Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkään olla töissä, mutta aina kun pääsen kotiin, niin alkaa masentaa

Vierailija
08.08.2023 |

ja tuntuu, etten enää halua mennä takaisin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristiriitaista, mutta hyvä juttu on että tykkäät olla töissä kun olet töissä ja tykkäät olla kotona kun olet kotona. Kaikki asiat siis hyvin.

Vierailija
2/8 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ristiriitaista, mutta hyvä juttu on että tykkäät olla töissä kun olet töissä ja tykkäät olla kotona kun olet kotona. Kaikki asiat siis hyvin.

Luulisi ettei masentaisi kotona, jos viihtyy siellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää ylitöihin.

Vierailija
4/8 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa. Minä vihaan olla töissä. Aina kun olen kotona, voin hyvin, kukoistan. Olen aktiivinen, selkeä rytmi, harrastan.

Sitten menen töihin, alkaa väh. 2 tuntia saapumisen jälkeen v-käyrä nousta. Osa työkavereista ihania, osa ihan ok, osassa hyviä ja huonoja puolia, osa aivan ärsyttäviä. Pomo on oikukas, ottaa asioita henk.koht. haluan pitää häneen ison etäisyyden. Töissä ollaan aina kahdestaan. Yksi sh kertoo samat jutut 20 kertaa, niitä ei jaksa kuunnella enää kolmatta päivää putkeen ja olet siellä hänen ainoa "uhri" joudut kuunnella kun ei ole sydäntä sanoa että ole jo hiljaa tämä on kuultu 20 kertaa tämä asia. Vaikka hän on ihan mukava ja ammattitaitoinen ihminen. Yksi työkaveri on maailman negatiivisin ihminen vaikka hän onkin ihan järkevä ja sympaattinen se negatiivisuus tarttuu.

Vierailija
5/8 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aijaa. Minä vihaan olla töissä. Aina kun olen kotona, voin hyvin, kukoistan. Olen aktiivinen, selkeä rytmi, harrastan.

Sitten menen töihin, alkaa väh. 2 tuntia saapumisen jälkeen v-käyrä nousta. Osa työkavereista ihania, osa ihan ok, osassa hyviä ja huonoja puolia, osa aivan ärsyttäviä. Pomo on oikukas, ottaa asioita henk.koht. haluan pitää häneen ison etäisyyden. Töissä ollaan aina kahdestaan. Yksi sh kertoo samat jutut 20 kertaa, niitä ei jaksa kuunnella enää kolmatta päivää putkeen ja olet siellä hänen ainoa "uhri" joudut kuunnella kun ei ole sydäntä sanoa että ole jo hiljaa tämä on kuultu 20 kertaa tämä asia. Vaikka hän on ihan mukava ja ammattitaitoinen ihminen. Yksi työkaveri on maailman negatiivisin ihminen vaikka hän onkin ihan järkevä ja sympaattinen se negatiivisuus tarttuu.

Toi negatiivisuus on salakavala. Sitä ei ensin tajua, kunnes huomaa olevansa valitusringissä ja kohta kodin stressit alkaa seuraamaan töihin.

Vierailija
6/8 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään työstäni mutta teen sitä liikaa mistä seuraa masennuksenkaltaista väsymystä.

Varmaan tuttua monille.

Vierailija
7/8 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi negatiivisuus on salakavala. Sitä ei ensin tajua, kunnes huomaa olevansa valitusringissä ja kohta kodin stressit alkaa seuraamaan töihin.

Niin on. Olin eka, että olenko kamala ihminen ajattelenko vain minä hänestä näin. Ja koin huonoa omaatuntoa. Kunnes myös sijaiset ja kesätyöntekijät sanoivat minulle hänestä ihan samaa.

Vierailija
8/8 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta toiseen asuntoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi