Vuokrafirmoilla näyttää olevan jatkuva haku tiskarin keikkahommiin, eivät vaadi koulutusta eikä
kokemusta. Miten on, haluavatko noihin hommiin vain nuoria, vai kannattaako viisikymppisenä hakea? Ei aiempaa kokemusta ravintola-alalta.
Kommentit (18)
Palkkaisivat edes niitä nuoriakaan. Itse jos laitan vuokrafirmalle hakemuksen niin usein sieltä soitetaan vasta kuukausien päästä ja olen jo ehtinyt unohtaa että semmoiseen firmaan on tullut haettua. Reserviä ne haluavat.
Kyllä noissa hommissa näkyy vanhempaakin väkeä. Kannattaa hakea sellaiseen firmaan, jonka systeeminä on vuorojen varaaminen itse sovelluksesta/nettisivulta eikä soittelu. Isossa kaupungissa töitä kyllä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Luulisi että kun jatkuva haku noihin on, niin ottaisivat jokaisen edes suurinpirtein tolkuissaan olevan hakijan, iästä viis.
En usko. Taitavat hekin saada "paljon hyviä hakijoita".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisi että kun jatkuva haku noihin on, niin ottaisivat jokaisen edes suurinpirtein tolkuissaan olevan hakijan, iästä viis.
Miksi sitten olisi jatkuva haku päällä, jos ylenmäärin tulijoita hommiin olisi?
Tiskarin homma on sitäpaitsi helppoa, ei tarvi kuin astiaa lyödä koneeseen ja olla ajattelematta mitään vaativampaa. Eikä töiden jälkeen kotona tarvitse miettiä ollenkaan työasioita.
Paljon tulee tarjouksia ja taustasta riippumatta. On ihan vaikea uskoa ettei töitä löytyisi jokaiselle joka töihin kykenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ne kerää reserviä järjestelmiinsä. Tiettyihin laveasti määriteltyihin tehtäviin on haku ihan koko ajan, mitään varsinaista työpaikkaa ei välttämättä ole sillä hetkellä edes auki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Ei tässä rekrytointihelvetissä ole mitään logiikkaa enää.
Tsemppiä työnhakuun. Itsekin tehnyt esim hyllyttämistä, on kiva kun tekee jotain oikeeta, ja vähän fyysistä. Ei tarvii kotona hommia miettiä!
Hain siivoojaksi ja tiskaajksi nuorena. En koskaan päässyt. Olen hakenut nyt vanhanakin. En kelpaa noihin hommiin edelleenkään. Erilaisia toimistotöitä olen kyllä päässyt tekemään. En tiedä, mistä kiikastaa.
Mä en päässyt tiskariksi. Ei tosin ollut vuokrafirman.
Mä oon saanut hanttihommiin vaan nuorena.
Olen tehnyt noita hommia. Oli jopa eläkeläisiä keikkatyössä. Ikähaitari tosi iso.
Mut olis haluttu mutta sain paikan muualta. Mulla on hygieniapassi.
53v.
Vierailija kirjoitti:
Hain siivoojaksi ja tiskaajksi nuorena. En koskaan päässyt. Olen hakenut nyt vanhanakin. En kelpaa noihin hommiin edelleenkään. Erilaisia toimistotöitä olen kyllä päässyt tekemään. En tiedä, mistä kiikastaa.
Jos vaikutat jotenkin vetelältä? Noissa hommissa pitää olla ripeä työote.
Eikö työ ole hikistä ja fyysisesti raskasta?
Vierailija kirjoitti:
Eikö työ ole hikistä ja fyysisesti raskasta?
Hiestä selviää suihkulla ja fyysisyydestä lepäämällä vapaa-ajalla.