Oletteko mökillänne, kun maanantaiksi on luvattu Etelä-Suomeen järjetön myrsky?
Kommentit (20)
Kyllä olen. Huomenna lähden viikoksi mökille.
Meillepäin on luvattu +30 ja aurinkoista.
tottakai voi heti korjailla vahinkoja jos niitä edes tulee. msaha ja agrikaatti kunnossa.
Tällä meuhkaamisella on todennäköisintä, että myrskyttömin paikka maanantaina on just etelä-suomi..
Aurinkoa ja +29. Johonkin katosivat ne myräkkäennusteet. Ihan illalla ehkä vettä.
Ei ap ennusteet mitään lupauksia sentään oo. Ennustuksia jotka muuttuvat.
Olenko ihan kummallinen jos kerron että nautin suunnattomasti kunnon myrskystä. Oikein odotan jo syysmyrskyjäkin. Pientä vahinkoa toki rivari pihalla voi olla mutta vähäisiksi vahingot tässä jää.
Viime ison myrskyn aikana olin yksin sukulaiseni mökillä. Sähköt meni poikki, tietty, lueskelin kynttilänvalossa ja kuuntelin tuulen ulvomista. Oli hienoa.
Ulkomailla olen ollut oikein isoissakin myrskyissä ja nauttinut kovasti.
Kyllä aion olla mökillä Olen täällä tälläkin hetkellä. Olen ollut mökillä toukokuusta lähtien ja olen vielä kuukauden. Kesän siis asun mökillä suurimmaksi osaksi. Luulen että on ihan tavallinen myrsky tulossa. Tuulet voi olla 15-19m/ sekunnissa joten sellaisia myrskyjä täällä on ennenkin ollut. Ei aiheuta mitään jännitystä.
En ole, olen Atlantin rannalla teltassa. Kyllähän täällä tuulee mutta mukavaa on!
En lähtenyt mökille,vaikka rajuilma ei niin voimakkaana tulisikaan. Muistoissa edelliset myrskyt,ei päässyt edes pois,kun kaatuneita puita tientukkeena. Kerrankin ajoin palokunnan tielle asettamia lankkuja pitkin,kun sähköjohtoja tie täynnä. Hirvitti ihan oikeasti,että auto tippuu niihin katkenneisiin johtoihin.
Vierailija kirjoitti:
En ole, olen Atlantin rannalla teltassa. Kyllähän täällä tuulee mutta mukavaa on!
Ihana kuulla. Nauti!!
Olen mökillä tyynet ja myskyt. Aurinkovarjon otan kuitenkin pois pihalta.
Olin Unto-myskyn aikaan metsässä, oli aika rytinää.
Tänne on luvattu +28 astetta. Olen siis maauimalassa lukemassa kirjaa ja nauttimassa lämmöstä :)
Näyttää tulevan auringoinen keli tänne länsi-suomeen maanantaina.
Vierailija kirjoitti:
Aurinkoa ja +29. Johonkin katosivat ne myräkkäennusteet. Ihan illalla ehkä vettä.
Sateenropinaan on hyvä nukahtaa.
T. Pihassa nukkuva karavaanari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sateenropinaan on hyvä nukahtaa.
T. Pihassa nukkuva karavaanari.
Kyllä. Sade vaunun kattoon on hyvä unilääke.
Järjetön? Alle 20m sekunnissa.