Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko hetki aikaa jutella pettämisistä??

Vierailija
10.08.2023 |

Haluan pettämis kokemuksia mistä näkee että naisiin ei voi luottaa!!!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on aivan hyväksyttävää näin vuonna 2023.

Fossiilit eivät tätä vaan tajua.

Vierailija
2/12 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, nuorempi sukupolvi suhtautuu pettämiseen tiukemmin kuin vanhempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, nuorempi sukupolvi suhtautuu pettämiseen tiukemmin kuin vanhempi.

Eipä ollut!

Vierailija
4/12 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vieläkään kokemuksia keneltäkään osa puolelta?

Vierailija
5/12 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin joidenkin mielestä tosiaan KAIKKI on sallittua näin 2023.VASTUUTA ei ole mistään.

Vierailija
6/12 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kokemusta vain mieheistä.Muutama suhde ollut ja jokainen on pettänyt.En ole mikään pirttihirmu tai muutenkaan ongelmainen tai mitään sellaista.Huomannut että hyvässäkin suhteessa toinen kyllästyy ja haluaa vaan uutta ei siihen sen kummempaa syytä tarvita.

Koska voi,ja nykyään se on  ääreis helppoa heille jotka eivät kykene sitoutumaan.Selittelevät sen usein sitten syyttämällä kumppania ilman todellista syytä,kun halutaan puhdistaa omantunnon rippeet.

Eli teet niin tai näin toinen pettää.SINÄ et voi sitä estää,et kilteydellä,puhumalla,jne

Tänä päivänä kaikki tosiaan tuntuu olevan ok tietyille ihmisille.Satuttaa siinä muita tai ei.

Vierailija
7/12 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran nainen kyseli, kun ilmeisesti juoru kiiri,

että olen puutteessa. En nyt suostunut, kun

sain kuulla,että hänellä on mies ja toisekseen

kun itsekkin olen aviossa.

Vierailija
8/12 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo petti, joten kirjauduin palveluun. Olen saanut yhteydenottoja monilta naisilta. Yksi oli juuri mennyt naimisiin ja pyöritti jo useampaa miestä ilman kondomia.

Toinen rouva oli työmatkustelija. Tykkäsi panna kokoyön. Pyöritti montaa miestä eri kaupungeissa.

Palvelusta nään, että kaikki minuun yhteydessä olleet naiset pyörittävät useampaa miestä. Eivät saa huomiosta tarpeeksi ja ovat ihan koukussa miehiin.

Yllätyin todella miten paljon naiset harrastavat eri miesten kanssa seksiä.

Vierailija
9/12 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjät ovat yleensä ongelmaisia muutenkin.

Vierailija
10/12 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä sitoutumisessa tai sitoutumattomuudessa ole kyse mistän "kykenemättömyydestä" se nyt vaan tekee hyvää monille naisille oppia, etteivät voi pomottaa nykyaikaisia miehiä. :)

Vierailija
11/12 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo petti, joten kirjauduin palveluun. Olen saanut yhteydenottoja monilta naisilta. Yksi oli juuri mennyt naimisiin ja pyöritti jo useampaa miestä ilman kondomia.

Toinen rouva oli työmatkustelija. Tykkäsi panna kokoyön. Pyöritti montaa miestä eri kaupungeissa.

Palvelusta nään, että kaikki minuun yhteydessä olleet naiset pyörittävät useampaa miestä. Eivät saa huomiosta tarpeeksi ja ovat ihan koukussa miehiin.

Ymmärräthän että nettipalveluissa naiset on itse asiassa palkattuja miehiä ja naiset kuvat on voihkittu somesta

Vierailija
12/12 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärräthän että nettipalveluissa naiset on itse asiassa palkattuja miehiä ja naiset kuvat on voihkittu somesta

Ymmärrän ja tiedän. Tämä mainitsemani palvelu mainitsemani ei ole sellainen, jossa nainen poseeraa 80 luvun meikeissä ja amerikkalainen pistorasia vieressä.

Ihan olivat rehtiä suomalaisia vaimoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi