Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun syntymäkuukaudella on väliä, onko elokuussa syntyminen vielä ok?

Vierailija
11.08.2023 |

Onko ok?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin siis koulua varten. Elokuussa syntyneet ei ole ihan loppuvuodesta syntyneitä mutta usein luokkansa nuorempia kuin monet muut. Tammikuussa syntyneisiin ikäeroa yli puoli vuotta.

Vierailija
2/36 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin mä olen aikuiseksi kasvanut ja kouluni käynyt, vaikka olen lokakuussa syntynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuvuonna suntyneet tytöt pärjää ihan hyvin, pojilla on enemmän kypsymisongelmaa.

Vierailija
4/36 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syntynyt elokuussa, mutta ollut silti luokkani nuorin, koska aloitin koulun Britanniassa. Siellä luokan nuorimmat on syntyneet elokuussa ja vanhimmat syyskuussa.

Vierailija
5/36 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei olisi? Onko sillä suuri ero heinäkuun lopulla syntyneisiin? Onko minulta jäänyt jotain huomaamatta?

Vierailija
6/36 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain 1.1. on hyväksyttävä  syntymäpäivä ja muhamettilainen uskonto... 

Terv.

Unelma  Höttöinen-Säleikkö

Vierailija
7/36 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen elokuussa ja lapsi marraskuuta. Ei mitään ongelmaa kummallakaan.

Vierailija
8/36 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun marraskuussa syntynyt esikoinen aloittaa kohta opinnot yliopistossa. En ole mitään ongelmia huomannut tähän mennessä.

Vierailija
9/36 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse marraskuussa syntynyt ja pärjäsin oikein hyvin koulussa, kuten myös luokkakaveri, joka aloitti koulun vuotta aiemmin ja täytti 7 vasta ekan luokan kevätlukukaudella maaliskuussa. Vanhin luokkakaveri oli häntä 14 kk vanhempi, mutta hyvin meni molemmilla.

Vierailija
10/36 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se haitallista

Vierailija
11/36 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun marraskuussa syntynyt esikoinen aloittaa kohta opinnot yliopistossa. En ole mitään ongelmia huomannut tähän mennessä.

Niin

On paljon rankempaa käydä koulua kun muut 7 ja sinä 6 koko vuoden. Aivot ei oo valmiit (yleensä)

.

Ja noidankehä onkin valmis (oot huono koulussa)

.

Oot huono urheilussa

Oho naapurin poika on lahjaksi (kukaan ei tajua, että vuoden vanhempi 😡)

Vierailija
12/36 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syntynyt ihan marraskuun lopussa. Kirjoitin aikoinaan pitkän liudan laudatureita, olin luokkani priimus ja pääsin yliopistoon ensi yrittämällä. Kesken mun opintojen mulle tarjottiin töitä, koska työnantaja ei halunnut päästää mun kaltaista "lahjakkuutta" käsistään. Eli mun elämässä pärjäämiselle syntymäkuukaudesta ei ole ollut mitään haittaa.

Vierailija
13/36 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa esim. Jääkiekkoilijoista on syntynyt alkuvuonna.

.

Katsos vuoden vanhempia luultiin lahjakkaiksi 😡

Vierailija
14/36 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ok. Jos meinaa laskettu aika olla huhtikuun jälkeen nii kannattaa suoraan tehdä abortti.

Idiootti.

Vierailija
15/36 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen syntynyt ihan marraskuun lopussa. Kirjoitin aikoinaan pitkän liudan laudatureita, olin luokkani priimus ja pääsin yliopistoon ensi yrittämällä. Kesken mun opintojen mulle tarjottiin töitä, koska työnantaja ei halunnut päästää mun kaltaista "lahjakkuutta" käsistään. Eli mun elämässä pärjäämiselle syntymäkuukaudesta ei ole ollut mitään haittaa.

Juu mutta kysele menestyneiden ihmisten syntymäpäiviä ja tee lista...

.

Suurin osa syntynyt alkuvuodesta.

Toi jos on oikeasti lahjakas pärjää...

Silti alkuvuonna syntyminen antaa merkittävää etua!!!

Vierailija
16/36 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka vaan ehkäisyä, katsot joskus toiste kalenterista paremman ajankohdan. Onneksi ennen muinoin harrastettiin seksiä ihan vaan silloin, kun teki mieli. Ei siinä almanakka ennättänyt selailemaan. Kyllä nykyään on mennyt oudoksi ja hankalaksi tavallinen elämäkin.

Vierailija
17/36 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ok. Jos meinaa laskettu aika olla huhtikuun jälkeen nii kannattaa suoraan tehdä abortti.

Idiootti.

Se on haitallista

Mutta ei aborttia sa tehdä

Se

On

Huonoksi

Vierailija
18/36 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua haittasi olla loppuvuodesta syntynyt, olin niin paljon pienempi muita ja muutenkin olisi ollut hyvä kasvaa vielä vuosi ennen kouluun menoa.

Vierailija
19/36 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä sitten enää koulussa huomaa, kun lapsi on jäänyt pari kertaa luokalle, niin sitten hän on luokan vanhimpia oppilaita.

Vierailija
20/36 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatka vaan ehkäisyä, katsot joskus toiste kalenterista paremman ajankohdan. Onneksi ennen muinoin harrastettiin seksiä ihan vaan silloin, kun teki mieli. Ei siinä almanakka ennättänyt selailemaan. Kyllä nykyään on mennyt oudoksi ja hankalaksi tavallinen elämäkin.

Milloin ennen? Kyllähän nämä jutut on ollut pitkään tiedossa, kun lapset ovat koulutien aloittaneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä