Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***SISUNAISET, 18.12.2006***

18.12.2006 |

Se on sitten jouluviikko!

Tuttuun tapaan ilmoitan taas viime viikkoisen yhteenvedon.

Yritän saada tämän viikon yhteenvedon tulevana perjantaina.

Kaikille on laskettu sellainen tavoitepaino, joka tulee alustavasti toteutumaan maaliskuussa 2007. (ennuste on laskettu viikolta 49). Katsotaan tammikuun alussa, minkä verran joulu on sotkenut kuvioita.

[size=2]

Nimi:

Lähtö kg, Tavoite (maaliskuussa 2007) kg, Paino nyt kg, Muutos edelliseen kg, Tot pudotus kg, Matkaa tavoitteeseen kg,

Vkoa edessä että tavoite toteutuu (Arvio tavoitteen saavuttamisesta), BMI muutos nykyhetkeen

[color=green][b] ht.78 [/b]♥[/color]

69.5 kg, 65.8 kg, 69.5 kg, -0.2 kg, 0 kg, 3.7 kg,

12 vkoa, ( Maaliskuu , 2007 ), BMI: 26.2 => 26.2

[color=fuchsia][b] Körömölli [/b]♥[/color]

88 kg, 77 kg, 79.5 kg, 0.8 kg, 8.5 kg, 2.5 kg,

23 vkoa, ( Toukokuu , 2007 ), BMI: 32.3 => 29.2

[color=green][b] Minlee [/b]♥[/color]

95.5 kg, 75.8 kg, 77.4 kg, -0.6 kg, 18.1 kg, 1.6 kg,

9 vkoa, ( Helmikuu , 2007 ), BMI: 30.1 => 24.4

[color=fuchsia][b] Sininen [/b]♥[/color]

101 kg, 76 kg, 79 kg, 0.0 kg, 22 kg, 3 kg,

13 vkoa, ( Maaliskuu , 2007 ), BMI: 34.9 => 27.3

[color=green][b] Katti26 [/b]♥[/color]

90.2 kg, 77.6 kg, 81.6 kg, -0.1 kg, 8.6 kg, 4 kg,

13 vkoa, ( Maaliskuu , 2007 ), BMI: 32.0 => 28.9

[color=fuchsia][b] Emonamoha [/b]♥[/color]

92.2 kg, 77 kg, 84.4 kg, -0.5 kg, 7.8 kg, 7.4 kg,

17 vkoa, ( Huhtikuu , 2007 ), BMI: 31.2 => 28.5

[color=green][b] Kitta75 [/b]♥[/color]

95.6 kg, 87.2 kg, 90.9 kg, -0.6 kg, 4.7 kg, 3.7 kg,

11 vkoa, ( Helmikuu , 2007 ), BMI: 35.1 => 33.4

[color=fuchsia][b] Hätähousu [/b]♥[/color]

87 kg, 77 kg, 79.5 kg, -1.4 kg, 7.5 kg, 2.5 kg,

6 vkoa, ( Tammikuu , 2007 ), BMI: 26.0 => 23.7

[color=green][b] Kaneli [/b]♥[/color]

79 kg, 71.6 kg, 75.6 kg, 0.0 kg, 3.4 kg, 4 kg,

15 vkoa, ( Maaliskuu , 2007 ), BMI: 28.7 => 27.4

[color=fuchsia][b] JMaM [/b]♥[/color]

66.8 kg, 62.9 kg, 66.8 kg, 0.0 kg, 0 kg, 3.9 kg,

13 vkoa, ( Maaliskuu , 2007 ), BMI: 24.5 => 24.5

[color=green][b] Neiti1 [/b]♥[/color]

94 kg, 88.9 kg, 92.8 kg, 0.0 kg, 1.2 kg, 3.9 kg,

13 vkoa, ( Maaliskuu , 2007 ), BMI: 32.9 => 32.5

[color=blue][/size][size=2]

Suurin pudotus viime kerrasta:

[b]

1. sija => Hätähousu : -1.4 kg

[/b]

Ajallisesti lähinnä omaa tavoitettaan (välitavoite tai lopullinen tavoite). Tässä yhteydessä ei ole huomioitu niitä, jotka eivät ole ilmoittaneet tuloksiaan vähään aikaan:

[b]

1. sija => Hätähousu : 6 vkoa

2. sija => MInlee : 9 vkoa

3. sija => Kitta75 : 11 vkoa

4. sija => ht.78 : 12 vkoa

5. sija => Katti26 : 13 vkoa

6. sija => Sininen : 13 vkoa

7. sija => JMaM : 13 vkoa

8. sija => Neiti : 13 vkoa

9. sija => Kaneli : 15 vkoa

10. sija => Emonamoha : 17 vkoa

11. sija => Körömölli : 23 vkoa

Tavoitteen saavuttaneet: Perenna (62 kg, -11 kg), MariLotta (53 kg, - 7 kg)

[/b][/size][size=2]

Laihdutustietoja, kaikki Sisunaiset huomioiden:

mukana: Emonamoha, ht.78, Hätähousu, JMaM, Kaneli, Katti26, Kitta75, Körömölli, Minlee, Neiti1, Sininen31

Laihduttajia: 11

Painomme oli alussa: 959 kg

Painamme nyt: 877 kg

Tavoitepainomme (3/2007): 837 kg

Paino tippunut edelliskerrasta: -2.6 kg

Paino tippunut v. 2006: 54 kg

Kokonaispainonpudotus: 82 kg

Matkaa tavoitteeseen: 40 kg

[/color][/size]

- Minlee

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää yhteenveto on kyllä [b]loistojuttu[/b] - paljon kiitoksia siitä!!

Sitten ilmoitus: en todellakaan halua tämän aamun punnitustulosta mihinkään kirjoihin ja kansiin... viikonlopu kun meni pojan 5v-juhlien parissa syöden ja rupatellen... Tämän päivän olen normiruoalla ja huomisen punnauksen lupaan jo julkistaa - oli se sitten mikä oli...

Tuli sitten kuitenkin vastapainoksi liikuntaakin harrastettua: perjantain kuntosali, lauantaina spinning ja kävelylenkki ja eilen kävelylenkki ja spinning :D Lauantain punnitustulos oli vielä aika lailla ihana - sen mukaan pudotusta olisi tullut viime viikkoon jopa 800g, mutta sitten tuli sunnuntai ja paino hilautui tismalleen samaan kuin viikko sitten. Pah. Huominen olkoon suosiollisempi!!!

Hyvillä mielin silti - todistihan tuo lauantain tulos jotain HYVÄÄ tapahtuneen :D ja vaikka nyt huomenna paino olisikin vielä koholla (hiilarit ja glykogeenit? lihaksiin kertyneet nesteet?) niin alas se tulee. Keinot on tiedossa ja käytössäkin - ajoittain vaan tulee eteen " pakkotilanteita" , jolloin maistetaan leveämpää elämää ;-)

Mukavaa viikkoa - joulunalus-sellaista - ihan jokaiselle sisukkaalle!!

Emo

2/11 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tosiaan jo joulun alusviikko menossa..pian saa kinkkua, nam :o)!

Mulla oli tosiaan viikonloppuna se laivareissu, jossa tuli kyllä hiukan syötyä ja juotua enempi kuin laihtarilla ollessa tekisin, mutta eilen kun reissun jälkeen va´alle hypähdin niin mässyt e vielä näkyneet vissiin, sillä vaaka näyytti 79.0kg eli pudotusta viime viikkoon tuli 0,5kg ja oon kyllä oikein tyytyväinen, vaikka plussalla ollaan edelleen!!

MINLEE:Kiitos tuosta yhteenvedosta taas kerran..se on kyllä huippuhyvä :o)!!

EMO:Herkut siellä vaan turvottaa ja varmasti lähtee nopsaan pois, kun kerran enteili jo niin kivoja lukemia ;o)!!Tsemppiä!!

Kaikille oikein mukavaa ja stressitöntä viikkoa(jos se on mahdollistakaan) sekä oikein kovasti tsemppiä!!

t.Sari

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/11 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olem kahden lapsen äiti, kirjoittelin tuonne av-palstalle viestejä laihdutuksesta. Imuroin netistä painonvartijoiden syö ja nauti -cd:n ja nyt harjoittelen sen ohjeilla kolmatta päivää. Olen sellainen maanantaina laihduttaja eli kaikki kuurit loppuvat aina saman tien kuin alkavat ja viikonloput aina mässään.

Ennen lapsia painoin vain 50kg ja nyt painan 61 kg. Haluaisin pudottaa viitisen kiloa, mutta jo kolme kiloa olisi tosi hyvä juttu. Silloin en joutuisi ostamaan uusia vaatteita, vanhat eivät mahdu enää päälle. En vain jotenkin osaa laihduttaa. En koskaan usko, että kukaan voi pärjätä niin vähällä kuin laihdutusjutuissa kerrotaan.

Ruoka sinänsä ei ole minulle ongelma. Sen sijaa herkut ovat. Voisin elää karkeilla, suklaalla ja pitsalla. Siksi kai olenkin lihonut. Nyt on vain kertakaikkiaan ryhdistäydyttävä. Tsempatkaa mua pliis.

Ajattelin ensin, että aloitan vasta joulun jälkeen. Se olisi ollut juuri minun tapaistani. Päätin sitten, että alan heti, koetan selviytyä joulusta jotenkuten ja jatkan sitten kunnolla ensi vuonna.

Koetan nyt laihtua siis tuolla PV:n rompun avulla. Kirjaan ylös kaikki syömiseni ja pyrin pysymään pisteissä. En kyllä tiedä paljoakaan noista pisteistä, mutta kaipa minä opin. Nälkä on nyt alkuun kyllä vaivannut, mutta kaipa sekin helpottaa, kunhan mahalaukku pienenee.

Iloisin aloitusterveisin,

Eatni

Vierailija
4/11 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut aina ennen lapsia normaalipainoinen tai jopa hoikka, silti olen aina syönyt hyvin ja myös herkutellut... Liikunnalla olen kai pitänyt kulutuksen korkealla kunnes sitten vauvavuosina en jaksanutkaan enää urheilla, en päässyt mihinkään enkä lopulta enää välittänytkään: tuloksena 10kg lisää/lapsi ja niitä on siis kolme...

Laihdutuksen aloittaminen on ollut minulle tuskaa. Ärsytti suunnattomasti laihduttaa, nipistää syömisistään, tunnustaa, että olin ylipainoinen. Vuosi sitten laihdutin Sisunaisissa viitisen kiloa, mutta homma kaatui kaalikeittokuurin jälkiseurauksiin: älyttömään mässäyshimoon ja pian olin kerännyt taas 7kg lisää elopainoa...

Nyt on takana elokuusta 8,5kg ja tavoitteena olla ensi kesänä vihdoin omiin vaatteisiin mahtuva paketti ;-) Jos edes saisin painoni 6:lla alkaviin lukuihin, olisin tyytyväinen. Alkuun päästyäni on laihdutus ollut oikeastaan ihan mukavaa: siinä näkee työnsä tuloksia, on upeaa huomata omaavansa itsekontrollia, liikunta saa voimaan paremmin, mahtuminen vanhoihin vaatteisiin ilahduttaa jne jne. Tästä on tullut jo oikeastaan harrastus tai elämäntapa :) ja kyllä: myös niitä herkkuja tulee syötyä, mutta ihan eri määriä kuin " parhaina" vuosina...

Äh, hirvittävä elämäntarina tuli alkuun... Viime viikon tuloksena suostun nyt hyväksymään -700g pudotuksen, sillä tämän aamun punnitus oli 83,7kg :-) Eilen paino oli vielä piirun päälle 84kg, mutta otan mieluummin tämän pienemmän painon verrokiksi tuohon jouluun...

Hyvä, Köris! Älä suostukaan ottamaan niitä turvotusgrammoja enää, kun olet pystynyt niiltä välttymään tähänkin saakka ;-)

Emo

Vierailija
5/11 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt tuli pitkästä aikaa plussaa eli painan taas 82 kg. Uskoisin, että tämä oli kyllä menkkaturvotustulos. Joulun jälkeen taas tavataan, toivottavasti ei kovin paljon painavampina...

Ihanaa ja rentouttavaa joulua kaikille sisukkaille!

Toivottelee Katti

Ps. tervetuloa mukaan vaan! Joulun jälkeen tämä homma taas piristyy!

Vierailija
6/11 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehtinyt eilen koneelle, joten tärkeimmät ensin:

Paino ennen: 79,5kg

Paino nyt: 79,2

Muutos: -300g

Paino kävi jo vähän mukavemmissakin lukemissa viikko sitten perjantaina, mutta sitten tuli mässäiltyä synttärijuhlissa. Ja koska olimme hotellissa yötä, en voinut vastustaa sitä ihanaa ruuan määrää aamupalalla... Hotelliaamiaiset on niiiin ihania! Varsinkin kun niitä saa harvoin. Ja nyt tulee viikon kuuma julkkisbongaus: samaan aikaan aamupalalla istui myös Kari Tapio.

Eatni: Tervetuloa kovasti paljon mukaan!!! Mulla on taas just toisin päin kuin sulla. Mä voisin huoletta elää ilman makeita herkkuja, mut se ruoka... Ja mullehan kelpaa kaikki ruoka: Kebabit, hampurilaiset, pizzat, pihvit, pastat, kotiruoka, siis ihan kaikki ja onneton vielä syön niitä aivan liikaa. Mut yhdessä toisiamme tukien ja kannustaen tää urakka on ehkä ihan vähän ainakin helpompaa...

Kaikille sisukkaille: Lämmintä ja tunnelmallista joulunaikaa!!!

-Hätähousu-

Vierailija
7/11 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden tästä joulun viettoon ja palaan ensi vuonna, joten tämän viikon yhteenveto tulee tässä. Palaan yhteenvetojen kera heti 2.1.2007:

HAUSKAA JOULUA JA UUTTA VUOTTA KAIKILLE !!!

Kaikille on laskettu sellainen tavoitepaino, joka tulee alustavasti toteutumaan maaliskuussa 2007.

[size=1] Nimi:

Lähtö kg, Tavoite (maaliskuussa 2007) kg, Paino nyt kg, Muutos edelliseen kg, Tot pudotus kg, Matkaa tavoitteeseen kg,

Vkoa edessä että tavoite toteutuu (Arvio tavoitteen saavuttamisesta), BMI alussa => BMI nyt

[color=green][b] ht.78 [/b]♥[/color]

69.5 kg, 65.8 kg, 69.5 kg, 0.0 kg, 0 kg, 3.7 kg,

12 vkoa, ( Maaliskuu , 2007 ), BMI: 26.2 => 26.2

[color=fuchsia][b] Körömölli [/b]♥[/color]

88 kg, 77 kg, 79 kg, -0.5 kg, 9 kg, 2 kg,

17 vkoa, ( Huhtikuu , 2007 ), BMI: 32.3 => 29.0

[color=green][b] Minlee [/b]♥[/color]

95.5 kg, 75.8 kg, 78.3 kg, 0.9 kg, 17.2 kg, 2.5 kg,

15 vkoa, ( Huhtikuu , 2007 ), BMI: 30.1 => 24.7

[color=fuchsia][b] Sininen [/b]♥[/color]

101 kg, 76 kg, 79 kg, 0.0 kg, 22 kg, 3 kg,

14 vkoa, ( Maaliskuu , 2007 ), BMI: 34.9 => 27.3

[color=green][b] Katti26 [/b]♥[/color]

90.2 kg, 77.6 kg, 82 kg, 0.4 kg, 8.2 kg, 4.4 kg,

17 vkoa, ( Huhtikuu , 2007 ), BMI: 32.0 => 29.1

[color=fuchsia][b] Emonamoha [/b]♥[/color]

92.2 kg, 77 kg, 83.7 kg, -0.7 kg, 8.5 kg, 6.7 kg,

15 vkoa, ( Huhtikuu , 2007 ), BMI: 31.2 => 28.3

[color=green][b] Kitta75 [/b]♥[/color]

95.6 kg, 87.2 kg, 90.9 kg, 0.0 kg, 4.7 kg, 3.7 kg,

12 vkoa, ( Maaliskuu , 2007 ), BMI: 35.1 => 33.4

[color=fuchsia][b] Hätähousu [/b]♥[/color]

87 kg, 77 kg, 79.2 kg, -0.3 kg, 7.8 kg, 2.2 kg,

6 vkoa, ( Tammikuu , 2007 ), BMI: 26.0 => 23.6

[color=green][b] Kaneli [/b]♥[/color]

79 kg, 71.6 kg, 75.6 kg, 0.0 kg, 3.4 kg, 4 kg,

16 vkoa, ( Huhtikuu , 2007 ), BMI: 28.7 => 27.4

[color=fuchsia][b] eatni [/b]♥[/color]

61 kg, 57.1 kg, 61 kg, 0.0 kg, 0 kg, 3.9 kg,

13 vkoa, ( Maaliskuu , 2007 ), BMI: ei tiedossa pituutta !!!

[color=blue][/size][size=2]

Suurin pudotus viime kerrasta:

[b] 1. sija => Emonamoha : -0.7 kg[/b]

Ajallisesti lähinnä omaa tavoitettaan (välitavoite tai lopullinen tavoite). [b]

1. sija => Hätähousu : 6 vkoa

2. sija => Kitta : 12 vkoa

3. sija => ht.78 : 12 vkoa

4. sija => eatni : 13 vkoa

5. sija => Sininen : 14 vkoa

6. sija => Minlee : 15 vkoa

7. sija => Emonamoha : 15 vkoa

8. sija => Kaneli : 16 vkoa

9. sija => Körömälli : 17 vkoa

10. sija => Katti : 17 vkoa

Tavoitteen saavuttaneet: Perenna (62 kg, -11 kg), MariLotta (53 kg, - 7 kg)[/b][/size][size=1]

Laihdutustietoja, kaikki Sisunaiset huomioiden:

mukana: eatni, Emonamoha, ht.78, Hätähousu, Kaneli, Katti26, Kitta75, Körömölli, Minlee, Sininen31

Laihduttajia: 10

Painomme oli alussa: 859 kg

Painamme nyt: 778 kg

Tavoitepainomme (3/2007): 742 kg

Paino tippunut edelliskerrasta: -0.2 kg

Paino tippunut v. 2006: 53 kg

Kokonaispainonpudotus: 81 kg

Matkaa tavoitteeseen: 36 kg

[/color][/size]

- Minlee

Vierailija
8/11 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos taas MINLEE, taulukkosi on korvaamaton!

Uuteen vuoteen tähdätään nyt suurella innolla ja [b]sisukkuudella[/b].

Jos sitä vaikka pääsisi jo tammikuun loppuun mennessä rikkomaan kokonaispudotuksessa 10kg maagisen rajan... kuntosaliltanikin tuli jo huomautus, etten ole kuukauteen käynyt - ei muuta kuin välipäivinä salille ja tossua toisen eteen lenkkipoluilla :D

Sisukasta Uuden vuoden alkua jokaiselle!

Emo

9/11 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulutähti tuiki, loista,

arkimurheet meiltä poista.

Joulumieli meille luo,

tunnelma iloinen tuo.

Oikein Hyvää Joulua ja Onnellista Vuotta 2007!

toivottelee köris

10/11 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites muilla Sisunaisilla sujui Joulun pyhät??

Mulla meni plörinäks jo viikkoa ennen Joulua ja söin ihan mitä lystää..pisteitä katsomatta :o( !

Joulupäivä aamulla kun hypähdin vaa´alle niin se näytti ihan hirveitä, joten otin pisteet taas mukaan menoon, ja niissä suht hyvin pysyinkin, mutta eilen en taas pisteitä merkkaillut, kun mentiin valmiiseen pöytään syömään ja herkkuja oli sen 100 sorttia ja jälkkäriäkin vielä yms. eli yli mentiin varmaan vauhdilla, mutta en mä kyllä mitään paljoa ottanut (jos jotain hyvää asiasta etsii) ja toisaalta ihan hyvillä mielin söinkin, kun kuitenkin on Joulu ja harvinaista herkkua, että pääsen valmiiseen pöytään syömään ;o)!!

Tänään on taas pisteet kehissä ja aion niissä pysyä, josko se vaaka ei näyttäis mitään monen kilon plussia sitten kun vaa´alle seuraavaksi sunnuntaina tai maanantaina hypähdän ;o), mutta kyllä se plussaa näyttää ja roimasti..sen tiedän..valitettavasti!!

Mutta siis Tammikuussa taas kauhia tsemppi päällänsä ja tiukka linja käytössä, josko niitä tuloksia rupeis syntymään pikkuhiljaa..tää vuosihan mulla onkin ollut yhtä takkuumista..toivotaan, ettei toista samanmoista tule perään!!

Kaikille oikein mukavaa loppuvuotta 2006..viimeisiä viedään ;o)!!

TSEMPPIÄ!!

T.körömölli

Vierailija
11/11 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaakaa olen morjenstanut joka aamu ja tänään se näytti 84,2kg eli jotain puoli kiloa plussaa joulua edeltävään aikaan. Saattaahan se siitä vielä lisää kerääntyä, en meinaan ole saanut itseäni oikein intoutumaan liikkumaan enkä keventämään... jotenkin hälläväli-fiilikset.

Jospa tämäkin tästä ja uusi vuosi alkaisi paremmalla tsempillä ja sisulla. Tsemppiä myös Körikselle, ei nuo mässypäivät nyt niin pahoja ole, siis jos ne saa pysymään jotenkin asisoissa... ;-)

Emo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä