Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muilla? Ahdistus alkaa iskemään

Vierailija
16.12.2006 |

Siis onko joku muu jättänyt opinnot kesken raskauden takia ja aikomuksena palata samaan kouluun vanhempainloman päätyttyä?

Palasitko koskaan opiskelemaan?

Itsellä on nyt se tilanne, että en tiedä enää onko se ala minun (vaikka olen aina siitä haaveillut ja tein paljon töitä jotta pääsen siihen kouluun)

Paluu olisi ensi syksynä vasta, mutta en tiedä haluanko enää jatkaa sen alan opiskelua.. Onko tämä vain siitä, kun on ollut jo pitkään poissa, eikä enää muista melkein mitään mitä on oppinut?

Mitä jos jatkaa koulua, tuleeko innostus takaisin?

Olisin kiitollinen jos mahdollisimman moni voisi vastata, asia mietityttää kovasti.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tulin raskaaksi. Oli takoitus jatkaa opintoja kun lapsi oli 2v, mutta en kuitenkaan jatkanut. En tiedä mistä johtui, kuitenkaan en alunperinkään ollut varma olinko oikella alalla..

Aloitin lapsen täytettyä 3 v. uudet opinnot eri allalla ja kohta on melkein valmis tradenomi. Välillä olen kyllä miettinyt, että oliko sittenkin pitänyt käysä aikaisemmat opinnot loppuun, koska ei enää olis kauhean kauaa ollut jäljellä, mutta siinä vaiheessa kunopintoja olisi pitänyt jatkaa ei tuntunut siltä.

Vierailija
2/3 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakituinen työkin oli (ihan mieluinen ja opintoja sivuava) jo siinä vaiheessa joten ajattelin ensin että enpä taida jaksaa/viitsiä enää opiskella. Jossain vaiheessa tulin sitten toisiin ajatuksiin ja päätin, että sen minkä olen aloittanut, myös lopetan kunnialla. Tiedän että harmittaisi vielä jos en olisi niin tehnyt. Ja sainhan ainakin itselleni todistettua, että pystyin siihen ja se oli itse asiassa tärkeintä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen..