Törkeää käytöstä sushi-buffetin henkilökunnalta!
Otin lounas buffetn, joka osoittautui hyvin kalliiksi, koska en jaksanutkaan syödä edes normaaliannosta sushia + pieni salaatti. Olisin halunnut ottaa loput lautaselta mukaani ja syödä kotona loppuun.
Tällaista palvelua saa nykyään ravintoloista, joissa olen ruokaillut. Se ei käynyt heillä. He olisivat vaatineet ylimääräisen maksun ruuastani, jos vien mukanani ne loput lautaseltani.
Siis ruokani olisi maksanut vielä enemmän kuin se yli 20e Buffet pöytä, josta olin ottanut sushia ja bähän salaattia.Todella hämmentävää käytäntöä. En tiedä haluanko asioida uudelleen.
Kommentit (21)
No ei tietenkään buffasta saa rohmuta mukaan ruokaa, yksi maksaa - koko perhe syö -meiningillä.
Olet aikuinen ihminen, sinun pitää ihan itse pystyä arvioimaan, oletko riittävän nälkäinen buffaan. Henkilökunnan ei tarvitse sinua holhota.
Buffetista ei voi tehdä dogbageja muut kuin saksalaisturistit Lapin hotelleissa.
Tuohan olisikin kätevä tapa säästää. Otetaan ruokaa kaksi kertaa sen verran kuin oikeasti jaksaa syödä ja vaaditaan se loppu kotipakettiin... Juuei.
Ymmärrän lautasannoksissa mahdollisuuden ottaa loput mukaan, koska silloin et voi valita, paljonko sitä ruokaa tuodaan eteesi. Buffetista annostelet ruoan itse.
Ja jos olet pieniruokainen, varmaan kannattaa oikeasti miettiä, mikä tulee halvimmaksi, jos siis ulkona syömisessä haluaa säästää. Se buffetti kun maksaa saman verran olit sitten 50 kg nainen tai 130 kg mies.
Koko buffetin idea menisi jos ihmiset saisivat ottaa sieltä ruokaa mukaansa. Sehän käytäisiin heti tyhjäämässä ja syötäisiin siitä sitten kotona koko perheen kanssa pari päivää.
Minä tiedän ettei sinun kannata asioida uudelleen. Et ymmärrä buffetin ideaa.
Jos tilaat ja maksat jonkun lista-annoksen, saat dogi bagin ylijääneitä varten.
Mutta ei tää koske buffet tarjoiluja.
Muutenhan jokainen lappais lautaset kukkuroilleen ja kantaisi ruuat kotiin jääneelle perheelle.
Ei tärkeetä vaan normi käytäntö. Sinä et vaan ymmärrä.
Olet, ap, juuri kuin eräs tuntemani ahne ja pihi, vittumainen akka.
Hän tilaa pizzeriassa pizzan, syö sen puoleen väliin ja valittaa sitten tarjoilialle pizzan olevan syömäkelvoton jaa vaatii uuden pizzan tilalle.
Sen hän pakkaa laatikkoon ja vie kotiinsa lastensa syömisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Olet, ap, juuri kuin eräs tuntemani ahne ja pihi, vittumainen akka.
Hän tilaa pizzeriassa pizzan, syö sen puoleen väliin ja valittaa sitten tarjoilialle pizzan olevan syömäkelvoton jaa vaatii uuden pizzan tilalle.
Sen hän pakkaa laatikkoon ja vie kotiinsa lastensa syömisiksi.
Ei onnistuisi meillä :D
Ne ruuat pitää piilotella taskuihin.
Jos on talvivaatteet päällä ja varautunut vaatteilla joissa paljon taskuja, niin saa helposti monen päivän ruuat mukaan.
Mä mätän Ruotsin laivan aamupuhvetista aina olkakangaskassiin sämpylöitä, banaaneja what ever kun haen itelle ruokaa. Sitten maissa on ilmaiset ruoat.
Vierailija kirjoitti:
Jos on talvivaatteet päällä ja varautunut vaatteilla joissa paljon taskuja, niin saa helposti monen päivän ruuat mukaan.
Juuri näin. Taskuun kannattaa ommella Minigrip-pussi niin ei tule karvoja ruokaan.
Vierailija kirjoitti:
Iso käsilaukku, joka vuorataan sisältä muovipussilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso käsilaukku, joka vuorataan sisältä muovipussilla.
Ja jos henkilökunta alkaa kitisemään, niin sanoo että oli niin pahaa ruokaa että oli pakko oksentaa käsilaukkuun. Vaadit suureen ääneen korvauksia. Jos ei saa, niin juttu lööpilehtiin.
Ravintoloissa annoksen saa kotiin, koska olet maksanut lautasella olevasta annoksesta. Buffetissa olet vain maksanut lautasen käyttöoikeudesta, et ruuasta.
Sushit on euron kappale mukaan ostettuna.
Kävin sushibuffetissa. Naapuripöydän ladyt olivat lapanneet lautaset täyteen sushia, siis useampia lautasia. Eivät sitten jaksaneet syödä kaikkia joten sushit jäivät lautasille syömättöminä josta henkilökunta ne joutui siivoamaan, useammalla lautasella oli röykkiöittäin sushia. Ei ihme että buffettien hinnat nousevat.
Vierailija kirjoitti:
Laitan ruoat pieneen kylmälaukkuun. Pysyvät viileinä kotiin saakka.
Urpo. Sehän vasta olisi jos buffasta saisi vielä latoa kassin täyteen ja viedä kotio :D