Voiko kaikista oikeasti tulla laihoja?
Olen aina ollut kokoa 38-40. Syön suht ok, treenaan 3-5 kertaa viikossa. Voimaa löytyy, 5 km jaksan juosta hyvin. Lantionseutu on kiinteä, käsivarret myös. Eli kai lantio ottaa jo vastaan, ettei minusta koskaan voi tulla tosi hoikkaa, vaikka lopettaisin syömisen kokonaan.
Sanotaan että se laihtuminen on niin helppoa kun vaan kuluttaa enemmän kuin syö. Mutt ei mulla lantio tai hartianleveys sillä kapene että syön vähemmän. Olen melko leveän mallinen vaikkakin jokseenkin litteä.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on hyvin pienet luut, eikä mustakaan voi tulla koskaan 36-kokoista. Hormonitoiminta loppuu siinä vaiheessa, kokeiltu on. Ei aikuisen naisen kuulukaan olla mallimittainen. Poikkeuksiakin toki löytyy.
Minä olen ns linnunluinen käytön 32-34 vaatteita. Hormonitoiminta ei ole mihinkään kadonnut ja aina olen tullut helposti raskaaksi, kaksosetkin sain.
Laihaksi kai on mahdollista tulla, mutta se ei tarkoita, että mahtuisi tiettyyn pieneen vaatekokoon. Itse en sairaaloisen alipainoisena ole mennyt koon 38 housuihin, koska lantioluut eivät mahtuneet.
Kaikista tulee laihoja jos laihduttaa. Ap ilmeisesti kuitenkin nyt tarkoittaa ennemminkin mittoja kuin painoa. Esim. lantiosta ei voi tulla lantioluita kapeampaa vaikka kuin laihduttaisi. Ei edes keskitysleirillä.
Pohjois-Koreassa ainoastaan kunnioitettu johtaja ja loistava toveri Kim Jong-Un on lihava. Kaikki yli 20 miljoonaa muuta ovat langanlaihoja.