Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuo auto juttu on ihan selkeä että en aja enää koskaan ja minut on hyvin kasvatettu ja se on omantunnon asia minulle. Tuli vaan vainoharhaisuutta esim vapaamuurareista ja että koneelleni hyökkättäisi.

Vierailija
10.08.2023 |

Ja yksityisyyttäni loukattaisi ja pilattaisi elämääni niin meni harmot siihen ja iski ahdistus enkä saanut esim nukuttua kun asiat pyöri päässä jatkuvasti. Mä on niin paljon yksin neljän seinän sisällä että seinät kaatuu päälle. Halusi löytää tyttöystävän ja oikean duunin ja oman vuokrakämpän.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lähde enää sinne vappuajeluille. Kortti kuivumaan

Vierailija
2/3 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä lähde enää sinne vappuajeluille. Kortti kuivumaan

Ei kannata rakastua, kun voi tulla vauhtia liikaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskanjauhantaa taas. Joku nekin juoksut maksoi ja mun mielestä helvetin noloa koko gang stalking. Valitettavasti monilta on jäänyt parhaat palat kuulematta kokonaan. Ehkä joskus kunhan jaksan kirjoitella muuallekin. Tätä se on kun hullut tomppelit on kimpussa vuosikausia ihan kaikkialla. Jokainen voi testaa älykkyyttään sillä, että jos todellakin luulee koko sotkun olevan vaan siitä, mitä tuo stalkattava henkilö olisi itse tehnyt tai sanonut, on ääliö.

Kysymys kuuluukin: tiedättekö ollenkaan mitä kaikkea sille on tehty ja varsinkin perheen ulkopuolisten taholta ja tiedättekö että kaikki on alkanut jo ennen kun oli edes aikuinen. Niin, monet ei tiedä eikä osaa kuvitellakaan mitä on ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi