotelliin yöksi. Miksi "menevät" on sitaateissa? Ja mitkä entiset ikisinkkukaverit, "olevinaan hauskaa pitämään"? Me ainakin nimenomaan mennään pitämään hauskaa eikä kenenkään perhettä hajottamaan. Ei kaikilla, varmaan suurimmalla osalla ihmisistä, parisuhteeseen asettuminen tarkoita että vanhat kaverit jää.

Vierailija
35/47 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa tietenkin. Viestiä en välttämättä heti huomaa, mutta tottakai voi laittaa jos on jotain asiaa tai ihan vain jostain syystä iskee ikävä tms. Jos taas olisi aina jotain 5min välein "mitä teet nyt!" -tasoista, niin en arvostaisi kyllä. M35

Vierailija
36/47 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kysynyt mieheltä mikä on hänen mielestään ok?

Vierailija
37/47 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus saatan laittaa viestin että miten menee enkä sen enempää häiritse, eikä mua myöskään haittaa jos mies laittaa viestin kun oon ulkona. Omasta mielestä olis ihan kohteliasta ilmottaa, jos lähteekin jatkamaan johonkin. Mies on sitä mieltä, ettei tarvi mitään viestiä laitella koko illan aikana. Tästä tulikin pieni riita. Mun kaverit on kyllä puolisoilleen laitellut viestiä puolin ja toisin ja halusin vielä täältä kysellä, miten menettelette. Mutta ajattelin sitten että kun mies lähtee, niin en enää laita mitään. Ap

Vierailija
38/47 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olishan se aika häiritsevää jos viestejä tulisi pitkin iltaa.

En haluais vastailla turhiin "mitä kuuluu, miten menee, missä ootte" viesteihin.

Voihan sen sitten kertoa jälkernpäin miten ilta meni.

Kun jompikumpi on lähdössä niin sanotaan noin aika milloin tullaan.

Ainoastaan jos tulee joku iso muutos tai oikea asia niin ilmoitamme. Harvoin tulee.

Annamme toistemme olla rauhassa, emme viestittele kun toinen lähtee yksin tai kaverien kanssa.

Jos kyseessä siis vain yksi ilta ja aamuyö.

Vierailija
39/47 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah. Tulipa tästä aloituksesta mieleen eräs juttu vuosien takaa. Olin hetken aikaa tapaillut yhtä miestä. Sitten yhtenä viikonloppuna mies lähti Ruotsiin kaveriaan tapaamaan (miespuolista). Minä luulin olevani fiksu kun en laittanut yhtään viestiä miehelle tuon visiitin aikana. Ajattelin että saavat rauhassa viettää aikaa. No, mies oli sitten ottanut nokkiinsa kun minusta ei koko viikonloppuna kuulunut mitään. Ja minä kun ajattelin etten viitsi häiritä toisten näkemistä 🤷

Vierailija
40/47 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan niitä viestejä laittaa, mutta jos tarkoituksena on jollain tapaa vahtia tai kontrolloida puolison käytöstä niin ei se toimi. Jos on tyyppi joka alkoholia juotuaan alkaa esim. sekoilla vieraiden kanssa niin ei siinä paljon viestit auta.

Exä laittoi minulle baariin lähdettyään yöllä oma-aloitteisesti viestiä että meneekin kaverilleen yöksi, tätä vähän ihmettelin kun asutaan itse kuitenkin melko lähellä. Noh eikö vaan selvinnyt myöhemmin että matkaan oli tarttunut pari pubiruusuakin jotka sitten sinne kaverin luokse otettiin mukaan "jatkoille".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä