Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kehtaatte pyllistellä, jos teillä on pukamia?

Vierailija
07.08.2023 |

Minkä verran ne haittaavat teitä, tai jos kumppanilla on?

Haluaisin tulla sidotuksi mitä erilaisimpiin asentoihin ja harrastaa villiä seksiä, mutta nolostelen tätä ja se estää nautinnon 😔

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas on ongelma, kun en tahdo pyllistellä tai tulla sidotuksi. Ei ole kyllä pukamiakaan.

Vierailija
2/21 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden takia meillä ei tehdä mitään jännää. Hävettää liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole haitannut. Tuskin haittaa muita kuin sua ja sille meidän on melkoisen hankala tehdä mitään.

Vierailija
4/21 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turhaan häpeät. Lasteni äidille (vaimo) on synnytyksestä muistona tulleet pukamat, eikä ne haittaa meitä kumpaakaan.

Rakastan sitä näkyä kun hän pyllistää hartiat patjassa ja työntää takamusta minua kohti.

M 52

Vierailija
5/21 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan turhaan häpeät. Lasteni äidille (vaimo) on synnytyksestä muistona tulleet pukamat, eikä ne haittaa meitä kumpaakaan.

Rakastan sitä näkyä kun hän pyllistää hartiat patjassa ja työntää takamusta minua kohti.

M 52

Ei synnytys aiheuta pukamia. Kiva kuitenkin, että ne ei rajoita seksiä.

Vierailija
6/21 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne meidänkin rouvalle ilmaantuivat heti synnytyksen jälkeen! Mikä lie sitten ne aiheuttanut?

Vierailija
7/21 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M 52

Kyllä vaan aiheuttaa. Jos osa saa niitä tavallisesta istunnostakin niin mitä luulet että melonin ulos pakertaminen 1 h ajan tekee?

Vierailija
8/21 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne meidänkin rouvalle ilmaantuivat heti synnytyksen jälkeen! Mikä lie sitten ne aiheuttanut?

Ei ainakaan se synnytys. Muuten kaikilla synnyttäneillä olisi sellaiset.

Vierailija
9/21 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi omalla naisella ei ole moisia rypäleitä peräpäässä.

Vierailija
10/21 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M 52

Kyllä vaan aiheuttaa. Jos osa saa niitä tavallisesta istunnostakin niin mitä luulet että melonin ulos pakertaminen 1 h ajan tekee?

Ei sitä muksua perseestä ulos pusketa eikä tunnin ponnistusvaihe mikään normi ole. Tunnin ponnistaa varmaan jos lapsi ei ole hyvässä asennossa tai heikot supistukset/lihakset.

Lisäksi se pakerrus ei ole usein toistuvaa niin jos sillä jotain saa itsestään tursahtamaan sen saa pian kuntoon.

Vierailija
11/21 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samat syyt kuin synnyttämättömille ja miehillekin pukamia aiheuttaa.

Vierailija
12/21 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi omalla naisella ei ole moisia rypäleitä peräpäässä.

Jep jep.. Tämän takia en enää koskaan harrasta seksiä, jos nykyinen suhde loppuu.

On siis pukam(i)a ja kyllä haittaa seksielämää. Sama homma kuin ap:lla, haluaisin rajumpaa menoa ja olla vaikka prse pystyssä sidottuna kädet sidottuna selän taakse. Mutta ei, kiitos pukamien, ei todellakaan kehtaa pyllistellä 

Vierailija
13/21 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M 52

Ei sitä muksua perseestä ulos pusketa eikä tunnin ponnistusvaihe mikään normi ole. Tunnin ponnistaa varmaan jos lapsi ei ole hyvässä asennossa tai heikot supistukset/lihakset.

Lisäksi se pakerrus ei ole usein toistuvaa niin jos sillä jotain saa itsestään tursahtamaan sen saa pian kuntoon.

Kerro toki miten saan sattumalta synnytyksen aikana tulleet ulkoisten pukamien jäänteet katoamaan? Ulkoisia helttoja kun ei kukaan suostu leikkaamaan, varsinkaan kun eivät mitenkään oirehdi.

Vierailija
14/21 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko peräpukamalliset miehet synnyttäneet?

Vierailija
15/21 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M 52

Kyllä raskaus ja synnytys aiheuttaa pukamia. Onneksi ovat hoidettavissa jos aiheuttavat vaivaa.

Vierailija
16/21 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M 52

Hmm..ponnistusaika lähemmäs pari tuntia ekan lapsen kohdalla

Vierailija
17/21 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä hävetä tarvii, rohkeasti ja hyvin mielin pyllyt pystyyn hyvät naiset!

Vierailija
18/21 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen mukana kuin peräpukama.

Vierailija
19/21 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ma olen tukena jos on olos tukala, eiks ookkii oikein mukavaa.

Eihän ne pukamat ole se mihin peniksesi työnnät? Sitä paitsi pukamat on jees, muistaa vaa rasvata niitä, musta ainakin jotenkin kiihottavaa jos vielä kikkura karvaakin kasvaa samalla.

Vierailija
20/21 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se lopulta haittaa pukamat siis? nehän saa poistettu nätisti tohtorille vain mars ja huoneeseen, tuumaa dodii rypäleitä persiissä. Ja homma ohi.

Ei kait siinä muuta mutta toisinaan kivuliaita ja verta vuotavia. Enkä usko että kiva esim: kesällä olla bikineissä jos isompi terttu sattuu olemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän