Perussuomalainen Esplanadin kaahari oikeudessa tänään
Syyttäjä: Esplanadilla kaahannut ajoi ihmisiä päin jarruttamatta kertaakaan
Politiikassa toiminut 35-vuotias mies vastaa keskiviikkona syytteisiin lukuisista vakavista rikoksista.
https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000009770944.html
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin pettynyt oikeuden päätökseen. Minusta oli epäreilua ettei tuomittu tai joutunut pakkohoitoon.
Toivottavasti ei enää esiinny poliittisissa kuvioissa. Luotto ja arvostus mennyttä.
Miksi sinulta on mennyt luotto ja arvostus ihmiseen, joka on sairastunut? Olisiko mennyt, jos mies olisi saanut sydänkohtauksen ja siksi ajanut väkijoukkoon. Tilanne on täysin verrannollinen.
Sydänkohtausta ei voine teeskennellä. Mielenterveyshäiriön voi.
Eikun sitten psykoosia teeskentelemään.
Eri
Syyntakeeton ja Persu. Samaa vajavaisuutta molemmat ja yhtä ympäristölle vaarallista.
Tolla ukolla on vissiin sukulaisia ja tuttuja poliitikkoina/valtion hommissa, kun pääsee 11 tapon yrityksestä ilman rangaistusta.
Käsittämätöntä. Kuka tahansa muu normikansalainen olisi saanut linnaa, menettänyt työnsä ja sakotkin päälle.
Ei ole laki sama kaikille. Hyvä veli -verkosto toimii.
Jollain on tuttuja korkeilla paikoilla. Sitten vaan takaisin töihin ministeriöön. Ei tainnut edes ajo-oikeus lähteä.
Itse käsitin, ettei hän voi jatkaa virkamiehenä. Eniten koko keissistä kuitenkin on kärsinyt syytetty itse. Maineen, terveyde, työn ja tulojen menetys ei ole pieni asia kenellekään.
Onko tänäkin vappuna vapaalla kaasujalalla?
Vierailija kirjoitti:
Onko tänäkin vappuna vapaalla kaasujalalla?
Varoisin hengailemasta kulmilla.
Vierailija kirjoitti:
Syyntakeeton ja Persu. Samaa vajavaisuutta molemmat ja yhtä ympäristölle vaarallista.
Mietin, että mikä taso sosiaaliavustuksiin riittäisi, jotta vasemmiston persu sitä - persu tätä kirkuminen loppuisi? Vai sekö mättää, että itäraja on kiinni - siitäkö tämä meuhkaaminen?
Sydänkohtausta ei voine teeskennellä. Mielenterveyshäiriön voi.
Eri