Miten pääsee Kupittaan juna-asemalta Trun linja-autoasemalle?
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Turkulaisten ystävällisyys ja avuliaisuus oikein loistaa tässä ketjussa. Newsflash puupäät: muu maailma ei tiedä, että teidän paikallisbussinne nimi on föli.
Typerä nimi! Kuka nyt edes Turkuun haluaisi mennä, pyh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki bussit menee keskustaan. Otat vaikka 2/28 bussin kohmo-länsinummi TyksinT sairaalan edestä niin se menee linja-auto aseman ohi. Maksaminen bussissa käy lähimaksulla
Jos se hyppää väärään suuntaan menevään bussiin?
No ei hyppää kun hyppää siihen bussiin joka ajaa kirkkoa kohti, kirkkoa ei voi olla näkemättä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää on trolleja kun joku haluaa huomiota.
En ole. Mun on päästävä hgistä raumaan. Niissä (epä)onnibusseissa en halua kulkea eikä muita kulje. Junalla siis alkumatka. Mutta mikä perse idea on sulkea kahdeksi vuodeksi päärautatieasema? Kävele juu matkatavaroiden kanssa jotain 3km ja hyvällä tuurilla kastosateessa.
ApOnnibussi menisi suoraan helsingistä Raumalle. Mikä siinä on vikana? Olen monesti sillä mennyt kyseistä väliä eikä mitään ongelmia ole ollut. Nykyään saa ostaa viereisen paikankin tyhjäksi niin tilaakin on
Siinä saa istua vinottain ja pers puutuu vaikka kuinka antais rahastukselle periksi ja ostais viereisen åsikan tyhjäksi. Se kampin asemakin joku spurgujen ja hulluin sateensuoja. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki bussit menee keskustaan. Otat vaikka 2/28 bussin kohmo-länsinummi TyksinT sairaalan edestä niin se menee linja-auto aseman ohi. Maksaminen bussissa käy lähimaksulla
No ei hyppää kun hyppää siihen bussiin joka ajaa kirkkoa kohti, kirkkoa ei voi olla näkemättä
Myös iso vaaleanpunainen ankka pitäisi jäädä selän taakse.
Vierailija kirjoitti:
Turkulaisittain takuulla ovat fröllejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole. Mun on päästävä hgistä raumaan. Niissä (epä)onnibusseissa en halua kulkea eikä muita kulje. Junalla siis alkumatka. Mutta mikä perse idea on sulkea kahdeksi vuodeksi päärautatieasema? Kävele juu matkatavaroiden kanssa jotain 3km ja hyvällä tuurilla kastosateessa.
ApOnnibussi menisi suoraan helsingistä Raumalle. Mikä siinä on vikana? Olen monesti sillä mennyt kyseistä väliä eikä mitään ongelmia ole ollut. Nykyään saa ostaa viereisen paikankin tyhjäksi niin tilaakin on
Siinä saa istua vinottain ja pers puutuu vaikka kuinka antais rahastukselle periksi ja ostais viereisen åsikan tyhjäksi. Se kampin asemakin joku spurgujen ja hulluin sateensuoja. Ap
Tuo on kyllä totta.
Vierailija kirjoitti:
Tuolta voi katsoa reitit. Keskustasta ainakin bussit 2 ja 6 menee linja-autoasemalle. Kupittaan asemalta menee keskustaan bussit 32 ja 42.
Itse menisin 60, joutuu vähän asemalta kävelemään, mutta ei tarvitse bussia vaihtaa, pääsee suoraan perille. Tai suoraan ja suoraan, kauppatorin kautta kiertäen, muttei suorempia taida olla.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole paljon tavararoita ja on liikuntakykyinen, niin föllärit (kaupunkipyörät) on myös käteviä ja varmaan nopein vaihtoehto ja halvin kävelyn jälkeen. Tosin itselläni ja samoin siskolla oli syksyllä joitain hankaluuksia ekan vuokrauksen kanssa, sovellukseen tunnistautuminen oli kökköistä. Kannattaa siis jo vaikka junassaa ladata se sovellus jaa rekisteröityä siihen. Kupittaan asemalla on aina ollut pyöriä saatavilla, kun olen muutaman kerran tarvinnut. Ja tietenkin sitten ne sähköpotkulaudat, jos niitä tykkää käyttää.
Vai fillari on fölläri, auta armias, kun on rumaa kieltä. Mut sopii turkulaisten suuhun.
Bussit 32 ja 42 vie perille. Painat nappia siinä puutorin jälkeen niin jättää terveystalon nurkalle.
Suosittelen fölin lataamista niin sieltä näkyy reitit ja kellon ajan milloin on missäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole paljon tavararoita ja on liikuntakykyinen, niin föllärit (kaupunkipyörät) on myös käteviä ja varmaan nopein vaihtoehto ja halvin kävelyn jälkeen. Tosin itselläni ja samoin siskolla oli syksyllä joitain hankaluuksia ekan vuokrauksen kanssa, sovellukseen tunnistautuminen oli kökköistä. Kannattaa siis jo vaikka junassaa ladata se sovellus jaa rekisteröityä siihen. Kupittaan asemalla on aina ollut pyöriä saatavilla, kun olen muutaman kerran tarvinnut. Ja tietenkin sitten ne sähköpotkulaudat, jos niitä tykkää käyttää.
Vai fillari on fölläri, auta armias, kun on rumaa kieltä. Mut sopii turkulaisten suuhun.
No voi yhyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös iso vaaleanpunainen ankka pitäisi jäädä selän taakse.
Ei jää taakse, kun turkulaiset on tuon näköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turun suuntaan ajavat onnibussit pysähtyvät helsingin alueella parilla pysäkillä. Ruoholahti tai - oliks se - Meilahti..
Ei ole pakko mennä Kamppiin.
Vierailija kirjoitti:
Bussit 32 ja 42 vie perille. Painat nappia siinä puutorin jälkeen niin jättää terveystalon nurkalle.
Suosittelen fölin lataamista niin sieltä näkyy reitit ja kellon ajan milloin on missäkin.
Eivät nuo bussit mene Puutorille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Teksteistä päätellen, junan suosimisen syy lienee ravintolavaunu... Älä nyt kuitenkaan liikaa lipittele... sun pitää vielä selvitä siihen Rauman-bussiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1) Kävele lounaaseen (Itäinen Pitkäkatu).
2) Jatka heti Kupittaanpuiston jälkeen luoteeseen (Uudenmaantie), kunnes näet aseman.
Miksi joku lähtisi asemalta kupittaanpuiston suuntaan kun Helsingintietä seuraamalla pääsee suoraan linja-auto-asemalle?
Eikö siellä ole yhä paalutusremppa menossa? En tiedä vaikuttaako se mitenkään kevyeen liikenteeseen, mutta melua ainakin luulisi olevan.
Vierailija kirjoitti:
Föli toimii selaimellakin. Ja kannattaa todella katsoa fölistä oikeat tiedot, kun sinun ohjeillasi ei ainakaan perille pääse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Milloin päärautatieasema on suljettu? Kaikki kioskit ja kahvilat sieltä on kyllä suljettu mutta kyllä sinne odotustilaan istuun ja vessaan pääsi ainakin vielä hetki sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApMilloin päärautatieasema on suljettu? Kaikki kioskit ja kahvilat sieltä on kyllä suljettu mutta kyllä sinne odotustilaan istuun ja vessaan pääsi ainakin vielä hetki sitten.
Vessat saatiin kai auki, kun yhdessä vaiheessa oli juttua, että Logomon silta toimii "asemana". Liikenne Tampereen suuntaan toimii, mutta Helsingin suunnasta ei pääse Kupittaalta eteenpäin, kun rakennetaan uusia rautatiesiltoja tuolle välille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApMilloin päärautatieasema on suljettu? Kaikki kioskit ja kahvilat sieltä on kyllä suljettu mutta kyllä sinne odotustilaan istuun ja vessaan pääsi ainakin vielä hetki sitten.
Eipä se silti paljon aloittajaa auta, kun hän ei pääse sinne asti.