Uuden miesystävän fantasia mietityttää
Ollaan seurusteltu muutama kuukausi. Nyt joidenkin viikkojen ajan mies on alkanut puhua yhdestä fantasiastaan, hän haluaisi, että suostuisin seksiin hänen kaverinsa kanssa.
Kaveri on ihan mukava tyyppi. Ei minulla olisi sikäli esteitä mennä hänen kanssaan sänkyyn, jos en seurustelisi. Mutta mun on vähän vaikea ymmärtää, miksi mies haluaa jakaa minut kaverinsa kanssa.
Yritän olla avoin kumppanin toiveille. Mietityttää vaan, millaiseksi parisuhde muuttuu, jos lähdetään tätä miehen fantasiaa toteuttamaan? Ja millaiseksi muuttuu sitten tän kaverin suhtautuminen minuun? Saako miehen muut kaverit tietää, että olen suostunut hänen pantavakseen ja miten he sitten suhtautuu?
Onko jollain kokemusta tällaisesta tilanteesta suhteessa?
Tämä miehen kaveri on käynyt hänen luona nyt aika usein, kun minäkin olen ollut paikalla, hän on jäänyt jopa yöksi. Ollaan oltu lomalla viikko mökillä yhdessä, saunottiin yhdessä. Sellainen olo, että mua tässä yritetään lämmitellä myöntymään. Mitenkään tämä kaveri ei ole tosin lähennellyt, kosketellut tms halausta enempää.
Onkohan tää mies nyt edes vakavissaan mun kanssa, kun tällaista haluaa?
Kommentit (12)
Vaihda miestä.Ei tuosta parisuhde parane kun rakkaus puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Älä lähde tuohon. Parisuhde ei tuosta parane.
Usko pois.Jp tuo , että mieheso haluaa jakaa sinut.Niin siinä kohtaa mies vaihtoon.
Niin. Minulla on myös olo, että jos lähden tuon kaverin kanssa harrastamaan seksiä, niin se on sitten muutama kuuma pano kummankin miehen kanssa ja sitten se suhde oli siinä. Olisin ollut pelkkä seksilelu.
En jotenkin näe, miten parisuhde voisi pidempään jatkua sen jälkeen. Tuskin sen kaverin kanssa paneminen jäisi siihen yhteen kertaan kumminkaan, suhtautuisiko hän sen jälkeen, että olen hänen käytettävissään muutenkin?
Ja Mites sitten tunnepuoli. Pari kolme kertaa sängyssä sen kaverin kanssa, mitä jos alankin kiintyä ja ihastua häneen? Tuleeko vaan riitoja ja pahaa mieltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usko pois.Jp tuo , että mieheso haluaa jakaa sinut.Niin siinä kohtaa mies vaihtoon.Niin. Minulla on myös olo, että jos lähden tuon kaverin kanssa harrastamaan seksiä, niin se on sitten muutama kuuma pano kummankin miehen kanssa ja sitten se suhde oli siinä. Olisin ollut pelkkä seksilelu.
En jotenkin näe, miten parisuhde voisi pidempään jatkua sen jälkeen. Tuskin sen kaverin kanssa paneminen jäisi siihen yhteen kertaan kumminkaan, suhtautuisiko hän sen jälkeen, että olen hänen käytettävissään muutenkin?
Ja Mites sitten tunnepuoli. Pari kolme kertaa sängyssä sen kaverin kanssa, mitä jos alankin kiintyä ja ihastua häneen? Tuleeko vaan riitoja ja pahaa mieltä?
Tuollaisia asioita voidaan parisuhteessa miettiä ja yhdessä sopia kun parisuhdetta on takana vuosikymmeniä ja tavallaan kyllästytty toisiinsa.Mutta silloinkin yhdessä vain yhdessä sopien.
Mutta noin alussa.Tuo on mahdollista , että ihastut häneen. Laitoin sillä tämän vuosikymmeneniä tähän, itsellä sellainen parisuhdetta takana ja voisin sanoa etten ihastu vaikka olisin kumppanini kaverin kanssa. Se ei vaikuttaisi parisuhteesemme mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usko pois.Jp tuo , että mieheso haluaa jakaa sinut.Niin siinä kohtaa mies vaihtoon.Niin. Minulla on myös olo, että jos lähden tuon kaverin kanssa harrastamaan seksiä, niin se on sitten muutama kuuma pano kummankin miehen kanssa ja sitten se suhde oli siinä. Olisin ollut pelkkä seksilelu.
Tuollaisia asioita voidaan parisuhteessa miettiä ja yhdessä sopia kun parisuhdetta on takana vuosikymmeniä ja tavallaan kyllästytty toisiinsa.Mutta silloinkin yhdessä vain yhdessä sopien.
Mutta noin alussa.Tuo on mahdollista , että ihastut häneen. Laitoin sillä tämän vuosikymmeneniä tähän, itsellä sellainen parisuhdetta takana ja voisin sanoa etten ihastu vaikka olisin kumppanini kaverin kanssa. Se ei vaikuttaisi parisuhteesemme mitenkään.
Näillä vuosikymmenellä yhdessä oloa sitä tuntee toisensa.Sinulla seurustelua takana muutama kuukausi. Silloin pannaan tosia kuin kanit.Vielä muutamienkin vuosien jälkeen , eikä siinä kuulu toiset millään lailla kuvioon seksimielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta miten se vaikuttaisi suhteeseen siihen kaveriin? Jos kerran oltu niin läheisissä tekemisissä, että miehen kalu ollut sisällä, se on niin intiimi kokemus. Miten sellaisen jälkeen jatketaan rennosti tuttavina vaan?
Se ukko haluaa parrua perseeseen. Siksi yrittää saada sinut hyväksymään asia.
Vierailija kirjoitti:
Niin siis hän ei haluaisi olla tilanteessa mukana kuin ehkä katsomassa. Tai näin ainakin tähän asti sanonut
Noin tuoteessa suhteessa en lähtisi vastaavanlaiseen leikkiin. Voi olla ihan hyväksikäyttöä ja kavereiden pitempiaikainen projekti. Sitten jos olet jo vuosikausia seurustellut ja seksielämä kaipaa jtn uutta, niin siinä tapauksessa
Kolmenkimpat ja ryhmät on kivoja jos parisuhde on vankalla pohjalla.
M56
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siis hän ei haluaisi olla tilanteessa mukana kuin ehkä katsomassa. Tai näin ainakin tähän asti sanonut
Joo. Ensin katsomassa ja runkkaamassa. Sitten hiukan runkkaamassa vierasta kalua. Ja sitten parru perseessään.
Groupie kirjoitti:
Noin tuoteessa suhteessa en lähtisi vastaavanlaiseen leikkiin. Voi olla ihan hyväksikäyttöä ja kavereiden pitempiaikainen projekti. Sitten jos olet jo vuosikausia seurustellut ja seksielämä kaipaa jtn uutta, niin siinä tapauksessa
Kolmenkimpat ja ryhmät on kivoja jos parisuhde on vankalla pohjalla.
M56
Silti en eläisi tollasen aisurin kanssa, joka saa suurimman nautintonsa runkkaamalla.
Aika yleinen fantasia, ehkä kannattaisi pitää vain sellaisena ja käyttää vaikka cuckold filmejä, jos se teitä molempia kiihottaa, ei muuten.
Kaveri jota näkisit jatkossakin on aika huono ajatus, vielä huonompi jos on sinkku ja mukava tyyppi jonka kanssa voisit itse sinkkuna mennä sänkyyn, oikeestaan kaikki ainekset huonoon lopputulokseen.
Vieras johon suuri ikäero tai muu syy joka olisi este panosuhdetta kummempaan, mistä sellaisen, sitä en tiedä, jotkut klubit ja tapahtumat kenties missä tutustua saman mielisiin ihmisiin.
Keskustelkaa mikä asiassa kiehtoo ja mikä arveluttaa. Edetkää harkiten, sanon kokemuksesta.
Aiheesta on netissä paljon artikkeleita, ei tämä nyt niin tavattoman harvinainen fantasia ole.
"Lehmiller kysyi yli 4000 amerikkalaiselta näiden fantasioita, ja 52 prosenttia heteromiehistä ja 66 prosenttia homo- tai bi-miehistä oli fantasioinut siitä, että näkisi kumppaninsa sängyssä jonkun muun kanssa. Naisillakin oli samaa fantasiaa, joskin hieman miehiä harvemmin.
– Mitä enemmän jokin on tabu ja mitä enemmän jotakin asiaa tuomitaan, sitä seksuaalisesti latautuneempaa ja jännittävämpää siitä joillekin ihmisille tulee, David Ley kuvaa."
Usko pois.Jp tuo , että mieheso haluaa jakaa sinut.Niin siinä kohtaa mies vaihtoon.