Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

On aivan järkyttävä krapula!

Vierailija
11.08.2023 |

Olin eilen ystävättären syntymäpäiväjuhlissa. Päässä heittää, oksettaa, itkettää, ahdistaa. En edes juonut paljoa. Lasin viiniä ja kolme lonkeroa. Miten voi tulla näin karmea olo. En kyllä toivu tästä ikinä!

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätä särkee krapulassa lähes kaikilla. Ei se migreeniä ole. Päänsärkyä aiheuttavat tupakka, kaikki terävät viinat, varsinkin värilliset, lonkero myös

Vierailija
22/39 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on kuitenkin kaappi täynnä ruokaa Kivennäisvettäkin on. En kyllä mitenkään pääsisi, enkä edes uskaltaisi lähteä kävelemään kauppaan. Hyvä että saan kirjoittaa tästä. Olen aika yksinäinen ihminen. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhoan itseäni todella paljon, suorastaan vihaan. Olen heikko paska ihminen. Eilen juhlissakin tuntui että kaikki nauroivat minulle. Olin yksin koko illan, nurkassa istuin ja join. Päivänsankari oli niin humalassa, että tuskin minua huomasi. Olen muutenkin todella arka ja ujo ihmisten seurassa. Ehkä siksi sitten join niin nopeaan tahtiin tyhjään vatsaan, että jännitys helpottaisi. No eipä se auttanut. -ap

Älä ota vakavasti mitään mielesi sisäisiä puheita tänään. Ne ovat alkoholin muuttaman aivokemian tuloksia, todennäköisesti rankasti liioitellun negatiivisia, ei totuus. 

Vierailija
24/39 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuosta määrästä voi tulla krapulaa, tuo on jotain psyykkistä. 

Fyysisesti voi tulla hyvinkin pienestä määrästä todella kuvottava olo ja päänsärky.

Vierailija
25/39 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolan puutos ja nestevaje. Se huono syöminen tuohon on suurimmaksi osaksi syytä, mutta ilman alkoholia ei toki tuollainen olo tulisi. Syö jotain suolaista ja juo vettä (mutta älä aivan liikaa).

Vierailija
26/39 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuitenkin hyvä mieli, että olette vastanneet ja kommentoineet, tukeneet. Kyllä tämä varmaan tästä tämän päivän aikana helpottaa. Kokeilen myöhemmin sitten vähän syödä. Otinkin äsken buranan. Olipa tuo eilinen taas hyvä opetus, ettei sitä hyvää oloa saa alkoholista, tarkoitan sellaista pysyvää hyvää oloa. Se on aina semmoinen hetkisen kestävä euforia. -ap

Vierailija
27/39 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä se lähtee millä on tullutkin 😀

(tämä oli vitsi, tiedän miltä tuntuu kun on hirveä olo)

Vierailija
28/39 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joit liikaa. Ensi kerralla vähemmän

Vierailija
29/39 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menitkö nukkumaan selvästi humalassa? Joitko vettä ennenkuin menit nukkumaan? Joitko nopeasti?

Menin nukkumaan humalassa, en juonut vettä ja join kyllä nopeaan tahtiin. Ihan oma vika tämä olo. -ap

Ihmettelen paria asiaa. Siis istuit "koko illan" yksin nurkassa ja joit. Mutta kuitenkin joit nopeasti tuon aloituksessa mainitsemasi pienen määrän alkoholia? Mahtoi olla lyhyt ilta. Lisäksi menit humalassa nukkumaan. Miten kolmesta lonkerosta ja viinilasillisesta voi edes tulla humalaan? Jokin tässä yhtälössä nyt mättää.

Eniveis, käy hakemassa muutama lonkero lisää ja tissuttele hissukseen, olotila paranee taatusti. Juo vettä ja kun pystyt, koeta syödä jotain. mulle yleensä darrassa toimii ennemmin jokin raikas kuin rasvainen mättö, mutta toki kukin tavallaan. ja hei, älä soimaa itseäsi, olet lomalla. Kyllä se siitä. huomenna on jo paljon parempi olo.

Vierailija
30/39 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menitkö nukkumaan selvästi humalassa? Joitko vettä ennenkuin menit nukkumaan? Joitko nopeasti?

Menin nukkumaan humalassa, en juonut vettä ja join kyllä nopeaan tahtiin. Ihan oma vika tämä olo. -ap

Ihmettelen paria asiaa. Siis istuit "koko illan" yksin nurkassa ja joit. Mutta kuitenkin joit nopeasti tuon aloituksessa mainitsemasi pienen määrän alkoholia? Mahtoi olla lyhyt ilta. Lisäksi menit humalassa nukkumaan. Miten kolmesta lonkerosta ja viinilasillisesta voi edes tulla humalaan? Jokin tässä yhtälössä nyt mättää.

Eniveis, käy hakemassa muutama lonkero lisää ja tissuttele hissukseen, olotila paranee taatusti. Juo vettä ja kun pystyt, koeta syödä jotain. mulle yleensä darrassa toimii ennemmin jokin raikas kuin rasvainen mättö, mutta toki kukin tavallaan. ja hei, älä soimaa itseäsi, olet lomalla. Kyllä se siitä. huomenna on jo paljon parempi olo.

Join tosiaan nopeaan tahtiin, kun niin jotenkin jännitti olla ihmisten parissa. Lähdinkin sieltä sitten aikaisin. Olin varmaan ainoa kuka lähti niin aikaisin. Oli vaan sellainen olo, että halusin päästä kotiin omaan rauhaan. -ap

Vierailija
31/39 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tässä vasta suunnittelen krapulan hankkimista, mikä näillä toleransseilla tulee kalliiksi.

Vierailija
32/39 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko pahempaa viinaa olla kuin jallu, itse työttömänä suosin shampanjaa, viskiä ja konjakkia.

Miksi tuo työttömänä piti mainita? Vissiin, että muut ihmettelisivät kalliita juomiasi. Tottahan tämä ei ole.

Vierailija
33/39 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska että mun kommentti poistui, missä ihmettelin voiko olla normaalia että tulee noin pienestä määrästä noin paha olo. :D

Vierailija
34/39 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita saada käsiisi hapansilakkaa ja maistelet siitä, kaverin kertoman mukaan auttaa krapulaan. Kuulemma pelkkä tuoksun haistelukin jo helpottaa oloa.

Tsemiä.

Vierailija
35/39 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan teitä persaukisia kiusateksani.

Vierailija
36/39 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa kun tämä päivä menee ihan plörinäksi. Pitäsi ommella verhot, mutta ajatuskin ompelukoneen säksyttävästä äänestä raastaa jo etukäteen kipeää päätä. Makaan vaan raatona sängyllä, tv tuossa auki ja välilä palstailen. -ap

Vierailija
37/39 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuosta määrästä voi tulla krapulaa, tuo on jotain psyykkistä. 

Fyysisesti voi tulla hyvinkin pienestä määrästä todella kuvottava olo ja päänsärky.

Kyllä, jos ei syö kunnolla eikä juo vettä.

Vierailija
38/39 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilusti vettä, ruokaa ja unta. Soita vaikka jollekin kaverille ja käy illan tapahtumat läpi. Iltapäivällä jo helpottaa varmasti. Juomasi määrä on niin vähäinen että darra haihtuu varmasti nopeasti.

Vierailija
39/39 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tässä vasta suunnittelen krapulan hankkimista, mikä näillä toleransseilla tulee kalliiksi.

Krapulan sain. Melko mieto eikä haittaa. Eurokossun eilen join ja tänään kävin etsimässä sieniä. Kantarelleja löytyi jonkun verran.