Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

FARMI official 2023/2024, kausi 5.

Vierailija
10.08.2023 |

Uudet kilpailijat on nyt julkistettu, mielipiteitä tulevasta kaudesta ja kilpailijoista.

Iltasanomat 10.8.2023:

"Ohjelma kuvataan viime kaudelta tutulla maatilalla, ja myös vanha tuttu pehtoori Terho Häkkinen jatkaa uudella kaudella.

Mukana kisassa ovat iskelmälegenda Ilkka "Danny" Lipsanen, viihdetaiteilija Johanna Pakonen, ex-hiihtäjä Sami Jauhojärvi, Tuplakääk-podcastista tutut juontajat Kirsikka Simberg ja Enni Koistinen, rokkari Archie Cruz, kuvanveistäjä Miina Äkkijyrkkä, Sohvaperunoista tuttu Michael Ntima, somevaikuttaja Mona Bling, viihdetaiteilija Veeti Kallio, mediapersoona Iida Vainio, poliitikko Merja Kyllönen, mediapersoona Wallu Valpio, tv-kokki Linnea Vihonen, reality-tähti Daniel Bile-Dani Lehtonen sekä taiteilija Sofia Zida.

Uutta kautta juontaa tuttuun tapaan Susanna Laine."

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Farmi Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (4137)

Vierailija
3681/4137 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sami näköjään huolehti paljon myös ruuan saamisesta. Laski usein verkkoja ja viime jaksossakin oli kalaa pöydässä, kun Susanna tuli käymään.

Vierailija
3682/4137 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko todellakin vain 3 vk tuolla? Hämärtyy käsitys, kun ohjelma kestää niin pitkään. Olisin kuvitellut jotain kahta kuukautta, vaikka ei kai kukaan voi niin kauaa olla poissa kotoa ja työstä ym. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3683/4137 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Michaelin oli jo aikakin pudota, oli päässyt aivan liian helpolla.

Hyvä kun tippui. 

Vierailija
3684/4137 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kun tippui. 

Ajatella se on VAIN sinun mielipide..  

Vierailija
3685/4137 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kun tippui. 

Ajatella se on VAIN sinun mielipide..  

Älä muuta virka... 🤣🤣🤣

Vierailija
3686/4137 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä Farmi-ohjelmaa seuranneena mietin, olisiko hyvä järjestää vastaava parin viikon jakso myös 13-15 -vuotiaille joilla ei vielä kokemusta maatilan töistä eikä välttämättä kesätöitä, palkkaa vastaan tietysti. Olen seuraillut tämän ikäisten kesäloman viettoa, ruudun tuijottamista aamusta iltaan, farmi voisi tehdä hyvää? 

Vierailija
3687/4137 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku ystävällisesti kertoa, mitä Linnea sanoi nyt viimeksi torppariksi päästyään, (kai pehtoorille?), kun jäi näkemättä. Jostain olin lukevinsni, että oli antanu tulla tuutin täydeltä jotakin?Kiitos!

Vierailija
3688/4137 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko todellakin vain 3 vk tuolla? Hämärtyy käsitys, kun ohjelma kestää niin pitkään. Olisin kuvitellut jotain kahta kuukautta, vaikka ei kai kukaan voi niin kauaa olla poissa kotoa ja työstä ym. 

Nelisen viikkoa.

Vierailija
3689/4137 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linneasta en pidä, hän on liian täynnä itseään.

Vierailija
3690/4137 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miinasta en pidä, hän on liian täynnä itseään.

jep

Vierailija
3691/4137 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linneasta en pidä, hän on liian täynnä itseään.

Pelottavampaa olis, jos olis täynnä jotakuta toista😁

Vierailija
3692/4137 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en pidä Samista, hän on liian täynnä itseään. 

Vierailija
3693/4137 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä Farmi-ohjelmaa seuranneena mietin, olisiko hyvä järjestää vastaava parin viikon jakso myös 13-15 -vuotiaille joilla ei vielä kokemusta maatilan töistä eikä välttämättä kesätöitä, palkkaa vastaan tietysti. Olen seuraillut tämän ikäisten kesäloman viettoa, ruudun tuijottamista aamusta iltaan, farmi voisi tehdä hyvää? 

Valvojista saattaa olla tungosta tuommoiseen. :D :D :D :D

Vierailija
3694/4137 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähänlainen ohje kokki Linnealla on sillin marinointiin. 

Meinaatko, että hieman elttaantunutta?

Se keittokirjassaan neuvoo miten  saa käsistä kala hajun pois metallisaippualla..   

Vierailija
3695/4137 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pidän ja en pidä. Jotenkin ristiriitainen olo hänestä. Se murrw on ihana ja antaa leppoisan mielikuvan. Ja pidän ihmisistä, joilla on hyviä peruaatteita, joita myös noudattaa. Samin kohdalla se, että kuulemma lähti erikoisjoukoista (?, ohjelmasta), kun olisi pitänyt toimia vastoin periaatteitaan. 

Sit joku taas tökkii. Sitä en osaa tarkemmin sanoittaa. Ehkä se kilpailuhalu. Eihän siinäkään mitään vikaa sinänsä, mulle vaan vieras ajatus. Mut kilpailijalle tietty vaadittava ominaisuus.

Vierailija
3696/4137 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitä hommaa kaikki riparia pitävät ym. tekevät joka kesä ympäri Suomea. Se on raskasta, mutta antoisaa työtä.

Vierailija
3697/4137 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitä hommaa kaikki riparia pitävät ym. tekevät joka kesä ympäri Suomea. Se on raskasta, mutta antoisaa työtä.

Ei muuta kuin järjestämään sitten!

Vierailija
3698/4137 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä pidän ja en pidä. Jotenkin ristiriitainen olo hänestä. Se murrw on ihana ja antaa leppoisan mielikuvan. Ja pidän ihmisistä, joilla on hyviä peruaatteita, joita myös noudattaa. Samin kohdalla se, että kuulemma lähti erikoisjoukoista (?, ohjelmasta), kun olisi pitänyt toimia vastoin periaatteitaan. 

Sit joku taas tökkii. Sitä en osaa tarkemmin sanoittaa. Ehkä se kilpailuhalu. Eihän siinäkään mitään vikaa sinänsä, mulle vaan vieras ajatus. Mut kilpailijalle tietty vaadittava ominaisuus.

Melkein kaikilla osallistujilla on kilpailuhalua, totta kai jokainen haluaa voittaa sen 30000 euroa. Ja mitä lähempänä kisan loppua ollaan, sitä enemmän kaikki haluavat voittaa. Lisäksi alusta asti kaikki ovat halunneet voittaa juuri olympiavoittaja-Samin, joten entisenä huippu-urheilijana hänessä tietenkin syttyi kova halu puolustaa asemaansa ja pysyä kisassa. Sami voittoon!

Vierailija
3699/4137 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Farmissa" on tapahtunia ja käänteitä, joiden vuoksi ohjelma ei enää kiinnosta. Hyvä kilpailija ja mahdollinen voittaja poistetaan ohjelmasta kesken kilpailun ilman selkeää syytä ilmoittamatta. Kaksintaistelussa voittanut luovuttaa häviäjälle voittonsa ja häviäjä saa jatkaa ohjelmassa. Yksi farmilainen pääsee kolmen parhaan joukkoon torppari-äänestyksen perusteella.

Vierailija
3700/4137 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Farmissa" on tapahtunia ja käänteitä, joiden vuoksi ohjelma ei enää kiinnosta. Hyvä kilpailija ja mahdollinen voittaja poistetaan ohjelmasta kesken kilpailun ilman selkeää syytä ilmoittamatta. Kaksintaistelussa voittanut luovuttaa häviäjälle voittonsa ja häviäjä saa jatkaa ohjelmassa. Yksi farmilainen pääsee kolmen parhaan joukkoon torppari-äänestyksen perusteella.

Tuotanto on antanut ihan riittävän syyn. Se, että se ei sinulle riitä, ei ole tuotannon vika.