Mitä odotat tulevassa syksyssä eniten?
Tietenkin sen lisäksi, että kesä loppuu ja syksy alkaa. Itse odotan sitä, että pääsee polttamaan kynttilöitä ja saunomaan iltojen pimentyessä ja ilman viimentyessä.
Kommentit (70)
Viileitä pimeneviä iltoja. Ötököiden häviämistä. Sitä, että lapsilla on koulua.
Odotan syksyssä sitä, että pääsen taas matkailemaan ja saan jättää kylmän Suomen taakseni.
Vierailija kirjoitti:
Syksyllä alkaa mulla pirteämpi ajanjakso. On paljon enemmän energiaa kuin kesällä.
Sama täällä. Kesällä on aina väsynyt ja vetämätön olo. Heti kun syksyn kylmät ilmat alkaa tulee energiapiikki ja syksyn ja talven ajan saa aikaiseksi paljon.
Tukholman ostoskatua syyslomalla. Saa näytettyä lapsille länttä.
Vierailija kirjoitti:
Odotan syksyssä sitä, että pääsen taas matkailemaan ja saan jättää kylmän Suomen taakseni.
Eikö sun kannattais muuttaa kokonaan pois suomesta.🤔
Sitä, että loppuisi viimein tämä sydänoireilut rintakipuineen, tykytyksineen ja hengenahdistuksineen. Sepelvaltimoiden varjoainekuvaukseen ja pallolaajennukseen pääsen kolmen viikon päästä.
Vierailija kirjoitti:
Kylmän? Eihän täällä ole talvella enää kunnon pakkasiakaan edes.
Taidan palailla töihin syksyllä,myös talven voisin työskennellä.
Anssi Kelan elämänkertakonserttia lokakuussa ja Iskelmäristeilyä marraskuussa. Välissä on pari teatteri-iltaa.
Kohta joku varmaan poistaa tän ketjun kun jotkut tykkää syksystä ja viilenevistä keleistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sun kannattais muuttaa kokonaan pois suomesta.🤔
Suunnitelmissahan se onkin, mutta täällä Suomessa asuu läheiseni kuitenkin enkä pelkän surkean sään vuoksi heitä halua jättää pitkiksi ajoiksi. Jossain vaiheessa kyllä lähden, onneksi olen jo vähän pidempiaikaista matkakassaakin kerryttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Kohta joku varmaan poistaa tän ketjun kun jotkut tykkää syksystä ja viilenevistä keleistä.
Höpö höpö
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, se on uhka.
Laihtumista. Kolmas viikko menossa ruokavaliota ja ei hirveästi tulosta ole tullut, mutta jospa kohta.
Että mies palaa lomalta töihin ja saan olla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syksyllä alkaa mulla pirteämpi ajanjakso. On paljon enemmän energiaa kuin kesällä.
Sama täällä. Kesällä on aina väsynyt ja vetämätön olo. Heti kun syksyn kylmät ilmat alkaa tulee energiapiikki ja syksyn ja talven ajan saa aikaiseksi paljon.
Samat hommat. Kesällä vaan hikoilee, nykyään kun on usein vielä pitkiä helleputkia. Syyskuussa alkaa energia sitä vastoin oikein virrata.
Tummaa transnaista. Mahdollisuuteni ovat häviävän pienet, kun pitäisi ensin tuo Atlanttikin ylittää. Mutta aina voi haaveilla.
Tässä on kuva hänestä.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Yasmin_Lee