Jos mies on kaljuuntunut täysin päälaelta, niin onko niitä jäljelläolevaa sivu- ja takatukkaa mitään järkeä värjätä?
Vai onko hiustenvärjäys pelkästään kaljuuntumattomien oikeus?
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Kaljuuntuvat miehet yleensä blondaa hiuksensa kun sitten ei muka kalju näy niin hyvin. Vaikka kyllä se tosiasiassa näkyy.
Esimerkkeinä esim Jacques Villeneuve ja Kalle Palander jotka molemmat luovuttivat lopultanja antoivat kaljun näkyä.
Minä kampaan sivuhiukset kaljun päälle, eikä kukaan huomaa mitään.
Miksei vain voi leikata kaljuksi? Typerän näköisiä nuo liuhut jotka on sivulta vedetty muka peittämään kaljua.Samoin nuo sivu pulisongit jotka alkaa kaljusta päästä.Ymmärrän että hiustenlähtö on kamalaa mutta nykyään kalju ei ole kamalaa.
Kunnon monivärivärjäys päähän ja kaljuun liimaat pinkin rusetin.
Kylmä linja ja kaikki pois. Varmistus partahöylällä kaksi kertaa viikossa. Mikään ei ole kornimpaa kuin Spede-kampaus
Vierailija kirjoitti:
Minä kampaan sivuhiukset kaljun päälle, eikä kukaan huomaa mitään.
Onko suikkaotsatukka joka alkaa takaraivosta?
Kokonaan kalju on paljon parempi kuin sivu- ja takatukka. Se on ollut mitenkään hyväksyttävää viimeeksi 70-luvulla. Aja kaikki pois, älä värjää.
Vierailija kirjoitti:
Kylmä linja ja kaikki pois. Varmistus partahöylällä kaksi kertaa viikossa. Mikään ei ole kornimpaa kuin Spede-kampaus
No tässä vanhemmiten olen ruvennut ajattelemaan ettei sekään niin paha ole. (Patrick Stewart) Joillain se näyttää paremmalta kuin ihan täyskalju.
Muutamille kalloille sivutukkakin sopii hyvin, kunhan ei ala kampaamaan niitä liuhuja peittämään kaljua.
Itse vetäisisin kaikki pois, värjäämistä en ole koskaan ymmärtänyt.
Vierailija kirjoitti:
Muutamille kalloille sivutukkakin sopii hyvin, kunhan ei ala kampaamaan niitä liuhuja peittämään kaljua.
Itse vetäisisin kaikki pois, värjäämistä en ole koskaan ymmärtänyt.
Sopii kuin sivutukka kallolle.
Spedetukka sopii itsevarmalle miehelle 👍
Ovatko nämä Onko hiusten värjääminen noloa 40-vuotiaalta mieheltä- , 45-vuotias mieheni aikoo värjätä hiuksensa- ja tämä kaljunvärjäämisketju kenties samalta kirjoittajalta?
Myös prodigy-tukka on vaihtoehto 😎
https://i2-prod.mylondon.news/incoming/article15917815.ece/ALTERNATES/s…
Kaljuuntuvat miehet yleensä blondaa hiuksensa kun sitten ei muka kalju näy niin hyvin. Vaikka kyllä se tosiasiassa näkyy.