Voko olla mahdollista, 70-luvun kerrostalo,
ilmanvaihto ei koneellinen. Neljä kerrosta, ylimmässä kerroksessa rapun kulmahuoneistossa asuu häiriköintialtis porukka. Mun asunto on toisessa kerroksessa ja rapusta katsoen keskellä.
No, nyt kun sinne häirikköasuntoon on porukka palannut kesän jälkeen, alkaa taas kuulua kummia.
Ja sitä vaan tässä ihmettelen, että voiko se neljännen kerroksen tyyppi ja porukka olla jotenkin yhteyksissä ilmanvaihtokanavien systeemeihin, sillä sen jälkeen kun se porukka palasi, mun asunnon ilmanvaihtorööreistä - keittiö ja kylpyhuone - on alkanut kuulua kummia puheita, sitä samaa puhetta mitä toi porukka syytää suustaan muutenkin, sekopäisyyksiään joita kuvittelee älynsä todistukseksi.
Sitä vaan, kun se asunto ei ole samassa linjassa, vaan kulmahuoneisto, niin miten sen putket voisivat johtaa mun kämppään, ja kuuluishan se toki sitten kaikkiin muihinkin rapun asuntoihin se niitten mölinä
TÄYSIN KAISTAPÄISTÄ SAKKIA, MUTTA TERVEYDENHOIDON JA SOSIAALIHUONNON SUOJElUKSESSA NÄKÖJÄÄN, KUN EI MITÄÄN TAPAHDU JOTTA KAHELIUS VÄHENISI.