Tylsin vieras maa, jossa olet käynyt
Mikä on tylsin vieras maa, jossa olet käynyt ja miksi?
Kommentit (45)
Turkki oman kokemuksen perusteella, mutta on ihan mahdollista että siellä olisi paljonkin ei-tylsää, jos menisi turistirysien ulkopuolelle. Itse olen ollut pahimmissa turistirysäkohteissa vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi. Asun Köpiksessä.
Millainen hintataso ruokakaupassa?
Miksi alapeukutatte, kun puhtaasta mielenkiinnosta kysyin vaan hinnoista?
Vierailija kirjoitti:
Venäjä
Turvaton maa. Nähtävää olisi paljonkin mutta...
Kaikki kuumat maat, liikaa auringonpaahdetta. Harmittaa, että olen maksanut sellaisista.
Turkki. Tanskassa oli kivaa ja se on kaunis maa.
Neuvostoliitto, hyvänä kakkosena Tsekkoslovakia.
Vierailija kirjoitti:
Luxemburg
Mä tykkäsin, siellä on ruoka/juoma halpaa ja paljon bilettäjiä. Baarit auki aamu viiteen.
Ruotsi.
Miksi kävin siellä? En saanut vaihtoehtoa.
Baltian maat toisena. Kärsivät vielä neukkuajoista
Vierailija kirjoitti:
Varmaan turkki. Ei mitään nähtävää missään. Ihmiset oli pelkästään rosvoamassa turisteja.
Wau, ihan eri kokemus nähtävyyksista.
Mites Istanbul, Kappadokia, maanalaiset kaupungit, Pamukkale, Efesos jne jne jne?
Ranska ja siellä Pariisi. Kaikki oli jotenkin niin ennalta-arvattavaa nähtävyyksissä, muotikaupoissa ja ravintoloissa. Hauskinta oli käydä tavallisissa ruokakaupoissa, niissä oli sentään jotain löydettävää ja suomalaiselle erikoista.
Marokko, länsimaista tuijotellaan. Paaston aikana paheksutaan julkisesti, kun länkkäri syö normaalisti. Naisiin suhtaudutaan kuin olisi yhteistä omaisuutta, jos ei pukeudu kuten paikalliset. Huutelua ja muutenkin ahdistava tunnelma.
Ei koskaan enää sinne.
Vierailija kirjoitti:
Etelä-Korea. Ihmiset outoja, sulkeutuneita. Ruoka pahaa.
Ruoka pahaa? Millä tavalla pahaa?
Vierailija kirjoitti:
Marokko, länsimaista tuijotellaan. Paaston aikana paheksutaan julkisesti, kun länkkäri syö normaalisti. Naisiin suhtaudutaan kuin olisi yhteistä omaisuutta, jos ei pukeudu kuten paikalliset. Huutelua ja muutenkin ahdistava tunnelma.
Ei koskaan enää sinne.
En kyllä tuota tylsäksi kutsuisi. Ahdistavaa ja stressaavaa kylläkin. En itsekään mene ikinä Marokkoon enää.
kynsien ihailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etelä-Korea. Ihmiset outoja, sulkeutuneita. Ruoka pahaa.
Ruoka pahaa? Millä tavalla pahaa?
Kyseinen henkilö vissiin tottunut syömään makaroonilaatikkoa ym.
Miten USA voi olla joidenkin mielestä tylsä? Todella iso ja kaunis maa. Maailman kauneimmat ja parhaimmat kansallispuistot. Yellowstone, Yosemite, Zion, Grand Canyon... On vissiin vaan otettu kaupunkimatkaa New Yorkiin tai Los Angelesiin?
Englanti, pahaa ruokaa ja ihmiset outoja, paras paikka taasen Usa, New York ihan huippu paikka.
Muistin juuri että olen käynyt Tanskassa parikin kertaa. Siis ehdottomasti Tanska.
Luxemburg