Voiko kaikista oikeasti tulla laihoja?
Olen aina ollut kokoa 38-40. Syön suht ok, treenaan 3-5 kertaa viikossa. Voimaa löytyy, 5 km jaksan juosta hyvin. Lantionseutu on kiinteä, käsivarret myös. Eli kai lantio ottaa jo vastaan, ettei minusta koskaan voi tulla tosi hoikkaa, vaikka lopettaisin syömisen kokonaan.
Sanotaan että se laihtuminen on niin helppoa kun vaan kuluttaa enemmän kuin syö. Mutt ei mulla lantio tai hartianleveys sillä kapene että syön vähemmän. Olen melko leveän mallinen vaikkakin jokseenkin litteä.
Kommentit (24)
Kaikista voi tulla laihoja viimeistään sillä, että lopettaa syömisen. Isokokoinen ei silti muutu pienikokoiseksi vaikka jäljellä olisi vain luuta ja nahkaa.
Voihan sitä vilkaista vaikka Kristiina Mäkelää, jolla on hartiaa ja lantiota, että miltä näyttää sellainen nainen, kun rasvaprosentti on alhainen.
Niin no ei luustosta tosiaan voi laihduttaa. Ja jos on lihaksiltaankin vankkatekoinen niin johonkin XS-kokoon laihduttaminen pitäisi tehdä äärimmäisen epäterveesti näännyttämällä (eikä se XS-koon vaate siltikään välttämättä mene päälle jos kinnaa hartioista/lantiosta..)
Vierailija kirjoitti:
Voihan sitä vilkaista vaikka Kristiina Mäkelää, jolla on hartiaa ja lantiota, että miltä näyttää sellainen nainen, kun rasvaprosentti on alhainen.
Totta. On isokokoinen vaikka hyvin treenattu. Juuri tuota tarkoitan, että varmaan on kokoa 40 vaatteissa.
Sitä siis ajan takaa, että laihaa ja siroa minusta ei tule vaikka syömisen lopettaisin kokonaan.
Ap
Eihän hartioiden leveys vaikuta mitenkään siihen onko laiha vaiko ei. Jos ei ole rasvaa ja lihaksia, olet laiha.
Miksi laihuutta. Eikö yleensä tavoitella normaalia painoa. Se vaihtelee vähän ihmisillä silti.
Vierailija kirjoitti:
Ei minusta Kristiinalla ole erityisen leveä lantio.
Kaikista tulee laihoja, jos laihduttaa. Ei ne luut ja kudokset ole isoja eikä painavia.
Minä kärsin lipedeemasta. Alavartaloon kasautuva rasva ei lähde sitten millään, muualta kyllä laihdun. Edes kestävyysjuoksuharrastus ei auttanut, toki vaatimattomia minun maratonaikani olivat.
Mulla on hyvin pienet luut, eikä mustakaan voi tulla koskaan 36-kokoista. Hormonitoiminta loppuu siinä vaiheessa, kokeiltu on. Ei aikuisen naisen kuulukaan olla mallimittainen. Poikkeuksiakin toki löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Minä kärsin lipedeemasta. Alavartaloon kasautuva rasva ei lähde sitten millään, muualta kyllä laihdun. Edes kestävyysjuoksuharrastus ei auttanut, toki vaatimattomia minun maratonaikani olivat.
Lipödeema on krooninen sairaus, jossa alavartaloon ja toisinaan käsivarsiin kertyy rasvaa syödyistä kalorimääristä riippumatta.
Ei - massan häviämättömyyden laki (eli Lomonosovin-Lavoisier'n laki) sanoo: jos joku laihtuu, joku toinen lihoo. Sillä läski ei katoa.
Voi tulla laihoja kaikista, jos on aliravittu. Kaunista ja sopusuhtaisesti hoikkaa ei kaikista saa. Minunkin tolppasääreni ovat aina tolppamaiset, silloinkin, kun olen ollut kokoa 34. Omaa romuluisuuttaan yms. rakenteellista ei voi laihduttaa pois.
En ihan ymmärrä, miten yli 180-senttinen voisi edes ajatella mahtuvansa alle 40 koon vaattesiin. Eihän niissä riitä pituus tai hihat mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Lopettaa syömisen. Tulee laiha tai kuollut. Fifty-sixty.
0rpovalta on tulossa, voi koittaa ihmissyönnin aika.
Vierailija kirjoitti:
Ei - massan häviämättömyyden laki (eli Lomonosovin-Lavoisier'n laki) sanoo: jos joku laihtuu, joku toinen lihoo. Sillä läski ei katoa.
Tämä
No eikö se ole selvää ettei ne lantio ja hartialuut voi mihinkään sieltä kadota.
Miksi sinun pitäisi laihtua enemmän? Ei, kaikista ei voi tulla kokoa 34 tai 36 niin, että vartalo olisi edelleen terve ja sopusuhtainen, pääkopasta puhumattakaan.