Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi kun mahtuis joskus kokoon 38

Vierailija
17.12.2006 |

On tämä kamalaa, kun nuorena olin kokoa xs ja koko 36 oli suuri ja nyt täytyy käyttää kokoa 42. Kärsin joka päivä kun olen näin iso, mutta jotenkin vaan ei saa niitä liikakiloja karistettua kun on kaikenlaisia murheita.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei se varmasti ole tosiaan kaikille niin helppoa. Kannattaa mennä Painonvartijoihin, se tuntuu oikeasti tehoavan. Tsemppiä laihdutukseen! Nyt kaikki selittelyt pois ja lenkkipolulle!

Vierailija
2/5 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen käyttänyt joskus housukokoa 44/46

nyt housukokoni on 38/36

reippaasti lenkille vaan ja ruokavalio kuntoon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aio koskaan lihottaa itseäni valaaksi.

Vierailija
4/5 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sit lopetin laihduttamisen ja mahden hyvin kokoon 40, osin myös kokoon 38. Tosin olen sen verran pitkä ja harteikas, etten alipainoisenakaan olisi sopinut kokoon 36..

Tässä neuvoni: lopeta laihduttaminen ja ala tehdä pieniä muutoksia elämäntapoihisi ilman paineita. Minä aloin syödä lämpimän aterian päivittäin ja harrastaa liikuntaa 2h/vko ja 12 kioa on vuodessa lähtenyt näin yksinkertaisilla toimilla. ja mikä parasta: näitä elämäntapoja voin hyvin noudattaa elämäni loppuun, ei ole pelkoa repsahduksesta.

Vierailija
5/5 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluksi 2004 ostin itselleni housupuvun kokoa 56. Nyt siihen pukuun mahtuisi kaksi minua ja tämän joulun puku oli kokoa 38/40

Painonvartijat ja sauvakävely olivat minun avaimeni - ja ovat edelleen. Ensi jouluna aion nimittäin ostaa puvun kokoa 36

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme