Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään kertynyt paljon seksikumppaneita vasta myöhemmällä iällä ?

Vierailija
04.08.2023 |

Yleensä ihmiset tuntuu olevan villejä sinkkuja siinä parinkympin molemmin puolin ja sitten kolmekymppisiksi mennessä vakiintuvat. Onko jollain mennyt päinvastoin/ jollain toisella tavalla? että olisi villi sinkkuilu vanhempana tms?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

21-39v kaksi pidempää suhdetta.

sinkkuilua siinä välillä ja sen jälkeen.

40-43v eniten s.kumppaneita n.30.

ehkä joillain menee, toisinpäin? en tiedä. itellä näin.

Vierailija
22/25 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon kumppaneita.Hyi helvetti sentään

No nykyisin aika monella on jossain kohtaa sinkkukausi ja vähän kokeillaan.

Silti.Paljon kumppaneita.Hyi helvetti sentään.Kertoo aina ihmisestä huonoa. Sellaisia ei kannata huolia edes ystäväpiiriin.

Kuten ei rikollisiakaan.

Ai olet siis tehnyt ystäväpiirissä kallupin, johon on ollut pakko vastata valaehtoisesti. Aivan 100% varmuudella naapureistasi ja ystävistäsi valtaosalla on kokemusta enemmän kuin viidestä kumppanista.

Vaikka ystäväpiirisi olisi syvästi uskonnollista niin en silti usko että kovin monella aikuisella ihmisellä on alle 5 partneria elämässään. 10 - 20 kuulostaa edes uskottavalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Olen aina ollut ikäistäni huomattavasti nuoremman näköinen ja oloinen, joten parikymppisenä ei juuri käynyt flaksi. Onnistuin kuitenkin pääsemään naimisiin ja siinä vierähti 25 vuotta. Ei juuri numero päässyt kasvamaan. Pari syrjähyppyä. MUTTA 5-kympin pinnassa kun erosin havahduin yhtäkkiä, että minusta on tullut dressman-mies eli habitukselta sellainen poikamaisen oloinen harmaantunut timmi heppu. Tähän kun yhdistää eron jälkeen parantuneen itsetunnon, niin nyt on kieltämättä saanut paikattua erinomaisesti nuoruuden väliin jääneitä kokemuksia. Pari-kolme tinder-kaatoa viikossa. Enempään ei aika riitä. on muutakin tekemistä.

Voisin sanoa samaa. Itsekin olen hyvin säilynyt urheilullinen kuvailemasi mies ja vientiä on riittänyt. Nuorempiakin tuli kokeiltua mutta olen vakiintunut nyt ikäiseni naisen kanssa. Jokin viehättää siinä Dressman tyylissä nyky naisia

Vierailija
24/25 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyltymätön kirjoitti:

Eron jälkeen tilanne muttui monella tavalla. Viisikymppiseksi minulla oli joitain kymmeniä naisia ennen vaimoani. Eron jälkeen kymmenkunta miestä ja jokunen nainen. Tuntuma on että mennään isompiin lukemiin kuin nuoruudessa. Nyt minulle maistuu molempi sukupuoli (tai kaikki ?) ja ainakin nyt aluksi ruokahalu miehiä kohtaan on aivan loppumaton ja ei erittele kropan piirteitä. Jos vaan silmistä näkee että keskustelua kannattaa alottaa ja hommaa jatkaa niin sitten etsitään paikka

Bi mies vai Bi nainen?

Vierailija
25/25 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ero tuli 50v hujakoilla

ennen sitä oli 3 kumppania

mutta nyt on jo 15 kumppania (tai muutama vaan seksi suhde)

ja voin sanoa että yli 50v naiset haluaa, ei riitä yksi varvi päivässä :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän