Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käykö opiskelijabileissä 30+ ihmisiä?

Vierailija
08.08.2023 |

Ja hankkiiko haalarit? Kokemuksia? Mitä alaa opiskelet ja oletko mies vai nainen vai muu?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

30+ elämässä on muutakin sisältöä kun biletys. Jätä bileet 2-kymppisille

Vierailija
42/48 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä opiskelija aikaan jämähtäneitä löytyy jos ei ole muuta elämänsisältöä ja joille se oli sitä parasta aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan 37-vuotias nainenkin bilettää ja tanssia kesäradalla järjestää jatkot kesäasunnolla?

Saa mennä ja tehdä, ja ulkoiluttaa koiraa!

Vierailija
44/48 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylläolen käynyt 30-kymppisenä

Vierailija
45/48 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käy ne jotka ei ole nuorena saaneet tuota kokea. Normaalit ihmiset jotka bailasivat silloin 18-25 vuotiaana tarpeeksi, ei ole enää kiinnostunut mistään opiskelijariennoista yli kolmikymppisenä. Silloin ollaan jo asetuttu aloilleen ja perheen perustaminen viimeistään menossa.

Karmeaa katsottavaa ketkä lähtee radalle ensimmäistä kertaa nelikymppisenä.

Kuka perustaa perheen opiskeluaikana, kun työssäkäyvänäkin saa laskea joka sentin?

Opiskelija ei joudu maksamaan päivähoitomaksuja. Pienten lasten vaatteita saa kirppikseltä hyväkuntoisina, ja usein lahjoituksena enemmän kuin tarvitsee. Soseet voi tehdä itse. Minä perustin opiskelijana perheen, ja ihan hyvin pärjättiin.

Vierailija
46/48 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käy ne jotka ei ole nuorena saaneet tuota kokea. Normaalit ihmiset jotka bailasivat silloin 18-25 vuotiaana tarpeeksi, ei ole enää kiinnostunut mistään opiskelijariennoista yli kolmikymppisenä. Silloin ollaan jo asetuttu aloilleen ja perheen perustaminen viimeistään menossa.

Karmeaa katsottavaa ketkä lähtee radalle ensimmäistä kertaa nelikymppisenä.

Kuka perustaa perheen opiskeluaikana, kun työssäkäyvänäkin saa laskea joka sentin?

Opiskelija ei joudu maksamaan päivähoitomaksuja. Pienten lasten vaatteita saa kirppikseltä hyväkuntoisina, ja usein lahjoituksena enemmän kuin tarvitsee. Soseet voi tehdä itse. Minä perustin opiskelijana perheen, ja ihan hyvin pärjättiin.

Teit tämän puoli vuotta sitten?

Vierailija
47/48 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haalarit yllä liikun ja osallistun kaikkiin opiskelijatapahtumiin, joissa käytetään alkoholia. Ikää 45-vuotta, gradu pian valmis (kesti 12 vuotta XD).

Vierailija
48/48 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy

M32

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme