Nainen, jos saisit valita, ottaisitko miehellesi isomman peniksen?
Kommentit (26)
En ottaisi.
Miksikö????
No ensinnäkään en sanonut alttarilla "penikselle" tahdon, vain miehelle joka vannoi rakastavansa minua niin myötä kuin vastoin käymisissä, ja sen sain ja olen pitänyt.
Ja paras mies onkin.
Vierailija kirjoitti:
En ottaisi.
Miksikö????
No ensinnäkään en sanonut alttarilla "penikselle" tahdon, vain miehelle joka vannoi rakastavansa minua niin myötä kuin vastoin käymisissä, ja sen sain ja olen pitänyt.
Ja paras mies onkin.
No noilla nyt ei ole mitään sen kanssa tekemistä haluaisiko isoa vai ei. Minulla on myös täydellinen mies ja aion olla uskollinen, mutta kyllä iso maistuisi.
Vierailija kirjoitti:
En ottaisi.
Miksikö????
Ja paras mies onkin.
Minä kyllä sanon myös penikselle tahdon... Sillä en voisi olla suhteessa miehen kanssa, jolla on minulle epäsopiva penis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ottaisi.
Miksikö????
Ja paras mies onkin.
Minä kyllä sanon myös penikselle tahdon... Sillä en voisi olla suhteessa miehen kanssa, jolla on minulle epäsopiva penis.
Kysyin isokaluisena vaimolta nyt vasta äskettäin, että oliko hän asettanut tulevalle miehelle jotain ennakkovaatimuksia. Ei oikein tullut vastausta, niin kysyin pitikö kalun olla iso. Kierteli vastausta ja sanoi, että piti olla "riittävän" hyvin varustettu. Enempää en viitsinyt tivata, että mitä tarkoitti.
Mira68 kirjoitti:
Miun miehellä 20/5
ja olen todella tyytyväinen
vaikka välillä jos se innostuu ja tulee takaapäin niin hiutusen sattuu
mutta meillä aika sopivat vehkeet
Onko meillä yhteinen mies 🙂 Usein vertaan sitä isoon kaupassa myytävään banaaniin, eli en tarvitse suurempaa.
Minä en onneksi tarvitse isompaa, mulla on nyt jo ns "äärirajoilla". Asennot ei kaikki suju, lisäksi suihinotto on mitä on.
Mutta onneksi elämä ei ole pelkkää yhdyntää. On asioita mistä voi nauttia yhdessä vaikka kuinka paljon.