Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Shawn Ryan Show Youtubessa, ei helevetti mitä settiä..

Vierailija
05.08.2023 |

Katoin että tuolla kanavalla on melkein 2 miljoonaa tilaajaa..

Shawn Ryan on entinen erikoisjoukkojen sotilas.

Esim. tuo ex-marine Michael Herreran haastattelu. Jos edes 10% noista jutuista on totta, niin ei v*ttu sentään, että. Ihin tämä maailma on menossa..

Michael Herrera on vielä USA:n senaatin suojelema todistaja. En osaa itse sanoa onko jutut totta tai mikä osa jutuista on totta, mutta melko järkyttävää settiä on..

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Tom Roganin jutut on kevyttä verryttelyä tähän verrattuna.

Vierailija
2/10 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shawn Ryan on ex - Navy seal ja tehnyt toimeksiantoja myös CIA:n lukuun, joten ei hän itse ainakaan täysin pihalla kaikesta voi olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iha mielenkiintosii jaksoi mitä on katellu, tosin en oo kattonu hirveesti.. Jokaisen pitää itse tehä omat päätelmät mihin uskoo ja mihin ei. Mutta avoimin mielin kannattaa aina olla, tää maailma ei tosiaankaan ole sellanen miltä se ulkoapäin laitetaan näyttämään. 

Vierailija
4/10 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks asia mikä ittee mietityttää välillä on nimenomaan se että nää kaikki ihmiset on aina jotain entisiä agentteja tai armeijan miehiä jne.. Ihanko siellä olis pinnanalla jotain tapahtumassa, siis joku operaatio missä on oikeesti hyviä ihmisiä paljastelemassa asioita. 

Vierailija
5/10 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko oma elämäkin tarpeen? ykshän sitä vaan on!

Vierailija
6/10 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä järkyttää?

Vierailija
7/10 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iha mielenkiintosii jaksoi mitä on katellu, tosin en oo kattonu hirveesti.. Jokaisen pitää itse tehä omat päätelmät mihin uskoo ja mihin ei. Mutta avoimin mielin kannattaa aina olla, tää maailma ei tosiaankaan ole sellanen miltä se ulkoapäin laitetaan näyttämään. 

Kusipäiden keksimä pyramidihuijjaus koko "systeemi"

Vierailija
8/10 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa silti varovaisia kun seuraatte julkkiksia, tuota ja Greeriä. Pitää ajatella aina itse. On monenlaisia osapuolia ja näyttelijöitä. Ja vaikutelman antamista.

Vierailija
9/10 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä järkyttää?

En viitsi tänne kuvailla tarkemmin, mutta katso esim. tuo Michael Herreran haastattelu, niin saat vähän käsitystä.

Vierailija
10/10 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olkaa silti varovaisia kun seuraatte julkkiksia, tuota ja Greeriä. Pitää ajatella aina itse. On monenlaisia osapuolia ja näyttelijöitä. Ja vaikutelman antamista.

Toki kantsii aina olla kriittinen. Etenkin joihinkin Greerin väitteisiin suhtaudun kyllä melko suurella varauksella. Terv. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä