Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieläkö väitätte ettei Pete ota tilannetta tosissaan? "Rasismi VOI johtaa jopa ministerin vaihtumiseen"

Vierailija
03.08.2023 |

https://yle.fi/a/74-20043674

On se hurja mies!!! Kyllä nyt rivit on suorassa seuraavat neljä vuotta. Siitä ei ole epäilystäkään.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äärimmäinen alfa

Pete?

Vierailija
22/27 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun käy kyllä sääliksi älykkäitä, koulutettuja ja sivistyneitä ihmisiä, jotka istuvat hallituksessa ja joutuvat nyt tekemisiin persujen kanssa. Käy sääliksi Orpoakin, joka on fiksun oloinen vaikkakin saamaton. Ei varmaan tiedä mitä tehdä tuon räksyttävän persujoukon kanssa. Tai siis ei tiedäkään, onhan se tässä nähty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP kannattaa sinisilmäistä ovet auki maahanmuuttoa ja Ruotsin tilanteen leviämistä tänne. Suomen vainoharhainen rasis miulina on perusteetonta ja absurdia, ja siitä tullaan tulevaisuudessa sanailemaan samaan sävyyn kuin suomettumisesta. Menkää vaikka Etelä-Afrikkaan julistamaan valkoisten pahuutta, taukit.

Vierailija
24/27 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi 5,5 miljoonaa < Africa 1460 miljoonaa

Suomen kansakunta on maailmassamme vähemmistö, joiden pitää oppia pitämään puolensa.

Vierailija
25/27 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallitus hajoaa, uudet vaalit ja demaripääministeri, niin loppuu tämä persukokkarisekoilu. 💪🏻

Etkö vieläkään ymmärrä,juuri tästä haluttiin eroon.

Vierailija
26/27 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun käy kyllä sääliksi älykkäitä, koulutettuja ja sivistyneitä ihmisiä, jotka istuvat hallituksessa ja joutuvat nyt tekemisiin persujen kanssa. Käy sääliksi Orpoakin, joka on fiksun oloinen vaikkakin saamaton. Ei varmaan tiedä mitä tehdä tuon räksyttävän persujoukon kanssa. Tai siis ei tiedäkään, onhan se tässä nähty.

Minulla käy sääliksi kaikki ihmiset, joilla on jäänyt levy päälle. Voisitko opetella kirjoittamaan tuon saman lauseen vaikka käyttämällä jotain uusia adjektiiveja niin olis mukavampi lukea.

Vierailija
27/27 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun ei käy yhtään sääliksi. Nämä "sivistyneet" ihmiset ovat valmiita leikkaamaan ja kurjistamaan tuhansien ihmisten elämää sen sijaan, että leikkaisivat esim. yritystuista tai muista tehottomista tuista ja turhasta rahankäytöstä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi