Aiotko ostaa iPhone 15 Pron kun julkaistaan?
Itse en ainakaan julkaisussa. Sain nykyisen 14 Pro mallin 800 € ja tällä pärjää vielä vaikka kuinka kauan.
Entäs te?
Kommentit (28)
Apple on ylivoimaisesti paras.
15 pro 1teran muistilla heti hankintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostan pro max mallin. Nyt mulla 12 pro ja tälle on ostaja.
Kolmen vuoden välein hankin uuden.Eli sinulla on aina se 36 kk maksimi ajan osamaksupuhelin.
Ei ole. Maksan vuodessa pois. Olisi varaa maksaa heti mutta kun saa korottomalla niin otan velaksi.
En. Liian iso housujen etutaskuun.
Vierailija kirjoitti:
En meinannut ostaa, on jo 13 mini joka riittää minulle hyvin.
Mullakin ja olen tosi pettynyt puhelimen kameraan. Kaikki aina hehkuttaneet, kuinka iPhonella saa hyviä kuvia, mutta eihän tällä tee yhtään mitään. Kaukaa saa kyllä kuvia, mutta makrokuvat ei onnistu sitten yhtään mitenkään. Joudun ottamaan esim. korujen leimakuvat vanhalla puhelimella. Mulla on ollut varmaan 10 vuotta eri puhelimia, joilla kaikkien puhelimien kameralla pystynyt ottamaan äärimmäisen tarkkoja (olen tosi nipo kuvien tarkkuudesta) makrokuvia pienistä yksityiskohdista, mm tosiaan korujen minipienistä leimoista, mutta iPhonella ei onnistunut sitten mitenkään. Ihan turhaan hehkutettu laite
Just ostin käytettynä iPhone SE:n (2020). Maksoi 250 € ja kunnoltaan on uudenveroinen. Kattellaan taas neljän vuoden päästä, minkä mallin sitten saa halvalla.
Eihän äijät mitään tyttöjen puhelimia osta, eihän me osteta vaaleanpunaisia fiat 500 sähköautoista puhumattakaan.
En tarvitse pro-versiota mihinkään. Nyt iphone 11 vai 12 en muista ja toimii edelleen ja akkukin kestää kaksi päivää. En tarvitse uutta.
Ostan Nokian karvalakkimallin, jolla voi tekstata ja soittaa puheluita.
Hinta 20 euroa.