Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyviä helppoja kasvisruokareseptejä

Vierailija
02.08.2023 |

Haluan lisätä kasvissyönnin osuutta ruokavaliossani ilmastosyistä mutta olen siis täysin uusavuton kokki. Yliopistolla tulee kyllä syötyä kasvisruokaa mutta aina kun yritän tehdä sitä itse niin siitä tulee vaan pahan makuista. Ja siis vika ei ole kasvisruoassa sinänsä koska ruokalassa on kyllä hyvää.

Monesti suositellaan blogeja, Chocochili yms ja ne ovatkin ihan mukavia paitsi mun taidot ei riitä niihin resepteihin. Puihin menee vähintään puolet ajasta. Tarvin siis jotain tosi helppoja.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoita hakukenttään kasvisruoka niin saat monta ketjua vinkkejä, ei tarvitse uutta aloitusta tehdä jatkuvasti.

Mikä sinä olet määräämään mistä täällä saa aloittaa keskustelun ja mistä ei? Eiköhän jokainen kirjoitettu viesti ole ihan sanoman edun mukaista, mainostajiakin ajatellen.

Älytöntä jankutusta aiheesta josta on tehty kymmeniä aloituksia aiemmin.

Ja sun tarvii joka ikinen palstan viesti lukea ja osallistua keskusteluun? Mahtaa olla rankkaa seurata kaikkia keskusteluja noin tiiviisti. Ehkä ap ei ole kaltaisesi kuten en minäkään.

Vierailija
22/25 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustapapuquesedillat on hyvä ja nopea ja helppo.

Esim. http://www.smaksak.fi/2013/10/ihanat-mustapapuquesadillat.html

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina hyviä ja helposti onnistuvia ovat mm. Tortillat, pitsa, lasagne ja sosekeitto. Jos ruoka tuntuu mauttomalta, kannattaa lisätä rasvaa, esim. öljyä. Ilman sitä mausteidenkaan maku ei pääse parhaalla tavalla esiin.

Vierailija
24/25 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo ruoka on kuumentaa pannulla texmex-härkistä ja pahvitötsällinen chilitomaattikastikkeessa olevia papuja sekoittaen ne. Chili sin carne on valmista ! Halutessasi voit lisätä esim. sipulia, valkosipulia ja tuoretta korianteria.

Vierailija
25/25 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää kasvisruokaa ei ole olemassa.