Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lupaava laihdutuslääke!

Vierailija
08.08.2023 |

Joku tanskalainen lääkeyhtiö Novo on tänään julkaissut lupaavia tutkimustuloksia. Lääke ilmeisesti laihduttaa ilman terveysriskejä. Ihanaa jos tollainen tuote tulisi myyntiin.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin heti. T. 30 kiloa ylipainoa

Vierailija
2/22 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa. Vaikuttaako se suolistoa aktivoimalla vai viekö mieliteon rasvaiseen tai makeaan?

Laitako linkin, kiitos 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sais herkutella,ahmia vieläkin enemmän ja laihtus kuitenki vaikkei itse teksi mitään,mahtavaa.

Vierailija
4/22 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wegovy. Ei se enää ihan uusi ole, käytössä jo pidempään. USA:ssa vuodesta 2021 ja Tanskassa loppuvuodesta 2022. Siinä on täsmälleen sama vaikuttava aine kuin Ozempicissa, semaglutidi.

Olen itse laihtunut lähes 10 kg kahdessa kuukaudessa ja olen annostuksessa vasta keskitasolla, sitä nostetaan 4 viikon välein.

Mutta ei se todellakaan toimi niin, että voi herkutella ja ahmia mielin määrin, kyllä sitä tahdonlujuutta tässäkin vaaditaan. No toisaalta ahmimaan ei pysty, koska kesken ruokailun vaan tulee stoppi, ei kerta kaikkiaan tee mieli yhtään palaa enemmän.

Vierailija
5/22 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wegovy. Ei se enää ihan uusi ole, käytössä jo pidempään. USA:ssa vuodesta 2021 ja Tanskassa loppuvuodesta 2022. Siinä on täsmälleen sama vaikuttava aine kuin Ozempicissa, semaglutidi.

Olen itse laihtunut lähes 10 kg kahdessa kuukaudessa ja olen annostuksessa vasta keskitasolla, sitä nostetaan 4 viikon välein.

Mutta ei se todellakaan toimi niin, että voi herkutella ja ahmia mielin määrin, kyllä sitä tahdonlujuutta tässäkin vaaditaan. No toisaalta ahmimaan ei pysty, koska kesken ruokailun vaan tulee stoppi, ei kerta kaikkiaan tee mieli yhtään palaa enemmän.

Jatkan vielä: minulta se on myös vienyt mieliteon makeaan tai rasvaiseen ruokaan. Olen koko kesänä syönyt ehkä 2-3 jäätelöä, tummaa suklaata 3 palaa.

Vierailija
6/22 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa lupaavalta. Ihanaa jos on totta.

Vierailija
7/22 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne lupaavat tutkimustulokset koskivat sitä, että laihtumisen ohella lääke vähentää riskiä sairastua sydän- ja verisuonitauteihin 20%:lla, kun ennakkoarvio oli 17%.

Vierailija
8/22 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jess! Kunpa tulisi pian saataville. 20-25 kg olisi terveellistä keventää.

Vierailija
9/22 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolle olisi tosiaan käyttöä.

Vierailija
10/22 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostaisin heti. T. 30 kiloa ylipainoa

Kustannukset ovat 200-300€/kk annostuksesta riippuen.

Vierailija
11/22 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, saispa tota heti. Toki lupaan myös harrastaa liikuntaa ymv, mutta oikeesti 30 kiloa olisi saatava lähdölle.

Vierailija
12/22 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista mutta aika kallista

Vierailija
13/22 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko pian naiset ja miehet muuttuvat seksikkäiksi.

Vierailija
14/22 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti toimii vähentämällä ruokahalua, silti koen sen järjettömänä haaskuuna että imetään ruokaa yllinkyllin nassuun ja sitten vedetään joku nappi perään joka neutraloi sen.

Vierailija
15/22 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisia synteettisiä myrkkyjä kehitellään kun luonnonmukainen amfetamiini hoitaisi saman asian. Eipä taida löytyä kehopositiivista pitkäaikaista käyttäjää, samalla säästyisi eläkevarojakin.

Vierailija
16/22 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti toimii vähentämällä ruokahalua, silti koen sen järjettömänä haaskuuna että imetään ruokaa yllinkyllin nassuun ja sitten vedetään joku nappi perään joka neutraloi sen.

Luitko yhtään ajatuksella? Näiden kanssa kun ei voi syödä ahmimalla kun stoppi tulee nopeasti. Ei vaan pysty syömään kuin murto-osan mitä aiemmin.

Vierailija
17/22 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista mutta aika kallista

Paljonko sulla kuluu rahaa kuukaudessa mättöruokaan ja muihin herkkuihin?

Vierailija
18/22 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oteta nappia vaan pistetään neulalla.

Vierailija
19/22 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama, saispa tota heti. Toki lupaan myös harrastaa liikuntaa ymv, mutta oikeesti 30 kiloa olisi saatava lähdölle.

Minä olen matkalla siihen:). Wegovya takana 2 kk ja kiloja lähtenyt 10. Tänään taas piikkipäivä.

Vierailija
20/22 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos kokeilisit hyppynarua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan