Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako lähihoitajan koulutuksella olla rauhassa työttömänä?

Vierailija
04.08.2023 |

Parivuotta sitten tuli opiskeltua lähäriksi, kun en muutakaan alaa keksinyt. Suuntauduin lapsiin ja nuoriin mutta huomasin jo ekassa työpaikassa päiväkodissa ettei ole mun juttu. Viimeisin työsuhde päättyi heinäkuun alussa ja haluaisin rauhassa miettiä mitä isona tekisin.
Vaan mahtaako te toimistosta tulla kohta työhönosoituksia, lähihoitajista kun on pulaa?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseenpesututkinnolla pestään perseitä 24/7!

Vierailija
22/27 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko nykyisin vielä työhönosoituksia? Ei ainakaan minulle ole tullut yhtään sen jälkeen kun tuli se 4 hakemusta/kk -sääntö. Toki olen sen lakisääteisen määrän hakemuksia aina lähettänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli menetänkö työttömyys korvaukset jos en hae töitä tai ota työtä vastaan? AP.

Jos et hae 4 työpaikkaa/kk, ensimmäisestä "vajaasta" kuukaudesta tulee huomautus, toisesta viikon karenssi, kolmannesta 2 viikon karenssi, jne.

Mene työvoimakoulutukseen, niin ei tarvitse hakea töitä. Toki sitten pitää etsiä koulutukseen liittyvä harjoittelupaikka.

Tai voithan mennä ammattikouluun opiskelemaan uuden ammatin ihan vain opintotuella. Vaikka eläintenhoitajaksi, jos nyt jotain hoitaa haluat, eikä ihmiset kiinnosta.

Vierailija
24/27 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työhaastattelussa sanot, että alat herkästi huutamaan lapsille, jos menee hermot. Et saa töitä.

Vierailija
25/27 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täällä lähärit jakelee vinkkejä toisilleen miten vältellä töitä? Voi tsiisus.

Vierailija
26/27 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis täällä lähärit jakelee vinkkejä toisilleen miten vältellä töitä? Voi tsiisus.

En minä ainakaan halua ketään hoitajaa hoitamaan minua tai läheistäni jota ei kiinnosta yhtään olla siellä työtään tekemässä.

Vierailija
27/27 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et todellakaan saa olla rauhassa :D

T. Te toimiston täti