Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytyi hyvä mies perheen perustamiseen, mutta en tunne seksuaalista vetoa

Vierailija
08.08.2023 |

Ikää minulla 33v ja ainakin yksi lapsi olisi toiveissa. Olen kolme vuotta sitten tapahtuneen vaikean eroni jälkeen tavannut paljon miehiä, mutta kenenkään kanssa ei ole tuntunut olo luontevalta. Nyt olen tavannut miehen joka on monessa mielessä juuri sitä mitä haluan ja hän myös toivoo jatkossa lasta. Ongelma vaan on se etten tunne oikein mitään vetoa häneen seksuaalisesti ja romanttinen yhteys toistaiseksi puuttuu. Kuitenkin hänenlaisensa luotettavat ja perhekeskeiset miehet ovat harvassa. Mietin nyt kovasti kannattaako tätä katsoa vielä pidemmälle vai ei? Ikä tuo painetta jos haluaa lapsen saada, en tiedä uskallanko enää pitkään etsiä.

Kommentit (538)

Vierailija
1/538 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ihmeessä edes yritä väkisin.

Kemiaa, seksuaalinen ja romanttinen yhteys tarvitaan ehdottomasti. Muuten olet parin vuoden kuluttua siinä tilanteessa, että sinulla on taaperoikäinen lapsi kainalossa ja mies tulostaa eropapereita.

Vierailija
2/538 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elarit 👍🏻

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/538 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä rakastua myöhemminkin.

Minulle käynyt niin kahdesti.

Vierailija
4/538 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa avioliitoista perustuu rahaan ja taloudelliseen turvaan. anna mennä. mikäli siis perheen ihan välttämättä haluat. miksi toisaalta? nauti vapaudesta ja välillä jostain seksikkäästä nuoresta miehestä. ja ilman miestäkin pärjää vallan mainiosti varsinkin vanhempana. katson ikäisiäni miehiä ja olen onnellinen, ettei yksikään pyöri kotonani. :D :D

Vierailija
5/538 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi vaihtoehto olisi kaverivanhemmuus miehen kanssa, tai avoin suhde, koska kunnollista seksielämää teille tuskin kehittyy. Jos yrität väkisin monogaamista suhdetta, tulet pettymään, ja tuhoat miehenkin vielä siinä sivussa.

Vierailija
6/538 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa katsoa. Mulla on vähän sellainen "kaverimies" ja oon kyllä tyytyväinen nykyään pienten lasten äitinä. Tuttujen miehet huitelee illat jossakin, mutta mun miehen tyyppisille isille perhe on aina ykkönen. Ja kyllä meillä hyvää seksiä on myös, vaikka en se edellä lähtenyt suhteeseen.

Vierailija
7/538 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teet sen mitä muutkin, annat persettä jännemmälle miehelle jotta tulet paksuksi ja annat tämän lasta toivovan miehen olla sen jälkeen apupoikasi ja laskujesi maksaja.

... jolla tietenkin on yhtä lailla lupa etsiä uutta parisuhdetta tai seksikumppania.

Vierailija
8/538 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen saatuani, et halua sitäkään vähää. Mies alkaa etsiä seksiä muualta. Jos se ei haittaa sinua, niin sitten ota hänet..

Vierailija
9/538 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se lapsi onnea tuo. ja jos olet noin epäileväinen, niin jätä tekemättä. parempi ilman. 

Vierailija
10/538 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa katsoa. Mulla on vähän sellainen "kaverimies" ja oon kyllä tyytyväinen nykyään pienten lasten äitinä. Tuttujen miehet huitelee illat jossakin, mutta mun miehen tyyppisille isille perhe on aina ykkönen. Ja kyllä meillä hyvää seksiä on myös, vaikka en se edellä lähtenyt suhteeseen.

Ihanko joka kuukausi, ovulaation aikaan kenties?

Vierailija
11/538 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka johonkin toiseen mieheen.

Vierailija
12/538 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin se meni minullakin. Tai siis että sitä vetoa tunsi vääränlaiseen mieheen, syntyi lapsi ja nyt tasaista perhe-elämää vietän rauhallisen ja mukavan miehen kanssa, johon en tunne vetoa. On niin paljon helpompaa kun tunteet ei roihua.

Vierailija
13/538 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskunnan paine lisääntyä? Näin erään joka lisääntyi m.uualta m.uuttaneen kanssa, koska ilmeisesti suomimies ei halunnut tämän hlön kanssa lisääntyä. eritystenavahan siinä sitten elämänpituisella matkalla ja yh. 

Vierailija
14/538 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silmät kiinni ja ajattele Isänmaata. Kun lapsi on saatu alulle, ei sukupuolielämää enää tarvita. 

Eikä sitä isääkään.

Vierailija
15/538 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka johonkin toiseen mieheen.

Minä naisena rakastuin miehiin vasta pitkän tuntemisen jälkeen, mutta koska rakastuminen johtui siitä että tunsin heidät tarpeeksi hyvin, niin kai olisin voinut rakastua naiseenkin.

Vierailija
16/538 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään suhde ei ole täydellinen. Tuosta tulee hyvä suhde.

Vierailija
17/538 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi elää saman katon alla jonkun "kaverin" kanssa.

Vierailija
18/538 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on sellainen riski että jos otat sen seksuaalisesti vetovoimaisimman miehen, häneen usein tuntee vetoa moni muukin. Ja miesten on vaikea vastustaa tällaista kiusausta jos synnyttäneenä äitinä halusi ovat jonkin aikaa kateissa tai perhe-elämä muuten vie voimasi. Eroja tulee helposti, niinhän tällä palstallakin käsketään aina eroamaan kun on pienikin vastoinkäyminen suhteessa. Että mieti tarkkaan mitä etsit.

Vierailija
19/538 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaiseksi se tilanne muuttuu seksuaalisesti kiinnostavan miehen kanssa kuitenkin muutaman vuoden päästä.

Vierailija
20/538 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin se meni minullakin. Tai siis että sitä vetoa tunsi vääränlaiseen mieheen, syntyi lapsi ja nyt tasaista perhe-elämää vietän rauhallisen ja mukavan miehen kanssa, johon en tunne vetoa. On niin paljon helpompaa kun tunteet ei roihua.

Kohta pääset nauttimaan avioeron ja osituksen toimeenpanosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi