Miksi on väärin toivoa jompaa kumpaa sukupuolta?
Itse toivon jopa omasta sukupuolestani toista, miehenä olisi niin paljon helpompaa. Lasten hankkiminen olisi pelkkä kullinluikaus, ei tarvitsisi olla raskaana, ei imettää, ei heräillä öisin, ei siivota, ei hoitaa lapsia kotona. Samasta työstä saisi paremman palkan, ylipainosta ei huomauteltaisi herkästi ja lievästi ylipainoisena vaatteiden löytäminen olisi ihan helppoa.
Ei tarvitsisi pelätä tulevansa raiskatuksi kaupungilla ja parista oluesta ei tulisi kovaan humalaan.
Kommentit (9)
ja siivoaa ja hoitaa lapsia kotona ja kylässä ja tekee ruokaa ja ja ja
miehiäkin raiskataan, toisille yhdynnässä laukeaminen (lapsenteko) voi olla pitkä ja hikinen urakka, miehille ylipaino voi aiheuttaa impotenssia, baarissa tulee kalliiksi juoda pää täyteen, eivät SAA kokea ihanaa raskautta, jäävät alussa lapsen ja äidin " ulkopuolelle" äidin imettäessä.
Minä toivoisin kovasti, että saisin pikkutytön. En ole innostunut yhtään ajatuksesta, että saisinkin pojan. Se tuntuu ainakin tässä vaiheessa (raskautta vasta suunnitellaan) kauhealta pettymykseltä. Olen miettinyt, että jos saamme tytön, se voisi hyvinkin jäädä ainoaksi lapseksi, mutta jos eka onkin poika, sitten olisi pakko kokeilla, jos seuraavasta tulisi tyttö:)
Vierailija:
Minä toivoisin kovasti, että saisin pikkutytön. En ole innostunut yhtään ajatuksesta, että saisinkin pojan. Se tuntuu ainakin tässä vaiheessa (raskautta vasta suunnitellaan) kauhealta pettymykseltä. Olen miettinyt, että jos saamme tytön, se voisi hyvinkin jäädä ainoaksi lapseksi, mutta jos eka onkin poika, sitten olisi pakko kokeilla, jos seuraavasta tulisi tyttö:)
Siinä mielessä luoja ilmeisesti haluaa kostaa, ettei meille toista lasta suo. :´(
Kannattaisi miettiä tarkkaan omia motiivejaan, ettei aina joutuisi kantapään kautta kaikkia oppimaan... Liittyykö aiheeseen, en tiedä, kunhan vaan puran...
Mutta jos pettyy, kun toive ei toteudukaan, niin se onkin jo pahempi juttu...
Useimmat toivovat jompaakumpaa, ei sille mitään voi. Monissa maissa (kuten Suomessakin ennen vanhaan) pojat ovat paljon arvostetumpia. Länsimaiset naiset taas useimmiten toivovat itselleen tyttöä, jota saa pukea nätisti ja ikäänkuin jatkaa omia barbieleikkejä.
Rakkauden kanssa näillä toiveilla ei ole mitään tekemistä. Ne ovat ihan luonnollisia haaveita.
En voisi mitenkään kuvitella nyt, että olisin onnellisempi tytöstä. Pieni poika on niin upea! Toivon seuraavastakin nyt poikaa ja tiedän, että jos tyttö tulee, olen haltioissani ja ihmettelen, että miten minä nyt toista poikaa toivoin :D
että oot sinä aika hassu!!!
Tätä palstaa lukiessa omat suuriksikin kuvitellut murheet ja ongelmat katoavat.
Kyllä meillä mies heräilee öisin, muuten....