Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen "laukeaminen"

Vierailija
10.08.2023 |

Hei kaikki miehet, tiedättekö sen tunteen kun olet erittäin kiihottunut, ja harrastat hyvää seksiä ja odotat ja ODOTAT ennen kuin laukaiset. Niin olen huomannut että minulla itsellä ON erittäin runsas sperman määrä (eikä ole eroa onko 1vrk tai 30vrk väliä. Se tulee aina suomeksi sanottuna ÖVERISTI onko muilla kokemuksia.?.
Tästä on minulle myös sanottu ihan naisten puolelta. Niin ja millainen vehje niin kookas/muodokas isot kivekset. (mutta en usko että tuo on se syy) sperman määrään.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin niissä on eroja, mitä nyt tutkimuksia lukenut. Jopa värissä. Ei ole aina ns valkeaa. Voi olla myös vihertävää/keltaista (ja tuokaan ei aina tarkoita huonoa). Esiim vitamiinit jotkut lisäävät värin spermaan pitkään syötynä. Onhan näitä ihmetyksen asioita. Ja  tulihan tuo mieleen että naisillakin on eri määräisiä kuukautisia yms. Yksilöitä olemme.

Itsellä ei mitenkään paljon sitä spermaa tule. Aika niukasti jos rehellisiä ollaan, ja välillä tuntuu ettei ollenkaan tai sit tosi vähän. Vaihtelee normaalista vähäiseen uskoisin ainakin.

Vierailija
2/7 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mullakin iso pää, jos kehumaan aletaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo odottelu ei ehkä vaikuta itsellä määrään mutta paineeseen kylläkin. Kun pitkään edgettelee niin kyllä ruiskahtaa paineella

Vierailija
4/7 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 35 senttinen ja aina tulee vähintään 10 litran ämpärillinen spermaa

Vierailija
5/7 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on 35 senttinen ja aina tulee vähintään 10 litran ämpärillinen spermaa

Aika paljon tulee noin pienestä!

Vierailija
6/7 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes ja heti on palstan "pikkiriikkiset" huutelemassa. Aloitus mielestäni erinomainen. Googlettanut aikoinaan en löytänyt oikeen muuta kun väri asioita. Eli vaihtelevuutta laadussa/värissä. Määristö vain arvioita.

Vierailija
7/7 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on aina tullut niin, että kaikki paikat sotkussa.  Nuorempana varmaan vielä enemmän kun setäiässäkin vielä liki ruokalusikallinen.  Vehkeet on isot minullakin. Tiedä sitten onko merkitystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme