Deittailun faktoja
Tinder naisille - Yksikin väärä juttu profiilissa niin menee leftiin
Tinder miehille - Näyttää naiselta, tykkään varmuuden vuoksi, ihan sama millainen se on
Todellisuus molemmille - Onpas tuo hassu tyyppi jotenkin mielenkiintoinen, missähän voisin törmätä siihen uudestaan...
Miehet - Seksiä on pakko saada, ilman en voi elää ja olla onnellinen
Naiset - Kiintymystä on pakko saada, ilman en voi elää ja olla onnellinen
Normaalit ihmiset - En helvetti mene enää ikinä Tinderiin, olen mieluummin yksin
Traumatisoituneet ihmiset - En pysty pysymään poissa. Pakko...satuttaa..itseä...tai muita...
Hyväuskoiset ihmiset - Eka päivä Tinderissä, voi jukranpujut kyllä kohta lykästää
Kommentit (15)
Suomen Tinderi on täynnä roskanaisia. M28
Olen traumatisoitunut, ja viimeinen paikka mihin menisin, olisi Tinder.
Tuossa ryhmittelyssä olen normaali ihminen.
Sitten ovat ne naiset, jotka ovat olleet parisuhteessa jo ennen Tinderiä: "Sun kannattaa mennä sinne Tinderiin, niin tollanen mies kyllä löytää sieltä heti jonoksi asti naisia!"
Jospa sinäkin uskatautuisit ihmisten ilmoille sieltä kotiluolasasi?
Vierailija kirjoitti:
Katkeran tilitystä
Katkerat ihmiset saattavat olla vihaisia tai surullisia. Eivät he silti ole aina väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katkeran tilitystä
Katkerat ihmiset saattavat olla vihaisia tai surullisia. Eivät he silti ole aina väärässä.
No ni mut kyllä tinderissäkin joskus ihmiset kohtaa.
Sama
En ole koskaan ollut millään paritussivustolla. Olen ihan normielämässä tutustunut ihaniin ihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katkeran tilitystä
No ni mut kyllä tinderissäkin joskus ihmiset kohtaa.
Sama
Se on totta, mutta ei kovin todennäköistä silti kenenkään kohdalla.
En ole koskaan asentanut mitään näistä deittisovelluksista enkä koe, että olisin menettänyt mitään.
Olen vielä tuossa normaalin ja hyväuskoisen rajamailla, eli alan ehdottoman ei:n jälkeen kallistua siihen, että kokeilen ja hyväuskoisesti kuvittelen että minulla käy hyvä tuuri.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan asentanut mitään näistä deittisovelluksista enkä koe, että olisin menettänyt mitään.
Olet vain säästänyt aikaa johonkin fiksumpaan tekemiseen. Minä katselin tinderin pelleilyä muutaman viikon ja lopetin. Ajanhukkaa. Lapsellista.
Vähänkin pidemmät jutut on kaikki löytyneet OKCupidin kautta. Tinderissä kaikki jäi lyhyiksi tapailuiksi. Kohta vuosi yhdessä viimeisimmän OK-löydön kanssa.
Kaikilla elämä ei onneksi pyöri tinderissä. Voi joskus lykästää ihan oikeasti face to face.