Emmaljungat ulkomailta?
Onko kellään kokemusta Emmaljungan vaunujen/rattaiden hankkimisesta ulkomailta?
Virosta, Ruotsista? (Haaparannasta?)
Tuleeko halvemmaksi, miten toimii takuut yms?
Kaikenlaiset kokemukset kiinnostaa.
Itseäni kiinnostaisi hankkia Emmaljungan Ceroxit tai City Crossit.
Mitä eroa niillä on, kokemuksia?
Kommentit (5)
Kiitos vastauksestasi, Tupsis.
Lisääkin kokemuksia kaivataan :)
Jos olette menossa Haaparannalle hankkimaan vaunuja, käykääpä huvikseen ensin Kemin lastentarvikkeesta kysymässä. Niillä on joku poikkeuslupa myydä halvemmalla kuin haaparannalla Jalassa ja Barnenshusissa. Olen itse ostanut kaikki vaunut ( kolmet emmaljungat) Kemistä, koska myyvät paljon halvemmella kuin oulussa. Juuri hankin tuplat, jotka maksoi 120 euroa vähemmän kemissä kuin oulussa ja kemin ja hapitsun hintaero oli se 10 euroa kemin hyväksi, ja kaiken lisäksi siis kemistä sai uudet värit siis 10 euroa halvemmalla kuin haaparannan viime vuoden värit. Suosittelen siis kemiä. Ja olen kyllä ymmärtänyt että suomessa ei tehdä takuuseen korjauksia ruotsista ostetuille vaunuille... niin ja kemissä on kyllä huippupalvelu vielä lisäksi!
on ihan vaan Lastentarvike. siis samaa ketjua kuin muuallakin suomessa.
Me ostettiin kaksi ja puoli vuotta sitten Emmaljungan Duo edget Haaparannasta. Saatiin vaunut yli 100 eruoa halvemmalla kuin Suomesta ostettaessa. Saatiin kaupanpäälle vielä Emmaljungan hoitolaukku.
Kävin etukäteen muutamia kertoja Suomen lastentarvikeliikkeessä kokeilemassa ja tutkimassa kyseisiä vaunuja. Näin sain mielestäni tarkan kuvan kyseisistä vaunuista ja oli helppo mennä ostamaan vaunut Haaparannasta. Myyjämme osasi kyllä suomea ihan kohtuullisesti mutta murresanojen ym. kans oli välillä ongelmia.
Olimme tyytyväisiä kauppaan ja kävimme myöhemmin ostamassa sieltä myös Emmaljungan matkarattaat.