Mitä eineksiä Airfryerin omistajat syövät
niin paljon ettei tavallinen uuni enää riitä? Suositu turhake tuntuu olevan.
Kommentit (34)
Airfryer on kiertoilmauuni ja se on nopeampi sekä energiaystävällisempi kuin uuni.
Mä en eineksiä siinä oikein syö vaan paistan kalat,lihat,leivonnaiset ja kananmunat teen sillä.
Minä teen sillä pääasiass tofua, koska siitä tulee airfryerilla tosi hyvää. En tiiä onko tofu eines, ehkä se on enemmän verrattavissa kuitenkin johonkin jauhelihaan, eli jonkinverran valmiiksi prosessoitu raaka-aine.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa välttämättä pistää sinne eineksiä, niin jos haluaa lämmittää vaikka makaronilaatikkoa, niin parempi tulee kuin mikrossa, kun pinta ruskistuu.
Ei uunia kannata joka asian takia lämmittää. Tuo säästää sähköä.
Ei se mikroon verrattuna säästä johon se on verrattavissa, vaan lisää sähkönkulutusta.
Jos haluan, että pinta ruskistuu kuten sanoin, niin se nyt on minulle yksi lysti maksaako se jonkin 0.05 senttiä enemmän, kuin mikrossa lämmittäessä.
Uusi Airfryer-hullu. On riehaantunut siitä, kun kukaan ei säilytäkään sitä keittiön yläkaapissa pölyyntymässä vaan pitääkin esillä ja tekee sillä aktiivisesti ruokaa. Kaikelle sitä pitää ollakin ihmisen kateellinen, tämä on jo katkerimmasta päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa välttämättä pistää sinne eineksiä, niin jos haluaa lämmittää vaikka makaronilaatikkoa, niin parempi tulee kuin mikrossa, kun pinta ruskistuu.
Ei se mikroon verrattuna säästä johon se on verrattavissa, vaan lisää sähkönkulutusta.
Mutta airfryerissa tulee kyllä huomattavasti parempaa ruokaa kuin mikrossa. Ja mä ainakin valmistan airfryerissa sellaisia ruokia, mitä valmistaisin muuten pannulla tai uunissa. Ei airfryer mulla korvaa mikroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä syödä eineksiä kun toiselle ei käy maissitärkkelys ja toiselle ei käy glukoosi-fruktoosisiirappi. Airfryer korvaa kiertoilmauunin, meillä ei ole sellaista.
Eli teette joulukinkun, pitsat ja pullat siinä?
Kaikki nuo onnistuvat kyllä kokorajoite huomioiden. Kolmen kilon kinkku mahtuu laitteeseen.
Eli ette tee. Vaan lämmitätte eineksiä.
Tällaista se katkeran köyhän kitinä on. Viime jouluna nimenomaisesti paistoin kinkun airfryerissa, sämpylöitä ja pizzoja olen tehnyt lukemattomia sillä.
Kinkkurulla ei ole kinkku. Mutta sitähän köyhä juntti ei ymmärrä.
Kuulepas, ihan kinkkuja on tuon kokoisia, ei mitään rullia.
uunifeta, paahdetut perunat. Pähkinöitä oon paahtanut hunaja shiracha kastikkeessa. Lämpimiä voileipiä tehnyt yms..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä syödä eineksiä kun toiselle ei käy maissitärkkelys ja toiselle ei käy glukoosi-fruktoosisiirappi. Airfryer korvaa kiertoilmauunin, meillä ei ole sellaista.
Kaikki nuo onnistuvat kyllä kokorajoite huomioiden. Kolmen kilon kinkku mahtuu laitteeseen.
Tällaista se katkeran köyhän kitinä on. Viime jouluna nimenomaisesti paistoin kinkun airfryerissa, sämpylöitä ja pizzoja olen tehnyt lukemattomia sillä.
Näytäpä mulle teurasikäinen sika jolla on kolmen kilon kinkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytäpä mulle teurasikäinen sika jolla on kolmen kilon kinkku.
Se kinkku on laitettu paloiksi, jotta useampi asiakas saa pienemmän kinkun, älykääpiö.
Vierailija kirjoitti:
Minä teen sillä pääasiass tofua, koska siitä tulee airfryerilla tosi hyvää. En tiiä onko tofu eines, ehkä se on enemmän verrattavissa kuitenkin johonkin jauhelihaan, eli jonkinverran valmiiksi prosessoitu raaka-aine.
Miten teet, kokonaisena/viipaleina/kuutioina jne.?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikro on kylläkin eineksien ja jo valmiiksi tehtyjen ruokien lämmittämiseen. Airfryerillä valmistetaan se ruoka, eli kypsennetään raakaa kalaa, kanaa, lihaa, juureksia, voi tehdä leipää, sämpylöitä, piirakoita ym. Haluaisin nähdä miltä näyttää ja maistuu nuo edellä mainitut sinun mikrossa tekemänä. Säästää lisäksi sähköä mallista ja laitettavasta riippuen ainakin 50% uuniin verrattuna ja on huomattavasti nopeampi.
ei mitenkään verrattavissa jauhelihaan 😂 tofu on todella prosessoitu tuote kun taas jauhelihan prosessit on lähinnä jauhaminen
Vierailija kirjoitti:
Me valittiin mökillä airfryer mikron sijasta ihan vaan pöytätilan säästämiseksi.
Tack för det. Vi slängde den gamla micron på landet och har en helt bra airfryer i stan som sällan används. Airfryern flyttas nästa sommar till landet.
Me valittiin mökillä airfryer mikron sijasta ihan vaan pöytätilan säästämiseksi.