Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kenelläkään kokemusta, miten Klarna suhtautuu

Vierailija
02.08.2023 |

siihen, että haluaisikin vaihtaa pilko-laskut- systeemin kertamaksuun. Laskua ei vielä ole tullut, tulee vasta kuukauden päästä. Joten vielä ei ole mitään millä voisi kerralla maksaa. Mutta jos ottaisi yhteyttä ja pyytäisi että vaihdettaisiin ja saisi sen kertalaskun nyt saman tien... suostuuko ja aiheuttaako kuluja?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klarnalla voi aina maksaa vaikka koko velan pois. Laskuissa on alaraja, mutta ei ylärajaa. Ei tuu mitään kuluja. Itse maksan laskuja miten sattuu. Välillä enemmän, välillä vaan minimin.

Vierailija
2/5 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks Klarnalla ole aina järkyt korot?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klarnalla voi aina maksaa vaikka koko velan pois. Laskuissa on alaraja, mutta ei ylärajaa. Ei tuu mitään kuluja. Itse maksan laskuja miten sattuu. Välillä enemmän, välillä vaan minimin.

Jep, tämän tiedänkin, mutta en jaksaisi odottaa sinne syyskuun lopulle laskun saantia, vaan ottaisin sen nyt heti kertamaksuna maksettavaksi... Mutta ehkä tässä sitten pitää odotella... Tai kysyä suoraan Klarnalta huomenna esim...

Vierailija
4/5 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskun tiedot löydät kun kirjaudut sovellukseen ja sieltä Klarna-luotto, maksa etukäteen kohta. Ei tartte ottaa yhteyttä tai odottaa, että lasku tulee.

Vierailija
5/5 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laskun tiedot löydät kun kirjaudut sovellukseen ja sieltä Klarna-luotto, maksa etukäteen kohta. Ei tartte ottaa yhteyttä tai odottaa, että lasku tulee.

Mulla ei ole Klarna-sovellusta. Kun kirjaudun muuten netissä Klarnaan antamiin yhteystietoihini saamallani koodilla, ei kyllä mitään tähän asiaan liittyvää laskua vielä näy muodostettuna tiedoissani.