Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ihmiset eivät tue toisiaan nykyään. Siksi niin monet parit eroavat. Ei ole yhteisiä kokemuksia tai aikaa toiselle.

Vierailija
03.08.2023 |

Olen ollut naimisissa ihana vaimon kanssa jo useita vuosia. Olemme aina olleet avoimia ja luottavaisia toisiamme kohtaan, ja olemme yhdessä kokeilleet monia erilaisia asioita seksuaalisen nautinnon lisäämiseksi. Eräänä päivänä vaimoni, joka oli kiinnostunut japanilaisesta kulttuurista ja animeista, tuli minulle ja kysyi, olisinko valmis kokeilemaan jotain uutta hänen seksuaalisen fantasiansa vuoksi. Uteliaana ja halukkaana tyydyttämään hänen toiveensa, suostuin innostuneena.

Hän oli kuullut ahegaosta japanilaisesta tyylistä, joka kuvaa seksuaalista nautintoa voimakkaan ilmeikäs kasvojen ilmeen kautta. Vaimoni kertoi minulle, että hän oli aina ollut kiinnostunut ilmaisemaan seksuaalista iloaan voimakkaalla ja ekspansiivisella tavalla, ja ahegaon tuntui hänestä sopivalta tavalta toteuttaa tätä.

Aloitimme tutkimalla yhdessä internetistä ja lukemalla artikkeleita ahegaosta. Opimme, että se ei ole vain kasvojen ilme, vaan myös tapa osoittaa nautintoa äänekkäästi. Vaimoni oli innokas oppimaan, miten hän voisi ilmaista ahegaota puolisolleni, joten päätimme yhdessä harjoitella.

Aluksi vaimoni oli ujo ja epävarma, mutta minä rohkaisin häntä olemaan avoin ja rentoutunut. Aloimme harrastaa seksiä ja vaimoni loihti kasvoilleen leikkisän ilmeen. Hän keskittyi nauttimaan jokaisesta hetkestä ja tuomaan esille ahegaon tunnusmerkkejä: laajentuneet taakse kääntyvät silmät, ulos työntyvä kieli ja yleinen iloisuus. Hän myös voihki ja voivotteli naisellisen kimeästi ja tärisi orgasmeissaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kyllä

Vierailija
2/7 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri noin AP

Oot tajunnut oleellisen 👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamen

Vierailija
4/7 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen työ!

Vierailija
5/7 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

🥴

Vierailija
6/7 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai erilainen aloitus asiasta, kun ensimmäinen ei lähtenyt lentoon. Voin kertoa kaikille salaisuuden, ettei seksuaalisuudessa tai etenkään anatomiassa ole mitään eroa suomaliseen.

Vierailija
7/7 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanilaisen mies kirjoitti:

Ai erilainen aloitus asiasta, kun ensimmäinen ei lähtenyt lentoon. Voin kertoa kaikille salaisuuden, ettei seksuaalisuudessa tai etenkään anatomiassa ole mitään eroa suomaliseen.

Ai miehen osalta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi