Puoli tuntia vessassa
Olin aikoja sitten erään ystäväni luona kylässä. Hän sitten jossain vaiheessa kävi vessassa. Ei siinä mitään, kohteliaasti ilmoitti asiasta. Hän kuitenkin viipyi siellä puoli tuntia. Olin jo lähdössä kotiin kesken kaiken kun koin tilanteen erittäin vaivaannuttavana odotella vaan niinkin pitkään. Hän sitten kuuli varmasti kun aloin päällistakkia rapistelemaan että olen lähdössä ja tuli samoin tein pois vessasta ja jatkoimmekin sitten normaalisti. Selitin että otin vain lompakon takin taskusta vaikka oikeasti olin jo aikeissa lähteä pois. Koin tilanteen erittäin loukkaavana ja epämiellyttävänä. En ole koommin käynyt kylässä hänen luonaan. Haluaisin kuitenkin selvittää asian kun hän ystäväni joka tapauksessa on ja asia vaivaa minua. Miten voisin tehdä aloitteen?
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Siis ajattelit vielä puhua asiasta? Hohhoijaa.
No kun asiasta on muodostunut minulle lukko.
Ap
Ummetusta, ripulia, runkkasiko jne...
Ehkä se oli vihje, että voisit jo lähteä omaan kotiisi. Olitko kauankin viipynyt kaverin luona siinä vaiheessa? En enää ottaisi asiaa puheeksi.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se oli vihje, että voisit jo lähteä omaan kotiisi. Olitko kauankin viipynyt kaverin luona siinä vaiheessa? En enää ottaisi asiaa puheeksi.
Ehkä vartin verran olin ehtinyt olla. Juteltiin niitä näitä.
Ap
Siis ajattelit vielä puhua asiasta? Hohhoijaa.