Päiväkoti aukeaa, nyt alkaa tapahtua!
Vihdoinkin päiväkoti, johon on ihanaa mennä! Mahtavat työntekijät, yhteisölliset huippuperheet, maailman suloisimmat lapset ja pieni talo, josta helppo retkeillä mitä mielikuvituksellisimpiin paikkoihin! Kaapit täynnä leluja, kirjoja, musasoittimia, askarteluvälineitä ja mitä vaan kuvitella saattaa. Ihastuttava sokkeloinen talo, värikkäitä seiniä, vanhoja kauniita puuhuonekaluja, mattoja viherkasveja ja laadukkaat stereot, aah! Pihalla pensaita, omenapuita ja nurmea, hiekkaa ja luonnon elementtejä. Mikä paratiisi, tätä on odotettu!
Kiitos! 😍
Kommentit (36)
No, me nyt sitten lähdetään tulemaan tätä ihmettä katsomaan. Kuka olis uskonut, että seuraava AV-matka kohdistuu päiväkotiin!
Stadissa!!! Usko tai älä. Paikka on kuin luotu minulle ja kaikille muille, joita on vastaan tullut.
Rehellisesti, en uskonut, että tällaista enää tulisi omalla uralla ikinä vastaan. Alalla jo 30v ja viimeisen 10 v kurimukset olleet jatkuvasti ankeampia. Nyt on kuin Pepin Huvikumpu. Oikein innosta puhkuen fillaroin aamulla pihaan eikä iltapäivisin malttaisi lähteä kotiin. Voi kunpa olisin löytänyt jo aiemmin.
Mutta mutta, ei tuntuisi näin lahjalta, jos ei olisi nähnyt sitä kaikkea surkeutta tässä välillä.
Vierailija kirjoitti:
No, me nyt sitten lähdetään tulemaan tätä ihmettä katsomaan. Kuka olis uskonut, että seuraava AV-matka kohdistuu päiväkotiin!
Tästä pitää tehdä seuraava AV-reissun ketju! Johan onkin aikaa Charlesin kruunajaisista ja Käärijän euroviisureissusta 😅👏
Alkaako näkyä uusien kandien ja maistereiden alalle jääminen, ehkä vanhojen kunnon tekijöiden paluukin?
Mä lähden kyllä mukaan, jos paikalla on kandeja ja maistereita. Voidaan vaikka esittää niille tuliaislahjaksi se tanssi, mikä opeteltiin kruunajaisiin!
Vierailija kirjoitti:
Paikkoja vapaana?
Ei ole paikkoja kuin jonossa, kaikki lapset valittu jo. Kunnallinen päiväkoti, joten siirtohaulla päässyt osa, kun on tarpeeksi sinnikkäästi hakenut.
Vierailija kirjoitti:
Mä lähden kyllä mukaan, jos paikalla on kandeja ja maistereita. Voidaan vaikka esittää niille tuliaislahjaksi se tanssi, mikä opeteltiin kruunajaisiin!
Mikä tanssi? Miten menee askeleet ja sävel?
Onko siellä myös niitä maailman herkullisimpia lasten vanukkaita av-palstan miehille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tanssi? Miten menee askeleet ja sävel?
Tää on sisäpiirin salaisuus, sen tietää vain AV-reissulla mukana olleet 😉
Vierailija kirjoitti:
Onko siellä myös niitä maailman herkullisimpia lasten vanukkaita av-palstan miehille?
Hyydykykakkua ja jauhenlihaa, pestynä nyt ainakin 👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Hei, nyt ei ärsytä mikään, olen niin iloinen! Siellä kasvaa huippumuksuja, uusia miehiä, naisia ja mitä vain sukupuolia. Keittäjäkin on priimaa ja hauska kuin mikä, kyllä hän sulle vanukkaat näyttää, ja kaapin paikat.
Turha irvailla, tämä on niin hyvä juttu niille naperoille. Sekä meille mammoille & tälle toivottomalle alalle.
Oli pakko jakaa, se on solidaarisuutta.
Ihanan kuuloista<3
Millainen lapsimäärä ja mikä henkilökuntamäärä ( kaikki ammattikunnat mukaan luettuna siivojineen, avustajineen jne) Mitkä aukioloajat ?
100% varmasti ei ole Helsinkiläinen kunnallinen päiväkoti kyseessä!
Taitaa olla vitsi ( provo) koko aloitus...
Onko tämän perustanut mallina toiminut laatikkoleukakirurgilentokapteeni?
Missä?