Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yksi vessa talossa ja minulla IBS,ihan kauheaa kun joudun jatkuvasti ajamaan jonkun pois vessasta. Tuntuu että lapset jo inhoaa minua

Vierailija
06.08.2023 |

Ja se on pari minuuttia niin minulla on pas"a housussa. En tosiaan voi odotella.
Puhuin ennen ostopäätöstä että meillä pitäisi olla kaksi vessaa. Mies sanoi höpö höpö. Nyt joutuu kuuntelemaan oven paukutusta ja kohta tulee housuun!-huutoa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten olet vain pökäleet pöksyissä. 😊Ai niin, parempi tarina ensi kerralla. 😄

Vierailija
2/6 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa potta itsellesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa kun vetää roskaruokaa nuoruudessa.

Vierailija
4/6 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta aikuisten vaippoja. Pyydä miestäsi vaihtamaan vaippasi, voisi olla vähän erilainen esileikki.

Vierailija
5/6 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoiko mies siis asuntonne kokonaan, siksikö mielipiteesi kahdesta vessasta jyrättiin kun maksaja päättää? Jos maksoit osan itse, miksi suostuit ostamaan asunnon, jossa on vain yksi vessa?

Vierailija
6/6 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidin kyseisen sairauden ruokavaliolla. Ei tarvitse nyt enää housuun paskoa. Hyviä rasvoja, manteleita, avokadoa, pellavanrouhetta, höyrytettyjä vihanneksia, kanaa ja kalaa sekä piparminttu teetä. Kaikki sokeri pois ja maitotuotteet hapatettuna ( maitoa en juuri käytä), valkoinen vehnä pois, leipänä hiivaton kauraleipä. Tärkeät mausteet kurkuma ja inkivääri, myös teenä juon. Maitohappobakt ja d-vitamiinit purkista. C-vitamiinia riittävästi joko purkista tai hedelmistä/ marjoista, mutta kohtuudella hedelmiä. Monivitamiinikuurin otan silloin tällöin. Hyvin pyyhkii.