Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko huomattavasti simpsakampi/kulahtaneempi ulkoiselta olemukseltasi kuin puolisosi?

Vierailija
06.08.2023 |

Kysymys tarkoitettu niille, joilla on ikäeroa parisuhdekumppaniin korkeintaan 5 vuotta.

Onko päässyt käymään niin, että puolisosi on rupsahtanut aika lailla ja itse olet pysynyt virkeän ja kivan näköisenä? Vai oletko itse kulahtanut ja kumppani kerää edelleen katseita? Siis niin paljon, että olette ns. epäsuhtainen pariskunta.

Millaisia tuntemuksia ja ajatuksia tilanne herättää?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäero on siis tuo 5 vuotta. Kumpikin on vanhentunut omalla tavallaan. Kumpikaan meistä ei todellakaan kerää katseita, mutta emme ole mitenkään kulahtaneitakaan.

Emme ole ulkonäkökeskeisiä, joten tämä on ihan normaalia vanhenemista.

Vierailija
2/5 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua pidetään viisikymppisenä, miestäni yli kuusikymppisenä. Mä oon 58 ja mies 54.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukka on harventunut, eli näytän varmaan viisikymppiseltä, kuten olenkin. Vaimo näyttää korkeintaan 35-vuotiaalta terveiden elämäntapojensa ansiosta. Luulin sitä jo tavatessamme 20-vuotiaaksi, vaikka se oli 30.

Vierailija
4/5 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaanpas vielä.

Vierailija
5/5 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vuotta ikäeroa. Se vanhempi näyttää vähintään viisi vuotta vanhemmalta valtavan vatsansa ja kasvojen ryppyjensä vuoksi, poltti tupakkaa useita kymmeniä vuosia. Minä nuorempana näytän sen viisi vuotta nuoremmalta, koska ryhtini on ylipainosta huolimatta hyvä. Myös kasvoni ovat sileämmät, koska en ole koskaan polttanut tupakkaa ja juon vettä runsaammin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä