Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kauniit ja kivat naiset ottaa monesti ankean miehen?

Vierailija
09.08.2023 |

En puhu itsestäni. Mutta tiedän monia herttaisia ja hyviä, nättejä naisia, joilla ihmeellisiä möllejä kumppaneina.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa olen ihmetellyt. Yleinen ilmiö.

Vierailija
22/40 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti pitäisit minun miestäni ankean oloisena ja möllinä, mutta minulle hän on maailman paras mies. Hän on paras ystäväni ja meillä riittää juteltavaa tuntikausia kaikista aiheista. Mieheni on ihana, rauhallinen ja auttavainen ihminen, joka huolehtii niin meidän perheestä kuin myös esimerkiksi vanhemmistani ja omista vanhemmistaan sekä naapurin liki 90 vuotiaista vanhuksistakin. Olemme olleet yhdessä pian 30 vuotta.

Mieheni on myös todella upea isä kolmelle lapsellemme, on ollut aina ja tulee varmasti aina olemaankin. Hänestä tulee varmasti aikanaan myös ihana hassu isoisä, joka jaksaa leikkiä lasten kanssa ja joka nikkaroi lapsille ja lasten kanssa kaikkea kivaa aivan niin kuin aikoinaan meidän lastenkin kanssa hän askarteli ja nikkaroi kaikkea.

Hän ei ole komein ja uljain ilmestys, mutta hänen silmänsä ovat ihanan nauravaiset, kun hän innostuu. Mies ei ole myöskään mikään lörpöttelijä tai itseään esiin tuovat ihminen, vaan vieraiden kanssa jopa hieman juro ja aika hiljainen.

Ihan sama meillä! Minunkin mieheni on tavallistakin tavallisin muiden silmissä ja introverttina hän on myös vieraiden kanssa hiljainen ja syrjäänvetäytyvä, mutta perheensä ja ystäviensä kanssa hän on hilpeä, hyväntuulinen ja huolehtiva ihminen, johon voi luottaa aina.

Täällä kolmas! Olen puhelias hölösuu ja mies hiljaisempi ja vieraassa seurassa jopa juron oloinen. Kotona ja ystävien ja perheen kanssa sitten ihan jotain muuta :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät ole todennäköisesti olleet möllejä tapaamisvaiheessa, kun on ollut humalatila päällä. Tinderissä luonne ei ole alunperinkään näkynyt, vaan valinta on tehty ulkonäön perusteella. Mutta baariolosuhteissa pieni känni miehellä on tehnyt naisen silmissä miehestä uskomattoman vetävän ja sosiaalisen miehen.

Vierailija
24/40 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sellaiset naiset ovat heikkoja narsisteja, joiden on pakko ottaa mies, jonka saavat alistettua omaan tahtoonsa. Sellainen nainen ei näet kykene tasavertaiseen suhteeseen kenenkään kanssa. Siksi ottavat miehen, josta tietävät, että hän ei lähde, koska ei saisi enää ketään. Kaunis, "menevä" ja "itsenäinen" nainen ei pysty olemaan kenenkään kanssa tasa-arvoinen vaan kaiken pitää tapahtua hänen omien oikkujensa mukaan. Ne miehet ovat sitten sellaisia henkisiä kuohilaita, joilla ei ole omanarvontuntoa. Elättävät eräänlaista käenpoikaa, joka ei ole koskaan tyytyväinen. Mies kuvittelee, että kyllä se nainen vielä siitä asettuu, kunhan olen vaan kärsivällinen. Ei niin käy ikinä, sillä ei se nainen pysty vilpittömästi arvostamaan heikkoa nahjusta.

Vierailija
25/40 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan pitäisit minun miestäni ankeana möllinä. Hän on alle 170 cm pitkä, introvertti, hiljainen ja ujo, hyvin rauhallinen. Jotkut känni-idiootit on joskus ihmetelleet, millä tuollainen mies on saanut minunlaiseni naisen. Minä taas ihmettelen toisinpäin, että miten minulla on ollut niin hyvä onni, että tuo huippuälykäs, korkeasti koulutettu, korkean moraalin omaava, paremmin tutustuttaessa mielettömän hauska mies on kiinnostunut minusta, jolla ei paljon muuta olekaan antaa kuin se ulkonäkö, kun ADHD:n takia jäi opinnotkin kesken ja olen ollut hanttihommissa vaan. Minua ei miehessä kiinnosta ulkonäkö oikein ollenkaan, se on äly ja erikoinen huumorintaju jolla minut vietellään.

Vierailija
26/40 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kerran kun tapasin apropos  tosi komean miehen Helsingin juna asemalla. Elämäni olen häntä muistellut aina silloin tällöin. Oli kiire löytää eräs osoite ja siihen jätin hänet pällistelemään.Olisimme olleet perfect match, huomasin että kiinnostus oli molemmanpuolinen. 

Näin sitä voi tehdä vääriä valintoja mutta miten käyttäytyä tuossa tilanteessa. 

Vierailija
27/40 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä se ankeus on itsevarmuutta, miehisyyttä. Mikään ole rasittavampaa kuin joku ns. supliikki mies. Nämä jotka ovat tyypillisesti alemman tason myyntihommissa aka retail. Joilla on se rooli päällä 24/7. Vähän niinkuin se Jethro, hehe

Vierailija
28/40 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan kerran kun tapasin apropos  tosi komean miehen Helsingin juna asemalla. Elämäni olen häntä muistellut aina silloin tällöin. Oli kiire löytää eräs osoite ja siihen jätin hänet pällistelemään.Olisimme olleet perfect match, huomasin että kiinnostus oli molemmanpuolinen. 

Näin sitä voi tehdä vääriä valintoja mutta miten käyttäytyä tuossa tilanteessa. 

Voi kun vielä olis se radio-ohjelma jossa pystyi peräänkuuluttamaan, hehe

Vierailija
29/40 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska sellaiset naiset ovat heikkoja narsisteja, joiden on pakko ottaa mies, jonka saavat alistettua omaan tahtoonsa. Sellainen nainen ei näet kykene tasavertaiseen suhteeseen kenenkään kanssa. Siksi ottavat miehen, josta tietävät, että hän ei lähde, koska ei saisi enää ketään. Kaunis, "menevä" ja "itsenäinen" nainen ei pysty olemaan kenenkään kanssa tasa-arvoinen vaan kaiken pitää tapahtua hänen omien oikkujensa mukaan. Ne miehet ovat sitten sellaisia henkisiä kuohilaita, joilla ei ole omanarvontuntoa. Elättävät eräänlaista käenpoikaa, joka ei ole koskaan tyytyväinen. Mies kuvittelee, että kyllä se nainen vielä siitä asettuu, kunhan olen vaan kärsivällinen. Ei niin käy ikinä, sillä ei se nainen pysty vilpittömästi arvostamaan heikkoa nahjusta.

Mä aion pysytellä sinkkuna. Voitteko te kaikkitietävät hedelmöitysklinikan hylkäämät nysät jättää mun kaltaiset naiset rauhaan?

Vierailija
30/40 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räkänokastakin mies tulloo, vaan ei tyhjännaorajasta. Minua viehättävät vakavan oloiset miehet, joilla on kuitenkin hyvä huumorintaju, sellainen sekunnin murto-osan pilkahdus silmäkulmassa.

Vierailija
31/40 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästäkin möllistä oli olevinaan kiinnostunut eräs hyvin iloinen ja supliikki nainen, mutta alkoi vaikuttaa siltä että oli sitä tyyppiä joka innostuu joka hetki milloin kenestäkin ja flirtti lentää joka suuntaan.

Ehkä ei nimenomaan ollut kiinnostunut sinusta, eikä niistä muistakaan, vaan se oli hänelle ominaista käytöstä. Jotkut käyttäytyvät noin pitääkseen kevyen tunnelman ympärillään. Voi olla tietynlaista itsensä suojaamistakin.

Niinniin eihän miehistä koskaan kukaan kiinnostu. Kyllä todennäköisesti oli kiinnostunut kun itse kertoi, mitenkäs tästä nyt luikerrellaan pois.

Vierailija
32/40 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitten kaikkein miellyttävin ja mukavin mies ja puoliso sitten aivan toista maata ja ymmärrystä riittää?

Vierailija
33/40 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin monta mielipidettä on kuin kokijaa.

Toisen ankee on toisen ilo.

Pariutuminenhan on kemioista kiinni.

Ei me kaikki katsota samojen lasien kautta maailmaa.

Vierailija
34/40 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankea jännä mies on naisilla. Miksi kauniit naiset ottaa miehen joka kohtlee huonosti ja pettää.

Vierailija
35/40 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin se on kirjoitti:

Ankea jännä mies on naisilla. Miksi kauniit naiset ottaa miehen joka kohtlee huonosti ja pettää.

Koska monella naisella on traumoja lapsuudesta . Miten sinut on kasvatettu lapsena, vaikutttaa millaisen puolison tulet valitsemeen tulevaisuudessa. Jos vanhemmat ovat antaneet turvattoman lapsuuden, alitajuisesti etsit miestä joka on myös turvaton, mutta antaa välillä hellyttää ja sitten taas työntää sinut pois. Aina naisia syytetään kaikesta,mutta miettikää ensin ,miten lapsenne kasvetetaan. Pienenä tapahtuu suurimmat asiat ihmisen matkalla jotka vaikuttaa suuresti tulevaisuuteen.

Vierailija
36/40 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies teeskenteli seurusteluaikana, ja nyt nainen on sitoutunut ja sitkeä.

Vierailija
37/40 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on mölli ja ankea? Mitä tarkoittaa?

Vierailija
38/40 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti pitäisit minun miestäni ankean oloisena ja möllinä, mutta minulle hän on maailman paras mies. Hän on paras ystäväni ja meillä riittää juteltavaa tuntikausia kaikista aiheista. Mieheni on ihana, rauhallinen ja auttavainen ihminen, joka huolehtii niin meidän perheestä kuin myös esimerkiksi vanhemmistani ja omista vanhemmistaan sekä naapurin liki 90 vuotiaista vanhuksistakin. Olemme olleet yhdessä pian 30 vuotta.

Mieheni on myös todella upea isä kolmelle lapsellemme, on ollut aina ja tulee varmasti aina olemaankin. Hänestä tulee varmasti aikanaan myös ihana hassu isoisä, joka jaksaa leikkiä lasten kanssa ja joka nikkaroi lapsille ja lasten kanssa kaikkea kivaa aivan niin kuin aikoinaan meidän lastenkin kanssa hän askarteli ja nikkaroi kaikkea.

Hän ei ole komein ja uljain ilmestys, mutta hänen silmänsä ovat ihanan nauravaiset, kun hän innostuu. Mies ei ole myöskään mikään lörpöttelijä tai itseään esiin tuovat ihminen, vaan vieraiden kanssa jopa hieman juro ja aika hiljainen.

Ihan sama meillä! Minunkin mieheni on tavallistakin tavallisin muiden silmissä ja introverttina hän on myös vieraiden kanssa hiljainen ja syrjäänvetäytyvä, mutta perheensä ja ystäviensä kanssa hän on hilpeä, hyväntuulinen ja huolehtiva ihminen, johon voi luottaa aina.

Täällä kolmas! Olen puhelias hölösuu ja mies hiljaisempi ja vieraassa seurassa jopa juron oloinen. Kotona ja ystävien ja perheen kanssa sitten ihan jotain muuta :D 

Tämä meilläkin, olenkohan jo viides? :)

Vierailija
39/40 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi monilla komeilla miehillä on mitättömän näköinen lauta vaimona?

Vierailija
40/40 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itselläni oli ainakin nuorempana niin huono itsetunto, että parinvalinta meni kirkkaasti metsään. Nyt toisella kierroksella olen huomattavasti nirsompi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi